Dit hoofdstuk word een beetje anders dan normaal. Jullie zeiden dat jullie nog graag zouden willen weten wie het HP en de geheime kamer boek had opgestuurd, dus ik dacht, ik maak er een wedstrijdje van. Alleen als jullie dat willen doen en het leuk lijkt.
Lily, James, Sirius en Remus krijgen straks een opdracht, die opdrachten gelden dus voor jullie en de antwoorden die jullie me geven, zet ik in het verhaal als ze goed zijn. :)
Laat het me weten of ik hiermee verder moet gaan na ik dit hoofdstuk heb geüpload, dan zie ik wat jullie ervan vinden.xx C
EVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVB
Lily schrok wakker. Ze keek om zich heen en zag dat ze nog haar kleding van gisteravond aan had, behalve haar schoenen en vestje, die lagen netjes naast haar bed.
Ze ging rechtop zitten en gaapte.
"Lily!" riep James van aan de andere kant van de deur. "Wakker worden!"
Lily glimlachte zwakjes en liep naar de deur. Ze opende het en zag dat James op het punt stond om de deur open te breken.
"Wat is er?" Ze keek naar zijn ogen die sprankelden met enthousiasme.
Hij gaf een grijns. "Er zit een brief bij."Sirius en Remus stonden in het midden van de woonkamer waar James Lily mee naartoe getrokken had.
"Jongens, wat is er allemaal aan de hand? Hebben jullie gisteravond te veel Vuurwhiskey gedronken?" lachte Lily.
James pakte iets van Remus aan. Het was een omgevouwen briefje. "Wat is dat?" vroeg Lily.
Ze gingen zitten en James vouwde het briefje open."Lily, James, Sirius en Remus,
Ik hoop dat jullie het boek hebben gekregen en dat jullie het tot nu toe leuk vinden.
Ik kan niet zeggen wie ik ben of waarvan ik jullie ken, maar dat zouden jullie zelf kunnen uitzoeken.
Als je goed oplet bij elk hoofdstuk naar onze uiterlijken, karakter en/of taalgebruik,
zouden jullie het moeten kunnen raden.
Elk hoofdstuk zal er een brief bij zitten met een vraag die jullie moeten beantwoorden.
We zien wel wie het als eerste raad.
De winnaar kan kiezen uit verschillende prijzen.Groetjes,
Nog onbekend."Lily keek James vragend aan en zuchtte. "Dus, we moeten raden wie de boeken stuurt?"
"Ik denk het," mompelde James. "wie zou het kunnen zijn?"
De tieners dachten goed na. "Misschien één van ons?" stelde Sirius voor. "Dat zou cool zijn. Een Sluiper uit de Toekomst."
"Of één van Harry's vrienden." suggereerde Lily.
Remus pakte het briefje van tafel en begon het te bestuderen. "Het is in ieder geval iemand met een uil.." mompelde hij. "dat zou een hint kunnen zijn. Jij hebt toch een uil, James?"
"Ja, maar ik weet niet of ik die nog heb in de toekomst."
Remus knikte begrijpend.
"Nou, misschien moeten we doen zoals hij of zij zegt en de hoofdstukken lezen om erachter te komen?" zei Lily.
Remus knikte maar James schraapte zijn keel. "Eerst ontbijt. Ik krijg honger van al dit gepuzzel."EVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVBEVB
Als jullie hiermee door willen gaan komen hier alvast de regels:
- Elk nieuw hoofdstuk van het boek (het echte boek, niet mijn versie van hoofdstukken) komt er een nieuwe vraag/clue/raadsel.
- Elk nieuw hoofdstuk kunnen jullie je suggesties van wie het zou kunnen zijn in de berichtjes achterlaten en degene die het als eerste raad, wint!
- Ik laad het weten aan de gene die het antwoord goed had, via zijn of haar account en die kan dan kiezen wat voor een prijs zij of hij wil.
- Prijzen bestaan uit: Stemmen op verhalen van hij of zij / gratis reclame in ál mijn boeken voor één boek / hij of zij mag bedenken hoe het volgende boek word gebracht.Dus nog een keer, laat het me even weten of dit je leuk lijkt, anders stop ik ermee.. :)
Fijn weekend nog!
P.s. : Ja, ik heb het woord 'uiterlijken' opgezocht en het was de goede meervoudsvorm van uiterlijk.. wie verzint er nou zoiets???
JE LEEST
Een Verrassend Bericht [Compleet]
FanfictionLees als eerste het verhaal: Een Saai Vakantie, dat is wel het leukst als je die als eerst leest. 4 punten over het verhaal: - de Sluipers (marauders) zonder Peter, hij is niet leuk. - Lily - een briefje met iets erop geschreven ...