Nagyjából három hét telt el azóta, hogy Felix meglátogatta a sulinkat, és hogy először a parkban kávéztunk. Azóta minden nap megtartottuk ezt a szokásunkat, akármennyire is elfoglaltak voltunk, és reggel, amikor felkeltem, úgy terveztem, aznap sem lesz másképp. Szombat volt, ilyenkor többször előfordult, hogy még délelőttre időzítettük a kis kiruccanásunkat, de aznap még semmi hírt nem kaptam Felix felől, szóval gondoltam, felhívom. A készülék halkan búgott, kétszer-háromszor... már majdnem letettem, amikor felvette.
- Felix! Hogy vagy? Szombat van, mikor akarsz a parkba menni? – kérdeztem, és próbáltam leplezni az izgalmat a hangomban.
- (Y/N), szerintem ezt ma ki kell hagynom – mondta, és halkan köhögött egyet.
- Beteg vagy?
- Aha. Lázam is van, meg minden, amit csak kívánhatsz magadnak – mondta, és hallottam a hangján, ahogy mosolyog.
- Szükséged van valamire?
- Tudnál hozni valami gyógyszert? Nincs itthon semmim.
- Persze Felix – feleltem, és elmosolyodtam. Jó érzés volt, hogy valahogy tudtam segíteni neki. – Amint elmondod, hova kell mennem.
- Természetes – mondta. – Elküldöm SMS-ben. Tudsz csengetni majd. Adios brochachos. – Kedvesen kinevettem, és letettem a telefont. Felöltöztem, húztam egy dzsekit, mert kint hűvös volt, és elindultam a közeli gyógyszertár felé. Közben megkaptam a címet, ahova mennem kell, és ez furcsa melegséggel töltött el. Megbízott bennem annyira, hogy megadja a címét. Gyorsan lépkedtem az utcán, amíg el nem értem a kis gyógyszertárat. Vettem láz- és fájdalomcsillapítót, rémes ízű megfázás elleni italport, orrcseppet, meg torokfájásra cukorkát. Talán ennyi elég lesz – gondoltam. Ezután Pewds lakása felé vettem az irányt, a szívem rakoncátlanul vert a mellkasomban. Útközben beugrottam a kávézóba, és vettem két pohár forró teát. Amikor megérkeztem a megadott címhez, vettem egy nagy levegőt, és becsöngettem. Nagyjából fél perc múlva recsegő hang hallatszott, ami azt jelentette, hogy Felix felvette a kaputelefont.
- Itt (Y/N) – mondtam félénken, mire a zár kattant, én pedig szabad utat kaptam. Beléptem a folyosóra, aztán bekopogtam az ajtón. Bentről egy nagy puffanás hallatszott, aztán motoszkálás, végül a zár kattant, és megpillanthattam magam előtt Felixet, egy nagy, puha takaróba burkolózva. Halk kuncogással köszöntöttem, ő pedig beljebb tessékelt két köhögés között.
- Hoztam teát, meg néhány gyógyszert – mondtam mosolyogva, és leraktam a papírzacskót meg a teát a dohányzóasztalra, amíg Felix visszakucorodott a kanapéra.
- Eléggé ki vagyok ütve – motyogta, miközben letelepedtem a lábaihoz a kanapén.
- Azt látom – feleltem kuncogva, és odanyújtottam neki a teát.
- Köszi – szuszogta.
- Vedd be a gyógyszert – mondtam, odanyújtottam neki a bogyókat, és ő nagy nehezen el is vette. Beleszürcsölt a teába, és tovább kuporgott a kanapén.
- Nem muszáj itt maradnod velem. – Nagyon édes volt így, betegen. Bár sajnáltam szegényt, az arca ki volt pirulva, a szeme alatt sötét karikák voltak, mégis annyira ártatlannak tűnt.
- Szívesen vigyázok rád, Felix, barátok vagyunk, nem? – kérdeztem, és helyet foglaltam a puha szőnyegen a kanapé mellé. Megfogtam a homlokát, ami tűz forró volt. – Megmérted már a lázad?
- Aha, 39°C. Túlélem – mondta mosolyogva.
- Mit szeretnél csinálni? Hagyjalak aludni?
- Indíts el nyugodtan valami filmet vagy sorozatot, én pedig valószínűleg úgy is el fogok aludni. Aztán csak semmi kompromitáló kép az internetre, amíg ki vagyok ütve!
YOU ARE READING
Love Game
FanfictionMagyar PewDiePie fanfiction, Reader Insert.|| - Ne legyen a nevem Felix Arvid Ulf Kjellberg, ha az nem egy Bro Army póló - mondta mosolyogva, mire én felkaptam a fejem, és az elbűvölő kék szemeibe néztem. Éreztem, ahogy a vér az arcomba szökik. - Fe...