Do wszystkich ❤

2.1K 64 3
                                    

Do wszystkich.

Jeśli to widzisz, proszę nie omijaj tylko przeczytaj i zostaw po sobie choć to pięcioramienne coś xd

Albo nawet nic nie zostawiaj ale przeczytaj jeśli zechcesz:)

Długo zbierałam się do napisania wam tego...

Nie wiem od czego zacząć, jest tego zbyt wiele.

A więc...

DZIEKUJE.

Dla was to jeden wyraz. Na pewno słyszeliście go nie raz bo jesteście świetnymi ludźmi ale dla mnie to więcej niż słowo...

Cale życie robiłam coś- dla kogoś ale z tym by ktoś- zrobił coś dla mnie zdarzało się bardzo rzadko.

W tamtym roku zakładając Wattpada nie wiedziałam co robię.

Kiedy moje pierwsze ff miało 102 wyświetlenia byłam wniebowzięta.

Kiedy znalazło sie w top 1000 ff, byłam bliska płaczu.

Kiedy miało 89 miejsce-popłakałam się.

Dużo płakałam lecz zbyt mało ze szczęścia.

Teraz dzięki Wam, plączę tylko ze szczęścia.

Wattpad dał mi więcej pewności i wiary w siebie.

Dał mi radość a przede wszystkim Was.

Dał mi zupełnie obce osoby które przynoszą mi więcej szczęścia niż ci których powinni to robić.

Nie ma słów które mogłyby wyrazić to- jak jestem Wam wdzięczna.

Za każdy komentarz.
Za gwiazdę która jest dla mnie taką małą gwiazdką z nieba.

Za przeczytanie tego co nie zawsze mi się podoba ale wy i tak napiszecie że było super.

Za każdy komentarz z radą jak pisać i czego nie robić.

Po prostu dziękuje.

Dziękuje że jesteście, dziękuje że czytacie te Ff i za wszytko co dla mnie zrobiliście.

Czy Was znam Czy Was nie znam.

Wiedzcie że Was szanuje, uwielbiam i podziwiam że jeszcze nie dostaliście dałna od czytania np" Coffee please...//h.s." 😂 xdd

DZIĘKUJE DZIĘKUJE DZIĘKUJE DZIĘKUJE ZA WSZYTKO I MAM NADZIEJĘ że zostaniecie na dłużej i pośmiejmy się jeszcze z głupoty naszych bohaterów w komentarza xd

A teraz coś dla was:

W zamian za to że jesteście możecie coś wymyślić.
Zadawajcie mi pytania o mnie jeśli chcecie mnie bardziej poznać, nominujcie do czego chcecie , proście o pomoc jeśli takiej potrzebujecie.

Chce wam pokazać że nie jesteście dla mnie ważni tylko wtedy jak skomentujecie czy zostawicie koma...

Nie. Zawsze i wszędzie  będę pamiętać że gdzieś tam na świecie czy w Polsce jest ktoś kto szanuje moją prace.

Dziękuje raz jeszcze moje aniołki!! ❤

Panna_w_kapturze W.Xx

Coffee please...//h.s.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz