Jmenuju se Kate Czar, mám 19 a za chvíli budu dělat maturitu. Myslím si, že maturitu zvládnu levou zadní, ve škole mi učení vždycky šlo- vždy jsem prospěla s vyznamenáním. A taky mám toho nejlepšího přítele jakého si holka může přát. Jmenuje se Niall a je mu 22. Je pro mě velká opora a vždy mi pomáhá. Chodíme spolu skoro 2 roky. Jak jsme se seznámili?
*Flashback*
20. května 2014 14:57
Došla jsem ze školy a měla jsem hlad jako vždycky. Už od rána jsem měla chuť na palačinky a konečně jsem si je mohla udělat. Vyndala jsem vše potřebné- mouku, vajíčka, cukr, sůl a už se natahovala pro mléko ale místo mléka tam bylo jen prázdné místo. Tak jsem se šla převléknout, oblékla jsem si světlé džíny, černé tílko, kolem pasu uvázala kostkovanou košili, na hlavu dala vínovou beanie a obula jsem si černé boty Nike na nohy. Naštěstí už bylo teplo a tak jsem si nemusela dávat žádnou bundu ani mikinu. Do ruky si ještě vzala malou černou kabelku kam jsem hodila peněženku, klíče, mobil a sluchátka.
Vyšla jsem ze dveří a zamkla za sebou, vytáhla jsem telefon se sluchátky a dala si je do uší a pustila jsem si svůj Playlist. Jako první mi začalo hrát FourFiveSeconds od Rihanny. Okamžitě jsem si začala potichu zpívat a blížila jsem se k obchodu. Vešla jsem do obchodu , dala do košíku mléko, pečivo, nutellu, borůvky, maliny, třešně a šampon na vlasy. Došla jsem pokladně kde jsem vyskládala nákup na pás a ještě jsem přihodila žvýkačky. Prodavačka už měla všechno zboží načtené a tak mi řekla částku.
"350 Kč prosím." nadiktovala mi.
"Ko-kolik? Víte, já se omlouvám, ale já tady tolik peněz asi nemám." zakoktala jsem
"To je ale váš problém." řekla mi nepříjemně.
"Nemohla bych si to nechat na pokladně a doběhnout domů pro nějaké peníze?" zeptám se opatrně.
"Mladá dámo, omlouvám se ale je tady moc lidí. Nějak si to zařiďte a hlavně RYCHLE!" řekne mi.
"Můžu prosím? Jen projdu." ozvalo se za mnou a tak jsem se otočila až se mi zamotala hlava a já jsem spadla do něčích rukou. Opatrně jsem vzhlédla nahoru k mému zachránci a spatřila jsem perfektně modré oči.
"Tak co bude s tím nákupem?" zavrčela prodavačka.
"Nějaký problém?" zeptal se kluk, který mě chytil.
"Tady mladá slečna si navybírala nákup a až tady zjistila, že nemá sebou tolik peněz." obrátila oči v sloup.
"Já to za ni zaplatím. Kolik to dělá?" obrátil se na prodavačku ten kluk.
"Ne, to nemusíš." řeknu tomu klukovi.
"Ale ano. Potom mi to vrátíš." mrkl na mě.
"Je to 350 Kč." řekla prodavačka.
"Tady to je." prodal jí peníze.
"Děkuju ti hrozně moc. Pojď se mnou domů a já ti to hned vrátím." usměju se na něj.
"Není za co. Mimochodem, jsem Niall." podal mi ruku.
"Kate." usmála jsem se na něj. "Bydlím hned kousek odtud."
"Dobře." usmál se Niall.
Došli jsme k nám domů a hned jsem dala Niallovi peníze.
"Budu dělat palačinky, dáš si taky?" zeptám se.
"Rád." řekl mlsně Niall. Jenom jsem se usmála a hned se dala do práce. Celou dobu jsem na sobě cítila jeho pohled. Už jsem měla skoro hotovo a natírala jsem palačinky nutellou a najednou jsem dostala nápad. Dala jsem si Nutellu na prst a šla jsem za Nialla a dělala jsem, že si jdu umýt ruce. Došla jsem za Nialla a Nutellu jsem mu dala na nos a čelo. On se mi chtěl samozřejmě pomstít. Začali jsme bitku s jídlem. Skončilo to tak, že mouka byla rozsypaná, Nutella byla skoro na stropě a my s Niallem byli celí špinaví. Šla jsem do sprchy a Niallovi řekla, že má chvíli počkat že může jít po mě. Vylezla jsem ze sprchy ke mě do pokoje jen v ručníku. To jsem ale netušila, že tam bude i Niall.
Hned co jsem ho viděla jsem si přitáhla ručník ještě blíž. Niall na mě jen koukal s vykulenýma očima.
"Pro-promiň." omluvil se mi Niall a už vycházel z pokoje. V tu chvíli jsem musela být červená jak rajče. Rychle jsem se oblékla a vedla Nialla do koupelny. Počkala jsem na něj a společně jsme začali uklízet kuchyň. V tom přišla mamka a tak jsem ty dva seznámila. Všichni jsme snědli palačinky co jsem udělala a Niall už musel jít.
Od té doby jsme se s Niallem často setkávali a začali jsme spolu chodit.
*Konec flashbacku*
-
Je tady zatím prolog! Doufám, že se vám bude tento příběh líbit!:)
ČTEŠ
Forever? Forever. /Niall Horan/
Storie d'amorePříběh o dívce jménem Kate Czar a obyčejném muži jménem Niall Horan. Dva zamilovaní mladí lidé. Ale jejich život není jen tak jednoduchý. Potkají je nepřítelé, únos a mnoho dalšího. Jak to všechno dopadne? Budou spolu i přes všechna trápení?