#Part13
Perjalanan diteruskan.Mereka memasuki perkampungan kecil ELF.Sememangnya ELF KINGDOM mempunyai banyak kampung atau desa kecil.
"Hyung,papan kenyataan"tegur Baekhyun kepada Luhan di sebelahnya.
"Tampalkannya di sana,"arah leader EXOK.
"Chanyeol tolong Baekhyun"
"Kai,Sehun dan Tao kumpulkan orang ramai"Arahan diterima mereka memulakan pekerjaan tidak berbayar itu.Ahli-ahli EXO yang lain duduk mengelilingi papan kenyataan.Sungguh berdisiplin.Suho dan Kris berada di tengah-tengah.
"Kepada semua dengar sini,"teriak Kai.
"Sila berkumpul!arah evil maknae itu.
Tao hanya membuat gaya memanggil orang datang tanpa sebarang suara.Mendengar suara mereka yang lantang serta isyarat tao ramai yang mula mengerumumi mereka.Masing-masing saling berbisik.
"Kenapa nie?"
"Siapa mereka?"
"Tidak seperti orang kita,"
"Apa yang dia cuba buat?"Pertanyaan tanpa henti terus dikeluarkannya dari mulut mereka membuatkan Suho mula membuka suaranya.
"Semua dengar,beri tumpun,"laung Kris.
Keadaan senyap buat sementara waktu.
"Selamat Pagi,saya SuHo,anda boleh melihat sepuluh lagi lelaki yang bersama saya merupakan sahabat yang telah dianggap seperti adik beradik kandung sendiri.Kami adalah EXO.Kami mencari seorang ahli kami iaitu Kim Min Seok ataupun lebih dikenali dengan nama XiuMin Hyung.Jika anda melihat sesiapa sahaja yang berwajah seperti lelaki ini(tunjuk pada lukisan)sila segera ke rumah tumpangan kami (Rumah Tumpangan MinGuk),"selesai Suho berbicara.
"Kalau kamu bawakan Xiumin pada kami akan ada ganjaran lumayan untuk kamu.Sesiapa yang berjaya akan mendapat 1 kantung syiling perak dan emas."tambah Kris.
"wow,kita mesti cari lelaki itu"
"ganjaran sangat lumayan"
"dua keturunan tak habis"Kris tersenyum mendengar reaksi positif dari mereka.
"Kamu boleh bersurai,ingat ganjaran menanti,"beritahu Kai
Mereka beransur pergi namun mulut masih berbicar tentang ganjaran lumayan dari EXO.HASRAT dihati ingin mendapatkan nya.
"Selamat jalan tuan!"jerit seseorang.
Exo memandang kearahnya menghadiahkan senyuman.Sudah lama tidak mendengar ucapan itu.EXOL sentiasa mengucapkannya pada EXO.Ayat ringkas yang sangat dirindui."EXO rindukan EXOL.Tanpa EXOL siapalah EXO.Tanpa EXO siapalah EXOL."
Mereka meneruskan perjalan ke perkampungan seterusnya.Satu demi satu perkampungan dimasuki.Kadang mereka berhenti untuk berehat.Mereka telah melewati lima kampung.
"Min Seok,kesini sekejap,"panggil pakcik itu.
Minseok yang sedang membasuh pinggan memberhentikan pekerjaannya dan melangkahkan kaki ke arah pak cik itu.Dia melabuhkn punggungnya di sebelah lelaki itu.Min Seok memandangnya lembut.
"Min Seok jujur yer"halus bicara lelaki itu.
"Mestilah kenapa ni?"aneh min seok.
"Kamu Ex0?"tanya nya.
"EXO?EXO apa?Apa maksud pak cik?"masih lagi tidak mengerti.
Hatinya berdetak kencang saat perkataan EXO bermain di bibir.
"Kamu ahli diorang?"tanyanya lagi.
Minseok terdiam.Lidahnya kelu untuk menuturkan kata.Pak Cik itu mengeluarkan sesuatu dari poket seluarnya dan menggengam tangan Min seok kemas.
YOU ARE READING
FIND THE ELDORADO <COMPLETE>
FantasySaat syaitan memusnahkan segalanya,masihkah ada peluang untuk exo planet kembali? Akankah EXO berjuang demi EXOL dan kerajaan mereka EXO PLANET? Masa berbalik kepada saat segalanya masih belum tercipta.Kedua belas mereka terpisah jauh dari satu sama...