"Már 10 perce sétálgattam az erdőbe. Minden annyira piros.
Nagyon nagy csend volt. Leültem egy fa tövébe és néztem ki a fejemből. Lépteket hallottam. Oldalra néztem és észrevettem két kék szempárt...."Kéket? A nagykönyvbe nem is volt említés a kék színről.
Felálltam és közeledni kezdtem a fényforrás felé. Arrébb toltam egy- két faágat, és már oda is értem. És... és.. megláttam.... egy farkast!? What?
Tudtommal Zack az egyetlen farkas az erdőbe.
Kikerekedett szemmel közeledtem az állat felé.- Hahó.- szóltam oda. Odakapta a fejét, és mintha megkönnyebbülés suhant volna át az arcán.
Átváltozott és összerogyott a földön. A fehér haja az arcába hullott, és nagyokat szuszogott. Felemelte a fejét, és egy gyönyörű lány tárult a szemem elé. Mint említettem fehér haja volt. Fekete piercingje is volt az ajkába. Tökéletes arc.
Ámulva néztem rá.- Ohm. Szia- tértem észhez, és odamentem hozzá.
- Szia.- suttogta, és feltápászkodott a földről.
- Jól vagy?- kérdeztem aggódva.
- Azt hiszem. Hol vagyok?
- Álomvilágba. Hol ébredtél fel?
- Egy pusztaságba. Csak a messziségbe láttam egy-két fát. Aztán éles fájdalom nyilallt a gerincembe és elájultam. Mikor felébredtem, már fekete bundám volt.- mesélt és közbe kalimpált a kezével.- Aztán itt voltam és megtaláltál.
- Nyugi. Semmi baj. Elviszlek egy barátomhoz. Ő mindent elmond neked.
- Rendben. De honnan tudjam hogy bízhatok e benned?- kérdezte félve.
Sóhajtottam egy nagyot és átváltoztam. A lány sikkantva ugrott egyet hátra. Visszaváltoztam és odamentem mellé.
- Na. Bízol bennem? Én nem egy Zulák vagyok.- simogattam meg a hátát.
- Mi az a Zulák?- kérdezte kikerekedett szemmel.
- Majd erről is szó fog kerülni.- legyintettem- Mi a neved?
- Luna. Neked?
- Rose.- ráztam vele kezet.- annyira tetszik a hajad.
- Köszönöm. A tied se rossz.- biccentett elismerően.- És a szemed is tök jó. Enyém milyen?
- Köszi. A tied kék. Mennyünk. Zack már biztos ideges, hogy nem mentem vissza.
- Ó. Szóval az a barát egy srác.- húzogatta a szemöldökét.
- Igen, egy srác. És?
- Áh. Semmi. Mesélj csak erről a Zackról.
- Hát. Fekete haj, ijesztően vörös szem. Izmos test... és még sorolhatnám.
- Oh.- vigyorgott mint a tejbe.- nyugi, nem lopom el tőled. Nekem már van barátom.
- Mivan?! Nem is tetszik.- értetlenkedtem.
- Ja, persze.- annyiban hagytam. Nekem nem is tetszik Zack!
A barlangig csöndben sétáltunk egymás mellett. A bejárat előtt megálltam.
- Bemegyünk. Remélhetőleg fel van öltözve. Ok?- biccentett- Zack! Megjöttünk!- kiabáltam.
- Miért tünk? Nem csak egyedül mentél el?- kiabált vissza, miközbe sétált kifelé.- Azt a rohadt! (Bocsi a csúnya szóért. szerk.) Te meg ki vagy?- nézett ámulvan Lunára.
- Neked is szia.- válaszolt flegmán- Luna vagyok.
- Zack. Luna meg akar valamit mutatni...
Hellosziasztok! 😸😁
Meghoztam a 10. Fejezetet. Remélem tetszik.
VÉLEMÉNYT KÖNYÖRGŐK ÍRJATOK!!!! 😿😊
Puszi: SziL.😘😻
YOU ARE READING
Álomvilág
FantasyEgy baleset, és egy másik világban találod magad. Először emberként, aztán állatként. Találni fogsz barátokat? Vagy pár ellenséggel találod szembe magad? "Fekete haja előre hullott, arcát eltakarva. Nagyokat lélegzett. Szépen lassan emelte fel a fe...