Pamuk şeker

90 10 0
                                    

Yaklaşık 5 dakikadır bir sessizlik var. Anlaşma falan yaptıkta benim mi haberim yok! Bunun burda ne işi vardı üstelik ?
- Benim hatamdı diyerek ateş kes ilan etmeye karar verdi ? Evet dedim sert bir dil tercihimdi . Sonuçta alnınızda yazmıyor sevgilisi vardır diye , daha dikkatli olmanız gerekirdi. Burada hareketlerine dikkat etmesi gereken birisi varsa o da sizsiniz ! Tamam tamam art arda gol yiyorum . Fakat yanlış anladığınız bir nokta var daha doğrusu size yanlış aksedildi. Füsun benim sevgilimdi , ayrılığımızın ardından bir deneme süresi istedi benden , hareketlerinin düzeldiğine inandırdığı takdirde sevgilim olacak o ise bugün çizgisini aştı.
" Ön yargılarından ve ukala tavırlarından başlaması onun yararına olacaktır , sonuçta sizin bu durumu tahmin etmem imkansız öyle değil mi ? Bence kendisine bir kukla seçme konusunda ısrarcı gibi gözüküyor "
Söylemlerimin ağır olup olmadığını düşündüm ! Yerinde diyerek kendimi ikna ettim. Üstelik haksızlığa uğrayan taraf bendim !
" Eminim farkedecektir ! "
" Onun adına burada olmanız ne kadar etkili ki ? Her zaman faturası size mi kalıyor yoksa ? "
Tamam sare adamı bir dövmediğin kaldı . Kafası öne eğikti bir bacağını sallamaya başlamıştı , verecek cevap bulamadığı için mi yoksa gerçekten haddimi aşmış mıydım ? Sonuçta sevgili adayıymış, barışmaları da muhtemel bir seçenek . Yüzüne hafif bir gülümseme yayılmaya başladı,sakalları arasından belli belirsiz gamzesi göz kırpıvermişti ! Aklına birşey gelmiş olacak ki sırıtmaya başladı . Ben ise o esnada geldiler diye düşündüm.
" Çok sertsiniz küçük hanım , telafisi bana kaldı diyelim "
" İyide sizden böyle bir talebim olmadı"
Bu adam daha ne kadar gerebilir beni bilmiyorum! Çattık ya ! Zorlayan mı oldu cicim gelmeseydin .
Birden kalkması gidiyor ihtimalini göz önüne getirsede , dikkatim gri takım elbisesinin üzerinde yoğunlaşmıştı. Kravatının ve mendilinin mor oluşu benim vurulmama neden oluvermişti! En sevdiğim iki rengin birleşimi bu kadar mı asil olurdu ? Hızlı bir kaç adımın ardından giderek uzaklaştığını gördüm . Hiçbir şey söylemeden gidiyor olamazdı ! En azından bir iyi geceler ne iyi geceleri sare ya oldu olacak masal okuyup tatlı rüyalar öpücüğü deseydin . En azından ben gidiyorum yada hoşçakal ne bileyim ya tek başına bu kız buralarda korkar mı ? Aman be ne korkçam şimdi zeyzeyi ararım ben ! Zeyzey aç şunu ya ! Buse hadi canım hadi tatlim ! Yok bu böyle olmaz yavaştan kalk sen burdan ! Ay oda ne ya orda biri mi var !! Oh yokmuş oyuncaklar üstüme üstüme geliyor ! Karanlık fobin olduğunu unutarak yaşıyorsun sare ! Şimdi karşıma birisi çıkarsa ! Yok ya çıkmaz ! Herhalde ! Yani! İnşallahhh ! Anne !
" Sare "
" Sinan " dememle boynuna atlamam bir oldu ! Ellerindeki şeyler yere düşsede şuanda kendimi sadece güvende hissetmek istiyordum! Nefes alışverişim hızlanmış hatta gözyaşlarım isyan bayrağını çekivermişti ! Huzurlu hissetmiştim . İlk defa baba şefkatini tadar gibiydim ! Biraz iyi hissetmeye başladığımda parfümünü farketmiştim. Bir o kadar tanıdık bir o kadar uzaktı!
Kendimi hızla çektim gözyaşlarıma mani olmaya çalışsamda söz dinlemeyen misafir çocuğu gibiydiler .
" Birisi bir şey mi yaptı ? " Gözleri yerlerinden çıkıcakçasına açılmış vereceğim cevaba kulak kesilmişti . Hayır diyebildim zorla ." Sadece benim karanlık fobim var bu yüzden geceleri pek dışarıya çıkmam özellikle yalnızken ! Panik yapmam beni daha da tetikliyor biraz daha yalnız kalsam panik atakla sonuçlanabilirdi gecem. Kızlar da açmayınca .
Elleriyle sakalını karıştırdı, " Sadece bir iki dakika yalnız bıraktım böyle olacağını tahmin edemezdim, benim yüzümden neler yaşadın bugün halbuki daha diğerini bile telafi edememişken !

Gözlerim yerdeki şeylere takıldı . Bunlarda ney böyle aa bir sürü pamuk şeker var burada ! Aman Allahım ! Çenem istemsizce açılmış yüzüme kocaman bir gülümseme yayılmıştı çoktan .
"Bunlarda ne böyle ? Hemde bir sürü "
-Hayran hayran salıncaklara baktığını farkettim ! Zeynepti galiba sana pamuk şekerim dediğini duydum, tüm parçaları birleştirdiğimde , benim pamuk şekeri çok sevdiğimi anladın diyerek lafı ben tamamladım. İlerde belli belirsiz gördüğüm için sana birşey söylemeden gitmek zorunda kaldım . Yanlış görmem seni hayal kırıklığına uğratır hemde sürpriz olmazdı diyerek göz kırptı. Konuşmasının bittiğini anlasamda sessiz kalmayı tercih ettim. Çok hoşuma gitmişti bu yaptığı ama doğru bir şey mi hayır ! Çocuğun görüştüğü birisi var sare ! Varsa var ne olmuş yani hem sevgili değiller deneme aşamasındalar sadece ! Ufff ne diyorum ben ya kendimle çeliştim resmen !

Banka oturmuş pamuk şekerlerimin fotoğrafını çekiyordum , sosyal ağlarıma atmamda bir sakınca yoktur yani ! Ne yapıyorsun sen diyerek şaşkın gözlerle bana baktı . Ne yapıyor muşum diyerek karşılık verdim . Anı yakalıyorum yani mutlu olduğum zaman dilimlerini ölümsüzleştirmek hoşuma gidiyor .
" Anı kaçırıyorsun ama"
"Birkaç saniyeden birşey olmaz cicim "
Hih !! Sare cicim ne salak ? Oldu olacak çocuğa canım da deseydin ! Bu boş çeneyle senin sonunu hayırlı görmüyorum !
"Benim durumlar mokoko, yani ağız alışkanlığı desek olmaz mı ?
-Olabilir ama mokoko'yu açıklarsan .
" Durumlar kötü manasında kullanıyorum diyebiliriz "
Beni çözmen için kırk fırın ekmeği bırak hamsi yesende faydası yok ama balık gözlere iyi geliyordu kafaya olan neydi ya ? Aman ya neyse neyse .
-Benimle paylaşmak istersin diye düşünmüştüm ?
" Hayır hepsi benim !
Bana bir yan bakış attı şaka yaptığımada yapacağıma da pişman etti! Bu da biraz sert galiba .
" Şaka yaptım be al hepsi senin .
Yüzü yumuşamış küçük gamzesi belirivermişti yine ! Küçük bebek gibi tam ısırmalık! Derin derin bakıvermiştim çocuğa , sinanın da bakışlarımı farketmesi ile hemen silkelenme ihtiyacında hissettim kendimi . Sare bir jest yaptı diye kapılıverme çocuğa ! Kendine gel kızım !!

"Buse ne bu suratının hali ? Deminden beri sirke satıyorsun !
-Yok birşeyim canım sıkıldı erdemle muhabbetin bittiyse gidebilir miyiz ? Gözlerimi devirmiştim, aklım sinanda kalmıştı . Sarenin arkasından çıktı ! Acaba onu mu beğendi ? İnşallah öyle birşey olmamıştır . En iyisi eve gidince sareye direk sormak . Uff sevgilisiyim diyor şu çirkin kız buna nasıl baktı bilmiyorum boya fırçası! Şuna bak kibar olacağım diye nefes almayacak nerdeyse !
" Buse sare aramış !
- Benide aramış zeyno. Benide aradı daha doğrusu görmemezlikten geldim!
"Sinan mı bırakacak ? Peki sare gecikme !

Kelebeklerin Öldüğü SaatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin