Túto kapitolu venujem LittleAprilGirl ! Ďakujem za komenty, hviezdičky a nádherný cover! ❤️
Lenivo odlepím rozospalé viečka od seba, ale som donútená ich ihneď zavrieť, kvôli nepríjemným lúčom slnka na mojej tvári. Keď si oči zvyknú, porozhliadnem sa okolo seba. Ležím na nepohodlnom lôžku nemocnici v Bradaviciach. Nespokojne zamrnčím do prázdneho priestoru, keď si periférnym videním zaostrím na osobu, sediacu pri mojej kovovej posteli. Usmejem sa a prejdem rukou po Jamesových jemných vlasoch. Tak mi to chýbalo. Tak mi chýbal.
Môj dotyk ho pomaly preberie do reality. Zmätene zažmurká a keď si ma všimne, vystrelí z kresla a nakloní sa nado mňa. Pohladí ma po líci.
,,Dobré ránko, princezná."
,,Skôr poobedie." hlavou jemne myknem k hodinám, ktoré práve odbili tretiu hodinu. So smiechom prikývne.
,,McGonagallová mi dovolila ostať tu s tebou."
,,Super. Ako dlho som bola v bezvedomí?" opýtam sa a pokúsim vstať z lôžka. James to ale zatrhne, keď ma zatlačí späť na tvrdý matrac. Neisto odo mňa odvráti zrak a nervózne si zakusne do pery.
,,Dva dni." keď si všimne môj zhrozený pohľad, hneď pokračuje:
,,Ale zobudila si sa práveže skoro. Pomfreyka tipovala takých štyri päť dní.. Mala si vážne zranenia. Ten imbecil sa po napadnutí pokúsil utiecť zo školy, ale Dumbledor ho zastavil. Najradšej by som mu vylomil všetky kosti v tele." zavrčí a zatne päste. Jemne mu ich rukou pohladím a on stisk povolí, ublížene na mňa hľadiac.
,,Lily sa o teba strachovala." stuhnem a vyvalím oči na Jamesa, ktorý sa široko usmeje.
,,Lily? Ona je tu?" neverím. Horlivo prikývne a pustí sa do vysvetľovania:
,,Po napadnutí sme ju našli pred bránou. Nič si nepamätá, žiadny únos, proste má v hlave veľké okno. Mala pár rán na tele, ale nič vážne. Vraj ju len svrbí ruka už odvčera." pokrčí jednoducho plecami.,,Chcem ju vidieť!" oznámim mu a už vystrkujem nohy spod ťažkého paplóna.
,,Nie, nie! Ty zostaneš tu, povedala mi, že ťa príde navštíviť po vyučovaní." namietne James a ja nakoniec neochotne povolím.
,,Nudím sa." hodím svoje telo do vankúša a zavriem oči.
,,Mám to brať, akože nie som zábavný?" odurdí sa a zahrá ublíženého.
,,Neber si to zle. Ale áno." spoločne sa zasmejeme a ja premiestnim pohľad na východové dvere.
,,Utečme odtiaľto." zašepkám vzrušene a zakusnem si do spodnej pery, snažiac sa zakryť široký úškrn, zdobiaci môj natešený výraz.
,,Kto si a čo si spravila s Maddie?" jeho skúmavá tvár sa objaví blízko pri tej mojej a ja neodolám. Vrhnem sa na jeho pootvorené pery a dlane mu priložím na líca. Usmeje sa do bozku, ale neprotestuje. Zahryznem mu hladovo do spodnej pery a vcucnem ju. (To sa písalo! XD) Prekvapene sa odo mňa odtiahne, neveriacky sa smejúc nad mojou dravosťou. Chytí si napuchnutú peru a začne si ju masírovať. Ospravedlňujúco sa naňho zahľadím, celá červená od hanby.
,,Uff, Maddie, čo tam vonku s tebou porobili?" zasmeje sa, krútiac hlavou nad mojimi činmi. Nevinne pokrčím plecami a usmejem sa tiež.
,,Chýbala si mi." vydýchne do mojej tváre a mňa ovanie jeho mentolovú dych. Nadvihnem pochybovačne jedno obočie a slabo mu vytknem.
,,Na tej párty to tak nevyzeralo." ťažko si povzdychne a hneď mi všetko vysvetlí:
,,Nemali sme ešte od začiatku roka žiadnu párty a Tichošľap už z toho chytal depky, takže vymyslel oslavu u nás v klubovni. Kebyže poviem nie, ešte by si mohli začať niečo myslieť, veď vieš.." veľavýznamne na mňa pozrie a ja s chichotom odpoviem:
,,Ťažký život Bradavickej hviezdy." zasmeje sa a na svoj prst si namotá prameň mojich vlasov. Jemne sa zachvejem, uvedomujúc si blízkosť jeho tela pri mojom. Túžobne mi hľadí na pery, ale vo mne svitne nápad. Veľmi diabolský nápad.
Milo sa naňho usmejem a svoje ruky premiestnim na jeho zátylok. Cítim na hrudi jeho divo búšiace srdce a naše prerývané, plytké výdychy udierajú do seba. S očakavaním zavrie oči a ja sa uškrniem. Jedným rezkým trhnutím šikovne zmením naše polohy, načo si vyslúžim prekvapený pohľad od Jamesa. Vtisnem mu krátky bozk na líce a už šprintujem rovno na chodbu. Celé telo ma bolí, ale radosť z provokácie a adrenalín mi nedovoľujú zastavovať. Míňam žiakov a hľadám ohnivo červené vlasy.
ESTÁS LEYENDO
THE RED GAME / FF
FanficPosledný rok v Bradaviciach, posledný rok s čarami a kúzlami.. Pre Madison Aurellovú je to niečo, ako rozlúčka, pretože svojím zatrpknutým rodičom sľúbila, že nadobro skoncuje s čarami, keď dokončí štúdium. No veľký problém nastane vtedy, keď sa sk...