19. kapitola

16 3 0
                                    

Pohled Nialla: 

Když se mi ani po 48 hodinách policie neozvala, udělal jsem něco, co jsem nečekal, že vůbec někdy udělám. Sedl jsem si k počítači a šel jsem na *Dark web. Tam jsem vyhledal odkaz na mafii tady v Londýně, opsal jsem si číslo na ně a zavolal jsem jim. Všechno jsem řekl chlapíkovi, který se mi představil jak Harry Styles a řekl jsem mu všechno. Domluvili jsme se, že ještě dnes přijde on osobně ke mně domů a domluvíme se na dalším postupu. 

*Dark web je 'zakázaná část' internetu. Nachází se tam mafie, nájemní vrazi, pornografie a dá se říct, že všechno nezákonné. Jestli jste to podle mého vysvětlování nepochopili, podívejte se na video od Rotha Welldena, tam to dobře vysvětluje:) 

Ještě předtím, než ten Styles měl přijet, jsem nachystal nějakou vodku a nějaký jídlo a čekal jsem na něj. Každou chvíli tady měl být. Sedl jsem si na pohovku a čekal jsem. Ani ne po deseti minutách se bytem rozezněl zvonek. Vstal jsem z gauče a šel jsem otevřít. Za dveřmi stál vyšší chlapík, měl hnědé kudrnaté vlasy po ramena a na sobě měl přehozené sako. 

„Pan Horan?" optal se mě a nadzvedl jedno obočí. 

„Jo, to jsem já, pojďte dál," odpověděl jsem a uhnul jsem ode dveří aby mohl vejít. Vešel a přešel rovnou do obýváku. Nalil jsem mu vodku a začali jsme rozebírat, jak ji zachráníme. 

„Víte, kdo by ji mohl unést?" položil mi otázku a já jsem bez rozmýšlení přikývl hlavou. 

„Můj biologický bratr, James Horan." 

„Áá, James, to je známá firma," řekl a ušklíbl se. Nechápavě jsem zvedl obočí a on mi to hned začal vysvětlovat. „Už jednou něco stejnýho udělal. Až na to, že tu holku později zabil." 

Po tomhle jsem jenom na sucho polkl a vyvalil jsem oči. „Z-zabil?" vykoktal jsem ze sebe. 

„Jo, ale to bylo asi až po dvou letech, co ji věznil a každý den znásilňoval. Ale vy zůstaňte v klidu. Vím, kde je všechny schovával a myslím si, že i teď tam bude." 

„Tak na co čekáme? Jedeme tam! Hned." rozkázal jsem ale on mě hned zastavil. 

„Počkáme do zítřka, Musím ještě zkontaktovat své spolupracovníky a musím si jet pro zbraně. Vy pojedete s náma. Ta vaše přítelkyně bude určitě od vás potřebovat uklidnit. Takže vy budete chodit těsně za náma. Ale potřebuju se vás zeptat ještě na jednu otázku." nakousl a já jsem pokývl hlavou aby pokračoval. „Už jste někdy manipuloval se zbraní? Vy budete taky ozbrojený- kdyby náhodou."

„Jo, když jsem byl mladší, tak jsem chodil na střelnici. Tohle nebude problém." odpověděl jsem mu. 

„Fajn, takže tohle nebude problém. Sejdeme se zítra tady, před vašim domem o půl desáté ráno, kde vám řeknu můj plán a předám vám zbraň. Pojedete svým autem. Mám soukromého doktora, který ji pak vyšetří a tak ji tam odvezete. Pojedete za mým autem." předal mi zatím tyhle instrukce a potom jsme se rozloučili. Dal jsem si sprchu a šel si lehnout do postele.  

Nemohl jsem se dočkat zítřka, až ji konečně uvidím. I když se o ni hrozně bojím. Ale všechno dobře dopadne. Doufám, že jsem udělal dobře, když jsem si najal největšího mafiána v celém Londýně. 

Forever? Forever. /Niall Horan/Kde žijí příběhy. Začni objevovat