27. kapitola

15 3 2
                                    

Setřela jsem si poslední slzy a kapesníkem jsem si utřela rozmazanou řasenku. Když jsme byli dole, opět se s cinknutím otevřely dveře , vystoupili jsme a šli jsme k autu.   

Pohled Kate: 

Cesta autem byla krátká, byli jsme tam asi za 5 minut. Když jsme vešli do restaurace, nemohla jsem popadnout dech. Je to tu krásný! 

Posadili jsme se ke stolu pro dva a čekali jsme, až k nám přijde servírka, abychom si objednali. Po chvíli k nám přišla a já jsem nechala výběr na Niallovi. Najednou k nám přišla nějaká holka- byla hrozně vysoká, dlouhé nohy, hnědé vlasy, čokoládové oči. Celkově byla na pohled hodně hezká. 

„Jé, Nialle, jsi to ty?" začala na Nialla křičet a hrozně se hihňala. Já jsem nevěděla, kdoo to je a tak jsem se podívala na Nialla, ale on měl jeho oči upřené jenom na ni, a mě nevěnoval pozornost. Jenom jsem nad tím pokrčila rameny. Asi nějaká jeho kamarádka. 

„Lauro? Jsi to ty? Jak dlouho jsme se sakra neviděli?" přešel k ní a objali se spolu. Pořád jsem doufala, že mě s ní Niall seznámí, nebo že se zmíní, že je tady se mnou, jenže on nic. Přešli k našemu stolu. 

„Nechceš s námi poobědvat?" zeptal se jí Niall a mě pořád ignoroval. 

„Ráda," řekla a přisunula si židli od vedlejšího prázdného stolu. 

„Já js-" chtěla jsem se jí představit, jenomže mě Niall přerušil, protože volal znovu servírku, aby mohl objednat i Lauře. 

„Budeme chtít ještě jednu porci." řekl jí Niall, když došla ta stejná servírka. Ta jenom přikývla hlavou a ujistila nás, že to za chvilku bude. Já jsem jí poděkovala, protože to nikdo jiný neudělal a začala jsem si hrát s brčkem ve skleničce, ve které byla voda s citronem, limetkou a ledem. 

„Takže, kde jsi byla celou tu dobu?" ptal se Niall pořád Laury a neobtěžoval se mě představit. Začínala sem být naštvaná, ale snažila jsem se to nedávat moc najevo- vlastně jsem neměla ani příležitost to ukázat. Ne že bych byla ten typ lidí, co potřebují aby o nich byla neustále řeč, ale chtěla jsem se s ní aspoň seznámit. 

„Cestovala jsem. Byla jsem v Austrálii, Americe a  nakonec jsem tady," odpověděla jsem, a její hlas mi už začal lézt na nervy. pořád jsem si hrála s brčkem. Naštěstí nám už donesli jídlo, tak jsem se do toho hned pustila, abych mohla co nejdříve jít. Už mě začínalo vážně hodně štvát, jak se na Nialla pořád usmívala a jak si 'nenápadně' sunula tričko dolů, aby jí byl vidět výstřih. Tohle by viděl i slepý. 

Když jsem to měla konečně snědené, z kabelky jsem si vytáhla peněženku a položila jsem pár liber na stůl. Zvedla jsem se ze židle a to si mě Niall už konečně všiml. 

„Kate? Kam jdeš?" prohodil jenom tak ke mně a podíval se na mě. 

„Potřebuju si vyčistit hlavu, půjdu se projít a pak přijdu domů. Neměj strach," odpověděla jsem a už jsem odcházela od stolu. 

„Kdyby něco, zavolej," řekl, ale bylo na něm vidět, že to řekl jen tak, aby se neřeklo. 

Když jsem byla před restaurací, ušla jsem pár metrů k lavičce, kam jsem se posadila, opřela jsem si ruce o kolena a hlavu položila do dlaní. Zhluboka jsem se nadechla a zase vydechla. Ještě chvíli jsem tam seděla, ale za chvíli jsem se zvedla a šla jsem. Nevěděla jsem, ani kam jdu. Hlavní bylo, že jsem šla.

Měla jsem pocit, jako kdybych se pořádně nemohla nadechnout. Hrozně mě bolelo na hrudi a měla jsem pocit, jako kdyby se moje plíce smrštily na nejmenší velikost. Proč se ke mně chová takhle? Poslední dobou je jako vyměněný.. 

Hlavou se mi honilo tisíce různých otázek, na které jsem si nedokázala odpovědět. Nechtěla jsem jít domů. Nevím, co se stalo. Myslela jsem, že mi procházka na čistém vzduchu pomůže si urovnat věci v hlavě, jenomže to bylo snad ještě horší. V hlavě mi nesnesitelně hučelo a nedalo se s tím nic dělat. 

Jakmile jsem uviděla nejbližší lavičku, sedla jsem si na ní, protože se mi začala motat hlava. Snažila jsem se dýchat, ale moc to nešlo. 

„Jste v pořádku?" ozval se hlas za mnou a mě se zdál povědomý. Otočila jsem se za sebe a uviděla jsem ho... 

°°°°°°°°°°

Další díl je konečně na světě:) Nezdá se vám, že je to poslední dobou o ničem? protože mě jo.. 

Ale pořád doufám, že vás to baví:) Budu moc ráda za jakýkoliv komentář:) ♥

Forever? Forever. /Niall Horan/Kde žijí příběhy. Začni objevovat