Capitolul 24.

141 2 0
                                    

  Mă trezesc dimineața devreme și mă îndrept somnoroasă spre baie. Mă dezbrac din mers, aruncînd pe trepte hainele una cîte una, pîna la intrarea în baie unde ramîn doar în lenjerie. Pornesc dușul, și dezbracînd și ultima parte din vestimentație mă pun sub șivoiul de apă rece. Stropii de apă, care se scurg pe pielea mea albă și se izbesc zgomotos de podea. Sună ceva mai intens ca ploaie, din cauza ecoul din cameră și a fluxului mare care curge, dar nu e la fel de natural și plăcut. Îmi tot arunc părul neascultător pe spate și mă rotesc sub stropi.
  Ies goală și cobor treptele scărilor, printre hainele care stau aruncate pe jos, și mă opresc în dreptul fotoliul pe care doarme Justin. Arunc peste pielea jilavă tricoul lui alb care stă alături și îi trec mîna prin părul practic negru. Aș vrea să îi ating și pieptul gol, dar s-ar putea să îl trezesc. Mă abțin. E atît de inocent cînd doarme, la fel ca un înger epuizat de puteri.
  Intru în bucatărie și pun să fiarbă apa în ibric. Încălzesc tigaia pe plită și pun o bucată de unt pe ea. Apoi deschid frigiderul și scot niște făină, ouă și lapte. Bat totul împreună într-un bol. Îmi amintește de zilele pe cînd eram mică. Împreună cu mama, stăteam la bucătărie și găteam cina, petru tata care întîrzia de la serviciu. Eram mică, abia dacă ajungeam la masa pe care gătea mama. Trebuia să îmi trag un scaun aproape de masă ca să observ procesul. Mama roia enervată prin bucătărie, iar eu îmi puneam mînuțele micuțe în tot ce găseam pe masă, încurcînd-o să gătească. În cele din urmă reușea să facă totul la timp și se așeza la masă murdară și obosită. Eu mă jucam în părul ei pînă nu adormeam, iar apoi ea mă ducea în brațe în pat să dorm. Nu reușeam niciodată să îl întîlnesc pe tata de la serviciu, însă mama rămînea pînă la miezul nopții, cînd mîncarea era deja rece.
Am făcut deja cîteva clătite, care stau fierbinți pe o farfurie mare. Torn ultile picături din amestec pe tigaia încinsă și torn apa fierbinte în 2 căni. Prima aburește a cafea aromată. A doua e cu ceai negru cu fructe de pădure și zahăr. Mă întorc să așez masa dar în acel moment mă izbesc de Justin. Stă în fața mea cu ochii somnoroși și părul ciufulit. Mîiinile lui se plimbă pe spatele meu. Îi sărut obrazul.

-Dute și te îmbracă, îmi șopteșe. Pun eu masa. 

Ies din bucătărie, ținîndu-mi mîinile în părul albastru. Intru în camera mea și mă privesc în oglindă. Îmbrac lenjeria nouă pe sub tricoul lui lung, pe care îl dezbrac. În acest timp îl miros. Mirosul lui... Îl împăturesc cu grijă și îl așez în dulapul meu. Îmbrac sutienii albi și un tricou sur, apoi o pereche de blugi boyfriend. Cobor scările înapoi. Stă așezat la masă și își bea ceaiul. Mă așez de partea opusă a feței.

-Cum ai dormit?

-Bine.

Îi zîmbesc. 

-Mă simt obosit de toată rutina asta, îmi spune. Mă gîndeam să ne depărtăm puțin de ceea de ce tot încercăm să fugim.

-Unde?

-Las Vegas...

-Ești nebun...

-Vorbesc serios. Luăm mașina mamei tale, împachetăm cîteva lucruri și mergem în Vegas. Avem doar 6 ore de mers. Așa că reușim să revenim azi.

-De ce să ne grăbim, îi ating mîna ușor. Vreau să petrec cît mai mult timp cu tine.

-Vegas?

-Vegas! rîd eu.

Termin ultima clătită înmuiată în dulceață și pun farfuriile în chiuvetă.

-Mă ocup eu. Tu dute și împachetează.

Mă sărută pe gît iar eu urc scările la etaj. Găsesc o geantă încăpătoare în dulap și arunc în ea 2 tricouri și o pereche de blugi scurți. Mă arunc cu spatele pe pat. Închid ochii. Ușa camerei mele se deschide și simt cum patul se caltină ușor, apoi cum el se strecoară lîngă mine. Deschid ochii.

VioletUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum