Find The Eldorado(20)

342 32 0
                                    

#part20

Bayangan demi bayangan muncul di dalam minda.Perlahan-lahan memberikan petunjuk buat semua.

"ELDORADO semakin menghampiri kita,jadi mari kita teruskannya,setelah memulakan sesuatu kita harus mengakhirinya..Takdir kita ialah ELDORADO."Suho memberikan semangat.

"Walau takdir ini tidak seorang pun tahu,akan kita buktikan kepada sesiapa yang mempercayai kita bahawa mereka benar."tambah D.O.

"Perjalanan ini bakal jadi lagenda suatu hari nanti,"sahut Kris.

"KRIS hyung,turunkan Tao,"pinta Tao.

Diantara semua,Kris adalah yang paling banyak mengambil giliran dalam mendukung Tao.Kasih sayangnya terhadap Tao tidak dinafikan lagi.

Kris keberatan ingin menurut permintaan Tao.Dia masih bimbang akan Tao.

"Segalanya akan baik sahaja,Tao sudah terlalu lama berehat,"Senyuman Tao menceriakan wajahnya.

Tao mengambil langkahnya yang pertama dan seterusnya.Langkahnya perlahan namun jelas dia berusaha untuk berjalan sebaiknya.Meski kadang Tao kelihatan manja,kebolehan serta jasanya tidak kurang berbanding yang lain.

Setelah langkahnya mula serasi dengan tanah bumi itu,Kris membiarkannya.

"Kalau Tao jatuh,kitaorang akan sambut Tao dan tolong Tao bangun,"ikhlas Baekhyun.

"Jadi sebelum kita mulakan perjalan mari kita~~~,"ayat Xiumin terhenti di situ.

Dia meletakkan tangan kanan nya ditengah-tengah antara semua.Renungan mata nya silih berganti terhadap para member.Diikuti Chanyeol,tangan kanannya diletakkan di atas tangan kanan Xiumin.

Melihat keadaan itu,seorang demi seorang meletakkan tangan mereka.Senyuman menghiasi wajah EXO.

Kita melakukan perjalan yang melelahkan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kita melakukan perjalan yang melelahkan..
Kita menuju ke tempat yang tidak seorang pun tahu..
Kita tidak tahu..
Kita tidak boleh memastikan apa-apa..
TETAPi
Find The Eldorado
Sekarang kita akan pergi..
Perjalanan ini akan jadi lagenda suatu hari nanti..

ASALKAN KITA BERSAMA
MESKI RIBUT MEMBADAI
KITA TETAP AKAN BERJAYA

Langit menjadi kelam....
DALAM beberapa saat sahaja semuanya gelap.
Bumi gelap gelita tanpa cahaya..
Kelibat EXO di padang pasir hilang begitu sahaja......

FIND THE ELDORADO <COMPLETE>Where stories live. Discover now