Find The Eldorado(21)

315 34 0
                                    

#part21

Menghilangnya pemilik sebenar EXO Planet tanpa jejak.
Walau satu tapak kaki juga tidak dapat dikesan.
Jejak mereka hilang begitu tanpa jawapan di tengah-tengah bumi.

......................................................
Fajar menyinsing meninggalkan malam gelap gelita.
Burung berterbangan mencari makanan.
12 orang lelaki tersadai di tengah-tengah lautan.

Cahaya matahari mengganggu tidur nya.Kai menggosok anak matanya berkali.Mungkin masih mamai matanya melilau ke arah sekeliling.Wajahnya yang binggung serta merta bertukar cemas.D.O disisinya disentuh-sentuh dan digongcang-gongcang.

Merasa tidurnya diganggu d.o mengeluarkan kuali lalu mengetuk kepala si pengganggu.
(Ok joke)

Nama kyungsoo dipanggil berkali-kali.KyungSoo bangun memegang kepalanya yang kepeningan.Oleh kerana dia berada di hujung sekali antara semua,dia terus memuntahkan isi perutnya yang tidak mempunyai makanan sejak beberapa hari yang lalu.Kepalanya berpusing-pusing.Terbeliak anak mata D.o melihat tempat keberadaan mereka.

"Omo ya KAI-II!!!"
Jeritan Kyungsoo menggegarkan lautan seketika.Bunyi suara D.o yang agak kuat terus menjadi jam loceng yang bingit membangunkan semua.

Seorang demi seorang bangun dari lena mimpi.

FIND THE ELDORADO <COMPLETE>Where stories live. Discover now