43.chapter ♦️ Good bye

985 74 26
                                    

Z POHLEDU RYANA

,,CHLOE!" zařval jsem, když se skácela k zemi s prostřelenou hlavou. Tohle nemohla být pravda! Přece nemohla být mrtvá. Ne, takhle to nemohlo skončit. Nemohla si vzít život jen kvůli tomu, aby zachránila mě a Aarona.

Nemohl jsem tomu uvěřit. Ležela na zemi a nehýbala se. Oči měla otevřené a mrtvě koukala do stropu. Byla mrtvá. A to jenom kvůli tomu, že nechtěla mě ani Aarona zabít. Miloval jsem jí, ale zároveň jí nenáviděl.

Seděl jsem tam na židli, křičel z plných plic a snažil jsem se vyvléct z provazů a dostat se k ní. Chtěl jsem jí zachránit, udělat něco, aby přežila. Nechtěl jsem si připustit, že už je pozdě.

,,Chloe!" zařval Daniel, který stál za mnou a vrhl se k ní. Zdálo se, že ani on nečekal, že tohle udělá. ,,Ne, Chloe, prober se! Hra ještě neskončila," řekl, když k ní doběhl a klekl si k ní. ,,Nesmíš umřít, prostě nemůžeš!" zařval.

I přesto, jaký byl Daniel psychopat, přece jenom city měl. Jediný člověk, ke kterému kdy něco cítil, byla právě Chloe. A ta se teď zabila. Přímo před jeho očima, čímž mu způsobila obrovskou bolest. A nebyl sám. Aaron vedle mě křičel a také volal na Chloe. Stejně jako já se snažil vyvléct z provazů a dostat se k ní.

,,No, tak! Prober se! Neumírej!" řval Daniel. Ještě nikdy jsem ho neviděl v takovém stavu. A sebe taky ne.

Daniel vzal tělo Chloe a položil si ho na klín. Stejně jako já moc dobře věděl, že už se nedá nic dělat. Byla mrtvá. Ale já se s tím nehodlal smířit. Nemohl jsem dopustit, aby zemřela. Umřela kvůli mě, protože jsem ji nedokázal zachránit.

Křičel jsem na Daniela, aby mě pustil za ní, ale on mě neposlouchal. Seděl u ní a mě ani Aarona si nevšímal. Najednou jsem si všiml, že kolem mě prošel Liam, který mířil směrem k Chloe a Danielovi. Chtěl jsem na něho zakřičet, aby mě alespoň on rozvázal, ale než jsem stačil cokoliv udělat, Liam oběhl k Danielovi, ze zadní kapsy vytáhl pistoli a vší silou ho praštil do hlavy. Daniel se skácel k zemi, stejně jako před tím Chloe.

Nevěděl jsem, co Liam chystá, ale došlo mi, že to není nic dobrého. Ten podrazák nejspíš hraje celou dobu sám za sebe, když nejdříve zradil nás a teď oddělal Daniela. Bylo mi jasné, že chce ublížit Chloe, takže jsem musel okamžitě něco udělat.

Začal jsem sebou cukat a snažil jsem se rozpohybovat svou židli. Chvíli mi to trvalo, ale nakonec se mi podařilo přepadnout dozadu a protože ta židle, na které jsem seděl, byla ze dřeva, díky nárazu o zem, se rozlomila. Rychle jsem se vymotal z provazů a rozběhl jsem se k Liamovi, abych ho dostal pryč od těla Chloe. A hlavně, abych mu konečně rozmlátil hubu.

Vrhl jsem se na něho zezadu, jako on před tím na Daniela, čímž jsem ho překvapil. Povalil jsem ho k zemi a začal jsem ho mlátit pěstmi do obličeje. Sázel jsem mu jednu ránu za druhou, jenže on se bránil a měl oproti mě převahu, protože já byl přece jenom ještě před pár hodinami pod sedativy.

,,Ty hajzle!" zařval jsem, když mě ze sebe shodil a převalil se na mě. Nesnažil se mi rány vracet, spíš se mi snažil zabránit v útoku, čímž mě ještě víc namíchl. ,,Umřela kvůli tobě, tak alespoň nebuď srab a braň se!" křikl jsem na něho a konečně se mi podařilo ho ze mě shodit a překulit se zpátky na něho.

,,Ryane, uklidni se! Nic nechápeš!" křikl na mě a snažil se mi chytit ruce. To se mu však nepodařilo a schytal dalších pár ran do obličeje.

,,Co nechápu?!" vykřikl jsem a vrazil mu další. ,,Ty jsi nás zradil, myslel jsem, že jsi můj kámoš a ty jsi celou tu dobu byl s Danielem!" zařval jsem. Liam využil mé slabé chvilky a znovu nade mnou získal převahu. ,,A Chloe je teď kvůli tobě mrtvá!" obvinil jsem ho. Byl jsem plný nenávisti a chtěl jsem, aby trpěl. Tak jako já.

Need You || Sequel to Protect YouKde žijí příběhy. Začni objevovat