"Egyre több ember életét teszem tönkre szimplán csak azzal, hogy lélegzem."
A szemeim tágra nyíltak.
"Mit tegyek?"
Nem kaptam levegőt.
"Mit tegyek?"
Majd a kezeim rezegni kezdtek a félelemtől.
"Mit tegyek?"
-Noona...miért nem válaszolsz? Te vagy az, ugye?-kérdezte Jimin idegesen, mire lehajtottam a fejem.
-Sajnálom.-nyögtem ki halkan.
-Miért hazudtál? Miért nem mondtad el?-kérdezte egyre hangosabban.
-Sajnálom.-ismételtem magam.
-NEM KELL A SAJNÁLATOD!-kiáltotta, mire összeszorítottam a kezem-Hazudtál nekem, Noona.-mondta halkabban-Legalább nekem elmondhattad volna...
Egy könnycsepp gördült le az arcomról.
"Sajnálom."
Jimin a kezébe temette az arcát. Egy ideig semmi mást nem csináltunk...csak némán ültünk az óriáskerék kabinjában. Mikor leértünk, Jimin visszavette az álruháját, majd sóhajtott. Nem nézett rám. Kerülte a tekintetem.
-Szálj ki!-mondta idegesen.
Lassan felkeltem. A kabin ajtaja kinyílt. Könnyekkel a szemeimben Jimin felé fordultam.
-Te nem jössz?-kérdeztem, de választ nem kaptam.
Lehajtottam a fejem és kiléptem a kabinból. Megindultam előre. Egyre messzebb Jimintől. Az óriáskerék újból megindult és Jimin valószínűleg még mindig a kabinban ült. Próbáltam erős lenni.
"Most vesztettem el egy barátot. Egy nagyon jó barátot."
*Jimin szemszög*
"Mindenki közül...miért ő az?
Annyira akartam, hogy ne ő legyen. Hogy ne kösse semmi se Yoongihoz. Hogy ne csak titokban kedvelhessem.
Miért van az, hogy ennyire távol van tőlem?
Ha lépek felé egyet, ő hátrál kettőt."
*Ha Eun szemszög*
Sóhajtottam és indultam volna haza, mire megcsörrent a telefonom. Ismeretlen szám volt.
-Haló?-szóltam bele-Kivel beszélek?
Egy ideig nem szólt bele senki. Már épp tettem volna le, mire megszólalt a telefonáló.
-Egyszer egy idős néni azt mondta nekem...-hallottam meg Jimin hangját-...ha két ember együtt van, mikor leeseik az első hó, akkor azok örökre együtt maradnak. Hallottál már erről?
-Igen.-válaszoltam halkan.
-Lehetne, hogy a jövő évben...velem töltöd azt a napot, amikor leesik az első hó?-kérdezte, mire lefagytam.
-Mi?-kérdeztem nagy szemekkel.
-Noona...nem tudok rád mérges lenni. Most örülsz?-kért számon terelve a témát.
Lehunytam a szemeim, és egy könnycsepp gördült le újból az arcomról. Elmosolyodtam.
-Nehéz eset vagy, Park Jimin!-mondtam szipogva.
-Te is, Kwon Ha Eun!-hallottam meg a hátam mögött a hangját, mire megfordultam.
Jimin állt előttem. Felnéztem rá...és hirtelen elkezdett esni a hó.
ESTÁS LEYENDO
emlékezz rám (BTS fanfiction)
FanficVárlak, azzal a parányi reménnyel, hogy egy nap, majd láthatlak.