7.chapter ♦️ Your ex boyfriend is idiot

1.8K 107 10
                                    

,,Vypadáš naprosto dokonale," zašeptal mi Aaron do ucha, když jsem se prohlížela v zrcadle v našem pokoji. Nemohla jsem s ním nesouhlasit. V těch šatech od Ryana jsem vypadala opravdu dobře. Jak mohl vědět, že mi ty šaty tak skvěle padnou?

,,Ani ty nevypadáš nejhůř," řekla jsem škádlivým tónem a otočila se na něj. Měl na sobě šedivý oblek a vypadal úžasně.

,,Děkuju," zasmál se Aaron a jemně mě políbil na tvář, protože mi nechtěl pokazit můj pracný make-up, který jsem si nanášela skoro hodinu. ,,Ty šaty jsou opravdu nádherný. Ani jsem nepostřehl, že sis je koupila," řekl zamyšleně a zadíval se na moje šaty. Na šaty od Ryana.

,,No, víš... Dali mi je zadarmo v práci. Když prý budu mít ten projev, tak abych vypadala sofistikovaně," zalhala jsem mu. Přece jsem mu nemohla říct, že jsou to šaty od mého ex přítele. Vždyť o Ryanovi ani nevěděl. Což bylo jenom dobře.

,,Musím říct, že se teda překonali. Konečně tě za tvojí práci pořádně odměňují," usmál se na mě Aaron a pohladil mě po paži. ,,Vyrazíme?" zeptal se mě.

,,Hned, jen si ještě nanesu rtěnku," řekla jsem mu a on přikývl. Šel čekat do obyváku a já si mezitím na rty nanesla vínovou rtěnku. Poté jsem si ještě překontrolovala účes. Vlasy jsem si stáhla tak, že vypadaly velmi krátké. Byl to pohodlný účes a zároveň hezký. Věděla jsem, že bude pohodlný při tanci.

,,Tak můžeme?" zeptal se mě Aaron, když jsem přišla za ním do obyváku. Usmála jsem se a přikývla.

**********

Ples se konal v jednom drahém hotelu v centru New Yorku. Docela mě to překvapilo. Zajímalo by mě, kdo to platil. Jestli nemocnice anebo Ryan.

Když jsme s Aaronem vstoupili do plesového sálu, bylo zde už hodně lidí. Hned jsem zahlédla Hannu, která se k nám nadšeně vydala. Měla na sobě bíločerné šaty bez ramínek a vypadala opravdu dobře.

,,Panebože Chloe! To jsou ty nejdokonalejší šaty, které jsem kdy viděla! Kde jsi je sakra sehnala?" zeptala se mě Hanna, když k nám přišla a začala si moje šaty prohlížet.

,,Ty jí darovala nemocnice," vysvětlil jí Aaron a já se nervózně usmála. Věděla jsem, že tohle mi Hanna nespolkne.

,,Nemocnice. Aha," řekla trochu podezíravě. Věděla jsem, že tomu nevěří. ,,Co kdybychom se šly spolu podívat na zákusky? Nevadí ti to Aarone?" zeptala se mého přítele.

,,Ne, jen běžte. Dojdu si zatím pro nějaký drink. Chceš taky něco, zlato?" zeptal se mě s úsměvem. Byl tak úžasně milý.

,,Ne, děkuju. Zatím si dám jen nějaký ten zákusek," řekla jsem mu, ale než jsem stačila cokoliv dalšího říct, Hanna mě už táhla pryč. Zastavila se až u stolu s dezerty.

,,Tak to vyklop, puso! Odkud máš ty šaty?" zeptala se mě s tajemným úsměvem. Proč sakra musela být tak zvědavá?

,,Mám je od Ryana," řekla jsem tiše, že jsem si nebyla úplně jistá, že mě slyšela. Ale podle jejího překvapeného výrazu jsem poznala, že mě slyšela.

,,To nemyslíš vážně?! Dneska ti pošle šaty a zítra co? Snubní prsten?" zeptala se mě a trochu na mě křičela. ,,Vždyť si říkala, že mezi vámi nic není!" připomněla mi.

,,Taky, že mezi námi nic není. Ve středu jsem s ním mluvila a řekla jsem mu, že mám přítele, a že s ním nechci trávit svůj volný čas," řekla jsem jí. Potom jsem se otočila ke stolu se zákusky a vzala jsem si jeden malý čokoládový košíček. Měla jsem na něj strašnou chuť.

Need You || Sequel to Protect YouKde žijí příběhy. Začni objevovat