Když jsem odemykala dveře bytu, cítila jsem se příšerně. Vešla jsem dovnitř a uviděla Aarona, jak sedí v obyváku na gauči a kouká na televizi. V obličeji neměl žádné emoce, takže jsem nedokázala poznat, jak se cítí.
,,Ahoj," řekla jsem tiše, ale dost nahlas, aby to on slyšel. Aaron se na mě letmo podíval a napil se z plechovky piva, kterou měl v ruce.
,,Ahoj," pozdravil mě odměřeně a díval se dál na televizi. Nestála jsem mu ani za pohled. ,,Jídlo máš v lednici," informoval mě a já přikývla.
,,Jsi na mě moc naštvaný?" zeptala jsem se ho. Aaron dopil pivo a vypnul televizi. Tohle nevypadá dobře.
,,Naštvaný? Myslíš, že jsem naštvaný?" zeptal se mě a vstal z gauče. ,,Zmizela jsi bez vysvětlení na 3 hodiny a nedala jsi o sobě vědět. Stačila jedna krátká SMS o tom, že jsi v pořádku. Víš jaký jsem měl strach?!" Ještě nikdy jsem snad neviděla Aarona křičet.
,,Omlouvám se, ale musela jsem něco nutně zařídit. Bylo to neodkladné," řekla jsem a omluvně se na něho podívala.
,,A můžeš mi říct, o co šlo, že jsi kvůli tomu vyběhla z bytu jako by hořelo?" zeptal se mě a čekal, až mu odpovím.
,,Promiň, ale nemůžu o tom mluvit," řekla jsem a zadívala se do země. Mohla jsem mu samozřejmě lhát, ale to jsem nechtěla. Zatajování informací není tak hrozné jako lež.
,,Nemůžeš o tom mluvit se mnou?" zeptal se překvapeně. ,,Chloe, vždyť se máme brát! Myslel jsem, že mezi sebou nemáme žádné tajnosti. Asi jsem se pletl," řekl a ublíženě se na mě podíval.
,,Moc se ti omlouvám, ale tohle ti opravdu říct nemůžu," řekla jsem a prohrábla jsem si rukou vlasy. Nechtěla jsem, aby byl na mě Aaron naštvaný, ale kdybych mu řekla, kde jsem byla, musela bych mu říct i to, proč jsem tam byla. To by znamenalo, že by se dozvěděl o mém líbání s Ryanem.
,,Poslední dobou mi příjde, že se ode mě straníš a máš přede mnou tajnosti. Já jsem upřímný a nikdy bych ti o ničem nelhal," řekl mi a já si povzdechla. Aaron byl opravdu upřímnost sama, ale já jsem taková nebyla.
,,Jsou zde věci o mé minulosti, které nechci abys věděl, protože se bojím, že bys o mě potom už nestál," vysvětlila jsem mu důvod svých takností. Přece mu nemůžu říct, že jsem zabila člověka. A to ještě v době, kdy mi bylo teprve 18.
,,Chloe, já tě miluju a budu tě milovat, ať jsi už udělala cokoliv. Ale nedokážu se smířit s lhaním," řekl mi. Já jsem však věděla, že lhaní je lepší než vražda. I když to bylo v sebeobraně.
,,Co kdybychom už o tom nemluvili a udělali si hezký večer?" zeptala jsem se Aarona s úsměvem a přejela mu rukou po svalnatém rameni. ,,Jen my dva," dodala jsem.
,,Promiň, ale nějak dneska nemám chuť. Jdu si lehnout," odmítl mě můj snoubenec a odešel do ložnice.
Dala jsem si hlavu do dlaní a povzdechla jsem si. Můj život se začíná znovu komplikovat. A to všechno od doby, kdy jsem potkala Ryan. A i přes to, že bych toho měla litovat, byla jsem ráda, že je zpátky v mém životě.
V kapse kalhot mi zapípal mobil, že mi přišla zpráva. Vytáhla jsem ho a zadívala se na displej. Se zatajeným dechem jsem si četla SMS, která mi přišla od neznámého čísla.
Mám pro tebe přátelskou radu, Chloe. Svatební šaty nekupuj, bylo by to zbytečné. Aaron svatbu jistě brzy zruší - xoxo
**********
,,Zdáš se mi nějaká přešlá," konstatovala Hanna, když jsem druhý den o polední pauze seděly v nemocničním bufetu.
,,Taky že jsem," souhlasila jsem s ní a dál se rýpala ve svém obědu. Zeleninový salát s kuřecím masem, který jsem si tady dávala skoro každý den, mi dnes vůbec nechutnal.
,,Co se stalo?" zajímala se Hanna a strčila si do pusy dvě hranolky ze svého talíře.
,,Včera jsem se s Aaronem strašně pohádali a on se na mě dnes ráno ani nepodíval a ani mě nepozdravil," informovala jsem jí a napíchla jsem si na vidličku rajče. Chvíli jsem na něj koukala a potom jsem ho vrátila zpátky na talíř.
,,A rozešli jste se?" zděsila se Hanna a vyděšeně se na mě zadívala. Nevěděla jsem, jestli je pro můj rozchod s Aaronem nebo ne.
,,Ne, nerozešli jsme se, ale bojím se aby k tomu brzo nedošlo," povzdychla jsem si a zadívala se na Hannin talíř s hranolkami a tatarkou.
,,Dáš si?" zeptala se mě, když viděla můj smutný pohled, kterým jsem hypnotizovala její jídlo. ,,Zlepšují náladu," mrkla na mě a talíř přisunula blíž ke mě.
,,Děkuju," řekla jsem a začla jsem hranolky jíst. ,,Ani nevíš, jak moc se bojím, že se Aaron se mnou rozejde," povzdychla jsem si.
,,Neměj strach, Aaron není idiot a ví, o co by přišel, kdyby tě pustil k vodě," usmála se na mě povzbudivě. ,,Dej tomu čas a on sám přileze," mrkla na mě.
,,Snad máš pravdu," povzdychla jsem si a snažila se uvěřit tomu, co mi právě řekla.
**********
Když jsem večer přišla z práce, Aaron doma ještě nebyl. Odložila jsem si věci a šla jsem do obyváku. Ze skříňky u televize jsem vzala rámeček, na kterém byla moje a Aaronova fotka a prohlédla jsem si jí. Byla pořízená, když jsem se sem nastěhovali, což jsou už skoro víc než dva roky. Oba se na fotce smějeme a vypadáme tak šťastně. A tak zamilovaně.
Najednou se odemkly vchodové dveře a do bytu vešel Aaron. V ruce držel kytici rudých růží a tvářil se neutrálně.
,,Ahoj," pozdravila jsem ho a rámeček s fotkou jsem vrátila zpátky na místo. Poté jsem se zadívala na Aarona.
,,Ahoj," oplatil mi pozdrav. ,,Chci si s tebou promluvit," řekl a přišel ke mě. ,,To je pro tebe," usmál se na mě a podal mi kytici.
,,Děkuju, za co jsem si to zasloužila?" zeptala jsem se ho. Květiny mi nosil sice často, ale dnes to bylo jiné.
,,Chtěl jsem se ti omluvit za to, jak jsem včera na tebe křičel. Bylo mi jen líto, že přede mnou máš tajnosti. Ale chápu, že to co se ti někdy stalo, je minulost a je to jen a jen tvoje věc. Já chci řešit náší společnou budoucnost," řekl mi a pohladil mě po tváři. ,,Nechci o tebe přijít, protože tě miluju a život bez tebe si nedokážu představit," dodal.
,,Taky tě miluju, Aarone a je mi, co se včera stalo. Už žádné tajnosti, slibuju," řekla jsem mu a chytila ho za ruku. ,,Budeme jen ty a já a nic nás nerozdělí," slíbila jsem mu.
,,Znamená to, že už jsi připravená si mě vzít?" zeptal se s nadějí v očích. Když mě před rokem požádal o ruku, souhlasila jsem, ale poprosila jsem ho o trochu času. Dal mi rok. Nemohla jsem ho nechat už déle čekat.
,,Ano, vezmeme se," přikývla jsem a Aaronvy se rozzářily oči. Byl šťastný. Já jsem si však nebyla jistá, jestli jsem na svatbu byla připravená a jestli jsem to opravdu v hloubi duše chtěla.
,,Miluju tě Chloe Stone," řekl Aaron, obejmul mě a zatočil se mnou ve vzduchu. Poté jsem se políbili.
Všechno vypadalo v tu chvíli tak perfektně. To jsem však netušila, co všechno mě ještě čeká.
________________________
• Ahojte! Zdravím vás u nové kapitoly! Skoro celá je o vztahu Aarona a Chloe. Jste rádi, že se vezmou? Nebo si Chloe vybere Ryana? Co myslíte? 😊
• Budu moc ráda, když mi napíšete komentář a dáte vote ❤️❤️
- Eli
ČTEŠ
Need You || Sequel to Protect You
RomanceUplynulo už 6 let od chvíle, kdy se viděli naposledy. Chloe má konečně dokonalý život, ale znovu potkává Ryana. Jak tohle dopadne? Pokračování knihy Protect You cover by: @fuki1320