7.rész-Magányos csillag

2.8K 269 35
                                    

"Az elején még jó ötlet volt, de most már bánom.

Bánok minden egyes percet, amit a mocskos hazugságaimra pazaroltam. Féltem és meggondolatlan volt.

És most az a legrosszabb, hogy gyáva vagyok bevallani az igazat.Annyira szégyellem magam."

-Milyen kapcsolatban vagytok a tagokkal?-kérdeztem.

-Elég jól megvagyunk.-mosolygott Cho Hee-Olyan munkaviszonyban.

-Mondjuk, úgy, hogy néha beszélünk pár szót, vagy kioktatjuk őket, mert idősebbek vagyunk. Néha elég gyerekesen viselkednek, ami minket idegesít. Volt már, hogy Jin-t is leszidtuk.-magyarázta Kyung Mi.

-Értem.-mondtam egyhangúan.

-Nyugi veled is kedvesek lesznek.-mosolygott Cho Hee-Ebben biztos vagyok.

Mosolyogva bólintottam, mire pont ideért a BTS. Mint, akik egy magazinból léptek volna elő. Majdnem mindegyiken napszemüveg volt, márkás ruha és cipő. Cho Hee és Kyung Mi előttem álltak és intettek a fiúknak, akik mosolyogva visszaintetek és mentek tovább a kijárat felé. Mikor elmentek mellettem, nagyon ideges voltam, ezért esetlenül meghajoltam és eldadogtam nekik egy 'Szép Napot!'. A reakciójuk a bénázásomra eléggé szíven szúrt.

Kettesével mentek. Legelöl Rap Monster és Jin, akik egy pillanatra rám néztem, majd köszönés nélkül kikerültek. Utánuk jött V és J-Hope, akik szintén rám néztek és sugdolóztak valamit. Ők is köszönés nélkül kikerültek. Ezután jött Yoongi és Jimin. Amint elértek hozzám, ismételten meghajoltam és köszöntem.

- Annyeonghaseyo!-köszöntem estlenül, ami miatt nagyon zavarban voltam.

Felnéztem és láttam, hogy Yoongi egy lenéző pillantást vet rám és tovább megy. Viszont a mellette álló Jimin mosolyogva rám nézett.

-Annyeong!-intett mosolyogva és Yoongival együtt mentek tovább a kijárat felé.

Elfordultam, hogy jobban láthassam a fiúk távolodó alakját, ahogy a kijárat felé mennek és beszállnak az autóba. Nagyot sóhajtottam.

"Tudom, hogy nem kedvel, de azért köszönhetett volna. Most olyan kínosan érzem magam."

Nagy levegőt vettem és visszafordultam a lányokhoz, de valaki nekem jött.Összekoccan a fejünk, ami miatt mindketten egy lépés tettünk hátrébb és a fejünkhöz kaptuk a kezünk.Kinyitottam, az eddig csukva tartott szemem és megnéztem kinek mentem neki.Ó. bár ne tettem volna.

-Aish!-kiáltott Jungkook-Nem tudnál jobban vi...-kezdett bele, de amint meglátott megakadt-Megint te?-kérdezte mérgesen-Még mindig itt vagy? Nem rúgtak még ki?-kérdezte mérgesen- Aish!-kiáltott-Ez olyan idegesítő!-mondta mogorván és kikerülve engem a fiúk után ment.

Cho Hee és Kyung Mi meglepődve nézett rám.

-Összevesztél Jungkook-kal?-kérdezte Cho Hee-Te ismered a BTS-t? Miért viselkedtek ilyen gonoszan veled?

-Hát, az első nap véletlen nekimentem Yoonginak és majdnem eltörtem az orrát.Bizonyára ezért nem kedvelnek.-magyaráztam.

-Yoongi?-kérdezte felhúzott szemöldökkel Kyung Mi-Miért hívod Yoonginak? Talán ismered?

Ekkor kapcsoltam. Azt kellett volna mondanom, hogy Suga, de már annyira régóta hívom így, hogy nehéz nem Yoonginak hívnom.

-Izé...-dadogtam-Tegnap este tanulgattam a tagok adatait és annyiszor ismételtem el Suga igazi nevét, hogy most is véletlen az igazi nevén hívtam.-hazudtam zavartan.

emlékezz rám (BTS fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora