34. Fejezet

716 74 25
                                    

"- Köszönöm Zack.- csókoltam meg- Szeretlek.- suttogtam a szájára

- Énis, párduckám."

Mikor következőre bejött a kórterembe, azonnal kiparancsolt Zack mellől, mondván hogy pihennie kell. Ezek után a széken kellett tölteni az éjszakát.

Zack már fent volt és csak a barlang tetejét bámulta.

- Jól vagy?- kérdeztem rekedt hangon

- Picit fájnak a testrészeim, de nem annyira vészes.- karolta át a vállam és egy puszit nyomott a hajamba.

- Kinézek. Te maradj itt, légyszíves.- megfogtam a kezét és ráhelyeztem a mellkasára.

Kiléptem a barlangból, és ami a szemem elé tárult, az döbbenetes volt. Zulákok feküdtek egy kupacba, a többiek mind a földön ültek, vagy a sérülteket ápolták. Luna a földön feküdt és egy srác hajolt fölé. Azonnal odarohantam hozzájuk és a barátnőm mellé térdeltem.

- Mi lett vele? Ugye jól van?- néztem ijedten a srácra.

- Egy dög leszúrta és egy kicsit sok vért vesztett. Kitisztítottam, és bekötöttem. Egyébként Félix vagyok. Magyar orvostan hallgató.- nyújtotta felém a kezét.

- Rose- ráztam vele kezet

- Tudom.- nevetett- A többieket már megnéztem. Egy kettő ember az, aki súlyosan sérült, de túlélik. Zacket még nem néztem meg. Ha szeretnéd benézhetek hozzá.

- Nem szükséges, köszönöm.- mosolyogtam rá.

- Rendben, ha bármikor valami kellene Laránál megtalálsz.

- Köszi az egészet.

- Máskor is.- elfordult és odasétált a többiekhez.

- Hé, ti ketten.- szóltam oda két srácnak.- mi a nevetek?

- Sam- mondta a nyulánk.- Ő pedig Harry.- bökött az állával Harryire

- Oké skacok. Segítenétek bevinni Lunát a barlangba?

Megfogták a kezeit lábait és elindultak a barlang felé.

- Zack húzódj az ágy szélére. Gyertek fiúk. Óvatosan tegyétek le

Sziasztok. Szörnyem röstellem, hogy nem hoztam már nagyon régóta részt. Ez se lett se jó se hosszú se izgalmas. Sajnálom. :(

ÁlomvilágWhere stories live. Discover now