Kwon Ha Eun 1993.december 25.-én Daegu-ban született. Kiskorában kicsit kövér volt, ezért senki sem akart vele barátkozni. Viszont olyan 10 évesen megismerkedett egy fiúval, Min Yoongival és legjobb barátok lettek. Viszont Ha Eunnak 13 évesen el kellett költöznie Busanba, mert a szülei ott kaptak munkát.
18 éves korában visszaköltöztek Daegu-ba, viszont Yoongi akkor már nem volt ott (elköltözött Szöulba). Ezután Ha Eun szülei életüket vesztették egy autóbalesetben. Ha Eun egyedül maradt. Viszont az élete nagy fordulatot vett, amikor a szülei temetése után a nagymamája, aki Szöulban él megkérte, hogy éljen vele, mert úgyis egyedül él. Elköltözött a nagymamájához, de a túl sok fájdalom miatt depressziós lett és éheztette magát, aminek az lett a következménye, hogy rettentően lefogyott. A nagymamája segítségével túljutott a depresszión és összeszedte magát. Beiratkozott egy egyetemre. Sminkesnek, fodrásznak és stylistnak tanult.
Az egyetemi évei alatt (mikor 20 éves volt) eléggé megszerette a kpop-ot, így hát nagyon várta az új banda debütálását. Valami Bangtan Boys. Viszont mikor kijött a debüt dalunk, Ha Eun lesokkolt. Yoongi, a gyerekkori legjobb barátja, az egyetlen gyerekkori barátja idol lett. Örült a sikerének, de már semmi közük nem volt egymáshoz, így Ha Eun messziről figyelte, ahogy gyerekkori barátjának teljesül az álma.
Mikor befejezte az egyetemet, bele is kezdett az álláskeresésbe. Jelenleg munkanélküli. Egy állásközvetítő cégnél van bejelentkezve és várja, hogy végre kapjon állást. Most Ha Eun 23 éves és munkanélküli.
De várjunk csak. Most kapott egy állásajánlatot. Valami Big Hit ügynökségnél.
Vicces jelenetek, kínos helyzetek és a szomorú múlt. Egy történet, ami megmutassa, hogy egy embert nem a külső alapján kell megítélni.
VOUS LISEZ
emlékezz rám (BTS fanfiction)
FanfictionVárlak, azzal a parányi reménnyel, hogy egy nap, majd láthatlak.