Mutlu olamadan final yapan dizi gibiyiz seninle! İçim hep eksik, hani birşey unutmuş gibi hissedersin hep ,aklın orda takılı kalır işte orda kaldım yani sende! Adam gitmesin diye ağlayan kız şimdi gözlerin dolmuyor,sahi kız gitmesin diye bileğinden tutan adam şimdi neden kıpırdamıyor! Sanırım gerçek hayatta işler böyle gitmiyor! Sinan demek bu kadar zor olmamıştı hiç, bir yabancıya sesleniyor gibiydim, "pardon bakarmısınızdan" farki kalmamişti . Kadın çay severdi adam kahve ! Ayrı dünyaların insanları değilde ayrı huyların insanlarıydi! Zamana bırakmaları işe yaramamiştı. Kadın bir yıl dedi. Tam bir yil sonra bu tarihte görüşelim. Adam saçmalik diye bağırmak isterken kadının gözlerindeki çaresizlikti ortaligi inleten!!! Yeter dedi kadın bıkkınlığıydı konuşan. Adam tamam dedi kabullenişiydi bunu söylettiren . İkiside üzülmuştü. Ayrı yaşamlara koştular,göz açip kapayıncaya kadar geçermiydi zaman? Kadin şupheliydi, adam ise net ! Ağladı ağladı ağladı, butun makyajı akmiştı ama adam boylede severdi onu bilirdi. Masaya yumruğunu koymaması dokundu adama; göz yaşı değil! Kelebeklerin öldüğü saatte kadın üzgündü! Saatlerdir bir parkta oturmuş ağlıyor ve elinden hiçbirşey gelmiyordu! Hava kararmış telefonu çalmaya başlamıştı çoktan! Anne.. Baba.. Zeyzey...busesi... ariyordu. Cevap yok! Aradiğiniz sare yaklasik 4 saatir agliyor ve 4 saattir sinanından ayri! Yarim kalmişliğin verdiği eksikliği tamamlamaya çalışıyor. İlk tanıştıkları yere gitmesinin sebebide buydu belkide eksikliği sinandı ama tamamlanamiyor,hatta şuan tanimlanamiyor. Guldu!
Tiyatro seyreder gibi seyretti.
" İki yıl önce"
Oğlum dur nefes nefese bıraktın beni ! Dinlenmeliyim ben senin kadar hızlı koşamam! Deniz havası iyi geldi değil mi ikimizede en azından .. Neyse boşver şimdi onu konuşmayalım! Parkata biraz dolanip evine geçecekti adam köpeğide kendisi kadar yoruldul. Gölge arıyor ,evet buldum. Gel oğlum burası gayet iyi, etrafına bakınırken yatıp gökyüzüne resim çizmeyi ihmal etmedi. Hayali .... Bilmiyordu, çunku hemen hemen heşeyi vardi, sanirim daha normal bir hayat onu daha çok heycanlandirabilirdi. Ve tabi füsunsuz bir yaşam !!! Dertlenmek istemiyor kafasındaki olumsuzluklari hemen silmeyi seçti, oğlu pikanın havlayışı dikkatini çekti. Kafasını kaldırdı bir manzara karşısında şaşkınlık içerisinde gözleri açilmişti, onca çocuğun arasında hayran kalınası bir gülüş, garip olan kısım ise yüzlerce kelebek ardında koşuşturmalariydi. Sonradan anlamiştim kozalardan çikan kelebekler adeta uçan bir gökkuşağini animsatiyordu. Bu kızda kimdi boyle çiplak ayak koşturuyor sağdan sola ,gülücükleri için çarpışıyordu sanki insanlar! Fotoğraf çekmek için baya çaba harcamiştı. En güzel kareyi yakalamaya çalışıyor gibiydi, ben en güzel karemi bulmuşken! Çocuklarla oturdu tek tek fotoğraflara bakti, bir hareketlenme oldu pamuk şekercinin önüne attı kendini tüm çocuklara aldiğini gordum, buda kim diye merakim giderek artmişti. Çocukları çekti onlara el salladığini gorduğumde uzaklaşacağini anlamiştim, ben ise deli gibi tanişmak istediğim kizin adimlarini saymakla yetinmiştim.
SARE
Güzel bakişlısını yarini hatirlamak ona acı vermişti.Derinleşen yarası kanamak için firsat kollarken, ağlamaktan gözlerinin şiştiğini farketti. Hava hem kararmiş hem soğumuştu, evinin yolunu tutması uzun zaman almadı,kapiyi çalmasıyla açilmasi bir oldu zeynep ve buse meraktan çildirmiş bağirişmaları kulağini tirmaliyordu, oysa şuan dunyanın döndüğünün bile farkinda değildi ! İçeriye girdi çok yorgundu en çokda yüreği çirpinmaktan yorulmuştu, kanatları güçsuz bir kelebek kadar cılızlaşmıştı sanki , kolunu kaldirsa kirilacak sandi.Kendini balkondaki salincağa bıraktı yildizlar göz kirpiyordu. Hergece derdini anlattigi yildiza bugun kusmuştu sanki, ağzini biçak açmiyordu kadinin. Susmuştu garip olan kismi buydu, saniyede 10 kelime konuşan sare sonunda sustu! Dünyaya olan eylemi buydu belkide , iç sesi bile konuşmaktan acizdi şuan! Gökyüzüne baktı , uzunca bir sure bakti, bakti............. Gökyüzü hala ikimizin sinan diyebilmişti! Yutkundu, sare hiç bu kadar sinanindan ayrilmamişti!! Gözlerini yildizlara çevirdi gökyüzüne son bir resim çizdi sinanın yüzüne son bir buse konduruvermişti . Günde sinan ve sare gibi bitmişti!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeklerin Öldüğü Saat
Roman d'amourGökyüzü hala onlarındı ,oysa kadın bütün soru işaretlerini peşine takarcasına gitti! Sevmek kelimelerle sınırlı kalmiş ,veda cümlelerine sıkıştırılmiştı! Bir cümlenin başi olmayı hayal etmiştim, noktalar bizi teğet geçer virgülle yaşar gideriz zan...