Kahramanım !

104 10 0
                                    

Koluma attığı çimdik ile sarsılmam ile tepki vermem arasında saniyeler geçti. -Ne oluyor be !
Asıl sana ne oluyor bu gülümsediğin çocuk da kim? Kahramanım kızlar anlattım ya bugün .. Aa o çocuk bu mu? Vay yakışıklı olduğundan bahsetmedin diyen buseye koyun can derdindeydi canım dedim. Dikkatimi çekmedi pek anlayacağın. O zaman tanıştırsana kızım bizi deyince tanımıyorum ki diyerek cevap verdim.  Busenin bu cevabıma aldırış etmeden merhaba demesi üstüne üstelik cabası oluverdi. Çocuğun soğuk bir şekilde cevap vermesi dikkatimden kaçmamışken  bana doğru yönelmesi beni o an için stres yapmaya yetmişti .Bugün de tanışamamıştık aslında . Evet sahi benim telaşıma verin . Sinan dedi içten bir gülümsemeyle ! Sare dedim tedirgin  oluvermiştim. Birşeylerin ters gideceğini hissetmiş olmalıyım !    

Ortam yumuşamaya hatta insanlar baya kaynaşmaya başladı ! Zeynep buse sinan ve onun yanında oturan erdem 4'lü baya  sohbeti ilerletmişler hatta zeynebim biraz erdemi beğenmiş gibi gelmişti bana . Busenin ise ilgisi giderek sinanın üzerinde toplanmaya  başladı . Ben ise çoktan sıkılmaya başlamış sorulan sorulara cevap vermekle yetiniyordum. Etrafıma bakındığımda   kafenin daha çok ahşap ve odun motifli olması dikkatimi çekmiş hatta rengarenk küçük tahta masa ve sandalyeler ortamı neşelendirmeye yetmişti. Garsonların ilgisinin bizim masada toplanması gayet normal olsada bu tarz şeylerden hep rahatsız olmuşumdur. Mesela bir mağazaya girdiğimde etrafımda dolanan personel yüzünden stres olur alacaklarıma dikkatli bakamam. Ne yiyeceğimi düşünüyorum son iki dakikadır.  Tabiki bilmiyordum! Yemek faslı uzayınca canım sıkıldı . Araya zeynep girip siparişleri verince rahatladım, bir sessizlik anını bozan topuk sesi beni sinir etmeye yetmişti . Gelen bayan gayet şıktı üstelik ! Mini elbisesi onu olduğundan daha uzun göstermiş üstelik buğday tenine giydiği pudra elbisesini mor ayakkabılarla kombinlemiş olması zevkli bir insan olduğu kanısına varmamı sağlamıştı ! Oysa ordaki en güzel kız ben olmam gerekirken bir iki tıkla bu kız beni geçebilirdi!  Süzen bakışları birini arıyormuşcasına bir sağa bir sola kayarken bakışlarındaki sertlik gözle görülebilirdi ! Adımları daha sert bir şekilde hemen arkamda durdu , hanımefendi  bakıyorumda sevgilimin yanı boş zannedilmiş kalkın deyince bende devreler yandı! "Hay Allah ! dedim üzgün bir ses tonuyla sevgilinize ben gelene kadar yanına kimseyi davet etmemesi gerektiğini söylemeyi mi unuttunuz yoksa !"Sesimdeki alay tonunu anlaması uzun sürmüş olmayacak ki al al olmuş suratı verecek cevap arıyordu. Şimdi şu emir kipinizide alıp boş bir yere geçin lütfen haa sevgilinizi unutmayın ama olur mu ? Sanırım bu ona yetmişti ! Sinan hadi sevgilim dedi sinirden ellerim ağzımda parmaklarımı ısırıyorken füsunu kolundan tutup bir kenarıya çekti . Tüm bu yaşananlara bir anlam yüklemeye çalışan kızlara dönüp kalkalım dedim . Zeynep ise erdemle baya sardırmış hatta işler numara almalara kadar gitmişti. Garibim buse sinek avlasın ! O da memnuniyetle zeyzeylerle muhabbet ediyorken en iyisi partiyi erken bitirmek benim için daha eğlencesi bol bir gece olacağına işaretti. Çantamı aldım çıkışta telefonumun masada kalmış olma ihtimaliyle geri dönüp bakınmaya başladım. Zeynep çantasından çıkarıp verdi. Direk eve mi diye sorunca şurda bir park gördüm sizi orda beklerim çok geç olursa eve geçerim dedim. Gözlerimizle anlaşıp buseyede bir öpücük gönderiverdim. Her ne kadar bu gece onunla ters anlaşılsakta o da zeynep kadar değerli birisiydi benim hayatımda . Kıskançlık aramızda bir yarış haline gelsede ikimizde kendi yöntemlerimizle çözmeyi başarıyorduk .
-Sinan buda ne demek oluyor ? Alt tarafı bir saat geciktim ! Yanının dolması uzun sürmemiş . Söylemlerim onu sinirlendirsede herkes haddini bilecek! Sen ne yaptığını sanıyorsun füsun diyerek beklediğim gibi sert bir tepki vermişti! Haddini bildiriyorum canım . Bu şekide mi bu denli saygısızca ! Üstelik ben davet etmişken , kovar gibi öyle mi yani ? Tamam biraz sert bir üslup kullanmış olabilirim ama kıskandım seni sinan! Ben ise beni kıskanmanı gerektirecek bir durum göremiyorum füsun! Birde sevgilim diyorsun ya işte en çok buna güldüm. Sana henüz bir şans vermiş değilim bu mu senin hareketlerini düzeltmiş halin ? Sinan lütfen  hadi gel masaya geçelim . Keyfimizi kaçırdın zaten şimdi boy gösterebilirsin ! Ne için burda olduğunu unutuyorsun sinan ! Evet tam da bunu sorguluyordum !  Masaya geçmem gerekiyordu çünkü herkes bize bakmaya başlamıştı bile , bozuntuya veremezdim . Ben masaya geçerken sinanın hızla kapıdan çıktığını gördüm nereye gidiyordu bu böyle beni rezil etti herkese !

Sabah çalan alarm kadar sinir bozucu kız seni  ben sana daha neler söylerdim de terbiyem müsade etmedi. Hayır yani kendisi şıkşıkır giyincem diye on saat kuaförde zaman harcamış yemekleri söylüyoruz süs biberi kalkmış gelmiş bana atar yapıyo bak sen ! Süs biberide deyince annem ve arkadaşı geldi aklıma küçükken süs biberi bir eli aynalı bir eli cımbızlı derdi haha gülesim geldi he annem aklıma gelince sinirlerim düzeldi.   Salıncakta sallanmam da cabası demirlerin birbirine değdiklerindeki ses kulağımı tırmalıyor hemde yalnızlığımı alıyordu. Gecenin bu saatinde ne işim var buralarda yalnız başıma ! Alkoliği var sapığı var ya ! Ayak sesleri duymuş hatta korkmaya başlamıştım bile çantama biber gazı koymadığın için kendime saydırmaya başlamış herhangi bir durumda ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Telefonumu elime aldım karşıya odaklansam da yanımda beliriveren kişiyi görünce ufak bir çığlık seyansımız oldu .
-Sare
-Sinan!
Arkadaşlar bir kaç bölümü yeniden yazdım okumanız dileğiyle...

Kelebeklerin Öldüğü SaatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin