Érdekességek, Utószó, Köszönet és Díjak

2.9K 247 218
                                    

Most inkább csak annyit mondok, olvassátok végig, mert ez nektek szól. ♥

Érdekességek:

-Mielőtt bárki félreértené, Ha Eun és Yoongi összejöttek.

-Taehyung Gucci pólójának semmi baja.

-Eredetileg úgy terveztem, hogy a sztoriban összehozom Seo Yun Főnölasszonyt és Bang Shi Hyukot (a Big Hit főnökét), de végül kimaradt.

-Az egész sztorit vidámabbra terveztem, de végül egy dráma lett belőle xd

-A történetet majdnem egy évig írtam.

-Legalább 50 részt terveztem, de ez meghiúsúlt, akkor mikor hosszabb részeket követeltetek xdd

-Igazából télre be akartam fejezni, csak nem volt időm a suli miatt. (azért, hogy egy időben játszódjon a sztori a miénkkel)

-Egy beteges helyesírási hibám lehetett észre venni a sztoriban, az pedig, hogy a kéttagú betűk összetevőit folyton összekeverem. Vagyis a 'gy' 'ty' 'ny' 'ly' 'zs' 'sz' 'cs' 'dz' betűket folyton úgy írtam, hogy 'yg' 'yt' 'yn' 'yl' 'sz' 'zs' 'sc' 'zd'. Ez azért van, mert rohadt gyorsan gépelek és folyton elírom ezeket a betűket. Tényleg...beteg ahogy mozognak az ujjaim. Elnézést kérek ha zavaró volt. Igyekszem javítani ezeket a hibákat.

-Jimin egyoldalú szerelme Ha Eun iránt érdeklődésen, Jungkooké pedig törődésen alapult. Szóval Jimin azért kedvelte meg, mert érdekesnek találta a lányt. Folyton lekoptatta, olykor kedvesnek találta, sokszor nem volt egy a véleményük és Ha Eun nem kapott tőle sosem fangörcsöt. Jungkook pedig azért szerette meg, mert Ha Eun annak ellenére, hogy Jungkook piszkálta, folyton aggódott érte és törődött vele, ami Jungkooknak imponáló volt. Viszont a történet végére mindketten kiszerettek belőle, mert a barátság fontosabb.

-Jimin és Yoongi gyorsan kibékültek. (mivel Yoongi neheztelt rá, mert ő tudta, hogy Ha Eun ki is valójában)

-Kyung Mi és Cho Hee több szerepet kapott volna, de valahogy a közepe felé mégsem akartam annyira szerepeltetni őket.

-Ha Neul és Kun Woo volt az a két karakter, akik nem voltak a terveim között, de egyszer csak spontán ötlet révén beleírtam őket a történetbe.

-Woo Jin bácsi több poénos részt kapott volna, de nem volt időm és ötletem, ezért csak pár 'Csináljak turmixot?' rész jutott szegénynek.

-Több flashback-et szerettem volna, de sosem éreztem szükségét.

-Betettem volna még egy kpop bandát a sztoriba, hogy féltékennyé tegyem a srácokat, de végül kimaradt.

-Ha Eunnak akartam még egy öngyilkossági jelenetet rendezni, de túl soknak gondoltam volna, meg hát elég fura lett volna, azután, hogy megmentette Ha Neult.

-Úgy terveztem Yoongit vagy Ha Eunt elüti egy autó (persze túlélték volna), de nem akartam mégtöbb drámát.

-A néni, aki jósolt Ha Eunnak, Istenhez beszélt. Gondolkodtam, hogy hogy is nevezhettem volna meg a nénit. Angyalnak vagy kaszásnak...igazából kaszásnak szántam, de ő végül is kikönyörgött még egy esély Ha Eunnak...szóval ja xd Mindegy, a néni egy meleg szívű kaszás volt.

-Az egész történetnek mondanivalója volt: Szeresd önmagad! Ha szeretsz valakit, engedd el! Ne hazudj! Addig szeress, míg megteheted! Ha valakit elveszítesz, egy idő után fel kell dolgoznod és el kell engedned, hogy az illető békében nyugodhasson! Azok az emberek, akik sírnak, nem gyengék! Segíts másoknak és becsüld meg a barátaidat! Még ha nehéz is, de ha azt érzed, akkor mond ki hangosan: Szeretlek!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 13, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

emlékezz rám (BTS fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora