Coś się nie chciało załadować ale dedukuje wszystkim aniołkom xdd
Scarlett
-Tak! Do Boga tak!
-A nawet jeżeli nie był bym jej szefem, to gdzie w tym twój zasrany interes chłopczyku? -warczy Styles.
-Nie każdy musi mieć jakieś ukryte plany jak ty męska dzi....-i tu Liam nie dokończył bo dostał od Stylesa w szczękę. Myślałam że na jednym sie skończy ale oni jak to mężczyźni nie mogą być sobie dłużni...
-O Boże szefie stop!-podbiegłam do nich gdy zaszło to za daleko a obaj wyglądali jakby chcieli sie nawzajem zgwałcić a nie pobić.
-Nie każ mi odchodzić! On mnie prawie męską dziwką nazwał!-drze sie Styles i nie postaje na obijaniu twarzy Liam'a.
-Boże Liam chociaż ty jeden mądry daj spokój.-ciągnę ich za koszule.
-Nie! Już ostatnio powinien dostać i to jeszcze lepiej a ja mu darowałem.
-Zachowujecie sie jak dzieci! Może by mi tak ktoś pomógł! -pytam widowni ale dupy nawet jedna osoba nie ruszy.-No klienci nie mogą wejść a kasa sama nie naleci do kasy!
W końcu jakiś mężczyzna wyszedł zza baru i z ogniem w oczach podbiegł i rozłączył Stylesa i Paynea.
-Dziękuje panu!- poprawiłam roztrzepane włosy.
-Nie ma za co a teraz proszę o opuszczenie tego lokalu.
-Ale ja chciałam sie napić kawy!-super teraz przez Stylesa nawet kawy się nie napije.
- W końcu ktoś mądry. Ale dziewczynę może pan zostawić.-wstaje optrzepując się Liam. Harry robi to samo.
-A ty Liam się nie odzywaj. Jesteś zwolniony.
-Ale szefie! Ja mam dzieci!
-Masz dzieci? -pytam zaskoczona.
-Nie. -odpowiada niewzruszony.
-To skoro ty nie...a nie ważne.
-No już! Nie ma tu was.
-Ale to on wszczął bójkę nie ja!-broni sie Payne.
-Pan Styles może zostać. A ciebie Liam i panią proszę o opuszczenie lokalu.
-Ta pani jest ze mną.-odzywa sie w końcu Styles.
-Więc może pani zostać. Zaraz przyśle kelnera.
Styles w tym momencie zachęca mnie gestem ręki do stołu ale ja wychodzę za Liamem.
-Panno Rose radze pani wrócić albo może pani pożegnać sie z praca.
-Mam tą prace gdzieś. Do widzenia Panie Styles.
***
Teraz będzie :(obstawiajcie )a) ślub bohaterów XD
b) bezdomny Liam
c) Harry się zwolni
Odpowiedź w następnym rozdziale :)
Pozdrawiam moje aniołki xdd
Jak tam trzecioklasiści biologia i matma? :-)
Panna_w_kapturze W.Xx
CZYTASZ
Coffee please...//h.s.
FanficScarlett Rose to 20 latka która ma najgorszego pecha na świecie. Po zdradzie jej chłopaka który okazał się skończonym deklem który uważał ją za najgorsze co się mu przydarzyło, dziewczyna chce odpocząć od pieniędzy, których Piter miał jak lodu, post...