"Szerintem Isten gyűlöl.
Hisztis vagyok? Áh, nem. Messze állok attól. Ha hisztis lennék, akkor minden nap mindenkinek elnyafognám, hogy milyen szar az életem. Rosszabb is lehetne. Igen, sokkal rosszabb is lehetne.
De most van kedvem hisztizni. Mert úgy érzem Isten nem szeret.
Gyerekkoromban piszkáltak, mert kövér voltam. A szüleim a munkájuk miatt nem lehettek velem. Mindig egyedül voltam.
De ami a legfontosabb. Mindent elvett tőlem. Elvette tőlem a szüleim, elvette tőlem azt, hogy Yoongival nőhessek fel. Elvette tőlem a boldogságom. Már amennyi volt...
De miért? Mit tettem?
Soha nem kértem semmit. Soha nem tettem semmi rosszat.
Akkor miért? Miért kellett mindentől megfosztani?"
-Ha Eun!-kiáltott rám a Főnökasszony, amikor megérkeztem a dobozzal, amiért küldött-Hol voltál eddig?
-Elnézést a késésért. Nem találtam a termet.-mondtam, mire Seo Jun Főnökasszony nem helyeselve megrázta a fejét.
-Mindegy. Fő, hogy itt vagy.-mondta és azzal ki is ment a teremből.
-Lányok.-szólalt meg Kyung Mi-Jin, Namjoon, Taehyung és Jungkook mindjárt készek a fotózással. Hee!-kiáltott Cho Hee-re-Te fogod elpakolni a ruhájukat.
-Oké!-bólintott-De Mimi, ti ketten mit csináltok?-kérdezte nagy szemekkel Cho Hee.
-Mi ketten leszedjük a fiúk sminkjét!-mondta, majd felém fordult-Ne aggódj! Én leszedem Taehyung és Jungkook sminkjét. Neked csak Jin és Namjoon sminkjét kell leszedned!-mosolygott, mire hálás tekintettel bólintottam.
Előszedtük a sminklemosókat, a vattapamacsokat és a többi dolgot, ami kell a fiúk arcának megtisztításához. Mikor mindent elrendeztünk, meg is érkeztek a fiúk.
Mindenki elment az öltözőbe átöltözni, majd mikor elkészültek, átadták Cho Heenek a ruhákat és leültek a székekbe, várva, hogy letisztítsuk az arcukat.
Cho Hee nekikezdett a ruhák megtisztításához és elrendezéséhez, addig Kyung Mi és én megtisztítottuk a fiúk arcát.
Gyorsan letisztítottam Rap Monster arcát, aki ezután visszament a fotózásra megnézni a többieket. Következett Jin, akinek kicsit tovább tartott letisztítani az arcát, mert Cho Hee kicsit több szemfestéket kent fel a szemhéjára mint kellett volna. Mikor kész lettem, Kyung Mi pont végzett V sminkjének letisztításával. Így Jin és V is, Rap Monster után ment. Már csak Jungkook maradt.
-Unni!-szólaltam meg zavartan-Ilyen sokáig tartott letisztítani V arcát?-kérdeztem meglepődve.
-Te már kész vagy?-kérdezte ő is meglepődve-Áhh, tényleg nagyon lassú vagyok. Tudod, mondtam már, hogy jobban szeretek stylist lenni, mint sminkes.-mondta zavartan.
-Értem.-mondtam.
Kyung Mi mielőtt letisztította volna Jungkook arcát, elpakolta a felesleges dolgokat, addig én segítettem Cho Heenek, aki már csak egy inget igazítgatott.
Hirtelen Seo Jun Főnökasszony rontott be idegesen a terembe.
-Hölgyeim!-kiáltott idegesen-Gyorsan, siessenek és segítsenek a fotózásnál! J-Hope-nak elkenődött a sminkje, Jiminnek összekócolódott a haja és Suga-nak megszakadt az inge.-magyarázta, majd vissza is sietett a fotózásra.
Lefagyva álltunk egy helyben, majd hirtelen Kyung Mi felkiáltott.
-Hee, gyere velem a fotózásra!-mondta, mire Cho Hee a sminkes doboz után szaladt-Ha Eun! Te itt maradsz és letisztítod Jungkook arcát!-utasított, mire ijedten ránéztem a sminkesszékbe ülő Jungkookra, aki épp telefonozott.
ESTÁS LEYENDO
emlékezz rám (BTS fanfiction)
FanficVárlak, azzal a parányi reménnyel, hogy egy nap, majd láthatlak.