Sledovala jsem, jak naše letadlo pomalu klesá k zemi a jak dosedává na runway na letišti. A byli jsme zpátky v New Yorku. Docela jsem zesmutněla, protože jsem chtěla zpátky na slunečnou Floridu a ne do New Yorku, který vypadal potemněle.
,,Víš co si máš pamatovat?" zptala se mě Hanna, když jsme vystupovaly z letadla. Podívala jsem se na ní a přikývla.
,,Co se stalo na Floridě, zůstane na Floridě," zopakovala jsem větu, kterou mi několik hodin vštěpovala do hlavy. Myslela jsem, že z toho snad exploduji.
Rozhlédla jsem se kolem nás. Za námi šla naše skupina, ale Ryana jsem mezi nimi neviděla. Od té doby, co jsem mu řekla, že jsem zasnoubená, se mi vyhýbá. A je to možná i dobře.
Vyzvedli jsme si kufry a vydali jsme se do haly, kde čekali lidé na své příbuzné nebo kamarády. Stačilo mi jen pár vteřin na to, abych v davu uviděla Aarona. Stál tam v bílem tričku a modré mikině a v ruce držel obrovskou kytici slunečnic. Moc dobře věděl, že jsou moje oblíbené.
Nechala jsem kufr kufrem a rozběhla jsem se k němu. Skočila jsem mu do náruče a pevně ho objala. Chyběl mi. V jeho náruči jsme se však cítila jinak, než když mě objímal Ryan. Bylo mi dobře, ale to bylo vše, co jsem cítila.
Ale určitě jsem si jen něco nalhávala. Aaron je ten pravý a je to on, s kým chci strávit zbytek svého života. Florida byla jeden velký úlet, ale teď jsem zpátky v New Yorku a všechno bude při starém. Alespoň jsem si to myslela.
,,Tolik jsi mi chyběla," zašeptal Aaron a dlouze mě políbil. Poté se odtáhl a podal mi slunečnice.
,,Ty mi taky. Děkuju moc," usmála jsem se na něho a přičichla si ke květinám. Nebyla jsem typ ženy, která by si potrpěla na růže. Milovala jsem barevné a veselé květiny a to slunečnice byly.
,,Díky moc, Chloe, že jsi mě tam nechala se všema kuframa," seřvala mě Hanna, když k nám došla. Přistrčila ke mě můj kufr a naštvaně se na mě podívala.
,,Promiň, ale jemu prostě nešlo odolat," pokrčila jsem nevinně rameny a usmála se na ní.
,,Ahoj, Hanno! Ty jsi mi taky chyběla," řekl jí mile Aaron a ona trochu pookřála.
,,Pokud jsem ti tak chyběla, tak jsi mi určitě taky koupil kytku," řekla a čekala na jeho reakci. Aaron se poškrábal na zátylku a Hanna protočila očima. ,,Dělám si legraci, kytky nesnáším. Mám na něj alergii," vysvětlila a Aaron si oddechl.
,,Chceš, abychom tě odvezli domů?" zeptala jsem se Hanny a ona souhlasila.
Vydali jsme se všichni tři k autu a mezitím jsme s Hannou Aaronovi vyprávěly, jak se nám líbilo na Floridě. Zážitek, který se mi líbil nejvíce, jsme však raději vynechaly.
**********
,,Vítej zpátky doma!" řekl Aaron a oba jsme vešli do našeho bytu. Byla jsem ráda, že jsem zpátky. Těšila jsem se, až si dnes večer dám teplou vanu a vyspím se ve své posteli. Ale i přes to bych na Floridu letěla znova. Klidně hned.
,,Jak jsi se tady beze mě měl?" zeptala jsem se ho a vyzula jsem si boty, které mě už docela tlačily. Budu si muset koupit nové, protože moje nejlepší má teď Hanna.
,,Byly to muka. Tolik jsi mi chyběla," řekl Aaron a chytil mě kolem pasu. ,,Budeš mi to teď muset vynahradit," zašeptal a políbil mě.
,,Vynahradím, ale nejdříve si vybalím věci," řekla jsem mu a odtáhla se od něj. Aaron nesouhlasně zamručel. ,,Neboj, budu to mít rychle," mrkla jsem na něho.
ČTEŠ
Need You || Sequel to Protect You
RomanceUplynulo už 6 let od chvíle, kdy se viděli naposledy. Chloe má konečně dokonalý život, ale znovu potkává Ryana. Jak tohle dopadne? Pokračování knihy Protect You cover by: @fuki1320