"Ha Eun...mindig is csak barátként tekintett Yoongira."
*Ha Eun szemszög*
Kijelentésem után, Yoongi csak bambán nézett. Nem értettem. Ennek most mi baja van?
-Mester...jól vagy?-kérdeztem, mire összehúzta a szemöldökét.
-Mit mondtál az előbb?-kérdezte.
-Azt, hogy nagyon menő vagy!-mondtam mosolyogva, mire Yoongi kifejezéstelen arccal bámult.
-Soha többé...ne vigyorogj rám ilyen idétlenül!-mondta és azzal felkelt, majd szó nélkül ott hagyott.
"Ennyire ronda lenne a mosolyom?"
Sóhajtottam. Mindenki olyan fura.
Felkeltem és a korláthoz sétáltam. Kihajoltam és lenéztem.
A kórház sok emeletes. Nem is tudom mennyi emelet van. Abban biztos vagyok...hogy magasan vagyok.
"Ha leugranék...biztos nem élném túl."
Egyszer...már álltam itt.
•2012.február.20. Dél-Korea, Szöul
-Kérlek Ha Eun. Könyörgöm neked. Hagyd abba!-sírt a nagymamám-Ha pár perccel később találok rád...akkor már nem élnél. Miért? Miért tetted?-kiáltott fájdalmában, de nem kapott választ-Miért, Ha Eun? Hogy voltál képes...egy késsel megsebezni magad? Hogy tehetted? Azzal a késsel, ami az anyukádé volt...Hallod amit mondok? Ha Eun! HA EUN!-kiáltotta a nevem, mire a nővér leállította.
-Kérem! Ne ordítson! Ezzel nem lesz jobb.-mondta, mire a nagymamám csak még jobban zokogott-Most menjen haza! Gondoskodunk az unokájáról.
A nagymamámat lassan kisegítette a nővér. Már az ajtónál voltak, mikor Kun Woo lépett be. A nagymamám azonnal nekiesett.
-Vigyázzon az unokámra! KÖNYÖRGÖM!-kiáltozta zokogva, mire Kun Woo lefagyott.
-Most már menjen ki, nagymama!-mondta a nővér és kivezette.
Kun Woo nagy levegőt vett és megindult felém.
-Már egy éve a betegem vagy, mégis...nem ezt vártam tőled.-mondta és azzal megnézte a papírom.
Mikor készült elmenni, halkan, de érthetően megszólaltam.
-Mégis...mit tudsz te?-kérdeztem halkan, és egy könnycsepp gördült le az arcomról.
-Ha Eun...-kezdett bele, de félbeszakítottam.
-Csak...meg akarok halni.-mondtam és még több könnycseppet hullattam el-Engedj meghalni!
Sírtam. Keservesen sírtam.
-Azt nem tehetem, Eunnie.-szólalt meg halkan-Nem tudnám megtenni.-mondta és azzal kiment a szobából.
Sokáig sírtam. Annyira szomorú voltam. Annyira fájt.
Nagy nehezen erőt vettem magamon és felkeltem. Elég gyenge voltam, de minden erőm összeszedtem. Felkeltem és kihúztam a infúziót. Nehezen, de lábra álltam, majd szipogva kimentem a szobából. A folyosón nem volt senki. Próbáltam szedni a lábam a tető felé. Beletelt egy kis időbe míg felmásztam a lépcsőn, de végül feljutottam a tetőre anélkül, hogy valaki észrevett volna.
Könnyes szemekkel másztam fel a széles korlátra.
"Csak egy ugrás és vége.
Csak egy ugrás és vége.
ESTÁS LEYENDO
emlékezz rám (BTS fanfiction)
FanficVárlak, azzal a parányi reménnyel, hogy egy nap, majd láthatlak.