POV Lourdes
Ik kom de douche uit en smeer me in en loop direct daarna naar mijn in loopkast en kies iets leuks uit, Ik doe me haar los en laat het stijl ik doe wat mascara op en roze lipgloss en kijk goedkeurend in de spiegel. Ik pak me tas in en loop naar beneden en groet me moeder ' mam wanneer komt papa?' vraag ik me moeder schud haar hoofd als gebaar dat ze het niet weet. Hij heeft altijd wel een businesstrip naar het buitenland.Ik kom aan op school en loop meteen naar mijn kluis en pak me boeken en stop me jas en dingen die ik niet nodig heb in me kluis en weer staat Logan achter mijn kluisdeur. ' Logan je moet hier echt mee stoppen hoor !!!' zeg ik quasi boos hij lacht en komt dichterbij een beetje te dichtbij waardoor ik een stap naar achter zet. ' Lo..Lo..Logan wat wil je doen? ' vraag ik een beetje bang ' ik wil jou doen ' zegt hij en barst dan uit en lacht zich dood ' flikker ' schreeuw ik boos en loop weg. ' Wat een zak zeg echt niet normaal ' mopper ik in mezelf en bots dan tegen een jongen aan en laat me boeken vallen , Normaal deden mensen dit express maar dit voelde echt als een ongelukje dacht ik bij mezelf. Ik kijk hem in zijn ogen aan en verdwaal er in zijn mooie donker blauwe ogen zo mooi als de oceaan , Opeens zwaait er een hand voor me ogen ' gaat het? ' vraagt hij ik schrik uit me gedachtes en knik ' pak me hand' zegt hij en ik twijfel geen seconde en omg zodra ik zijn hand pak voel ik de hele Dierentuin in me buik. Ik sta op en pak me boeken ' bedankt ' zeg ik met een glimlach ' hoe heet je ' vraagt hij ik stotter effe ' l..l..Lourdes ' zeg ik onzeker hij kijkt verward oh nee niet weer zie je iedereen zal mijn geschiedenis herinneren als ik mijn naam zeg. ' dat meisje die werd gepest in de 1e en 2e toch ?' zegt hij ik knik en kijk naar beneden en voel tranen opkomen ' hé hé niet huilen ik zal je niks aan doen en ik begrijp het niet je bent een mooi meisje man ' zegt hij en tilt mijn kin op ik blijf hem aankijken en dan gaat de bel ' ik eh moet weg ' zeg ik snel en ren weg naar de les.
Ik kom aan bij Oud Griekse les en ga zitten naast Lois, ' ik ben over een kwartier terug gaan jullie effen alles maken als ik terug ben en alles is af mogen jullie eerder weg ' zegt mevr. Bushvrouw. Iedereen in de les begint te werken en na 10 minuten is iedereen klaar ' ey Lois weet je wat er net gebeurde ' zeg ik en ze kijkt me vragend aan. Ik leg haar alles uit over die jongen in de gang.
School was voorbij en ik liep naar mijn fiets en word dan op me schouder getikt en draai me om en tot mijn verbazing zie ik de jongen tegenover me staan ' hey ' zeg ik. ' hey ik ben iets vergeten ik heet Soufien en ik wil je graag leren kennen ' zei hij ik stemde in en hij gaf me zijn nummer en ik de mijne. ' ik laat je gaan ' zei hij en gaf mij een kus op me wang en een knuffel meteen word ik rood, ik pak me fiets en zie Logan op het schoolplein staan en hij loopt naar me toe ik wil snel op me fiets stappen maar bedenk me dat me slot nog op slot is en ik niet eens kan trappen en dan is het te laat. ' waarom sprak je met Soufien? ' vraagt hij terwijl ik mijn slot openmaak en op mijn fiets stap ' dat gaat je niks aan en nu opdonderen ' zeg ik terwijl ik hem een duw geef en iedereen begint te juichen maar dat boeit me niet.
Als ik thuis ben begin ik gelijk aan mijn huiswerk ik krijg een appje binnen.
Onbekend: is dit Lourdes ?
Lourdes: jah ben jij Soufien?
Onbekend: haha joh
Lourdes: oh hey alles goed?
Onbekend: ja hoor , met jou?
Lourdes: ook goed
weer voel ik vlinders in mijn buik ik voeg hem toe als 'Soufien😳💑' en probeer me huiswerk te maken maar ik raak steeds me concentratie kwijt als ik app met Soufien.
Soufien: dus wat doe je morgen ?
Lourdes: nou het is morgen woensdag dus ik ga naar school
Soufien: ja maar wat doe je er na ?
Lourdes: eh niks denk ik
Soufien: zullen we samen iets doen?
Lourdes: ja is goed , ik ben half 2 uit
Soufien: ik 2u ik zie je dan
Lourdes: okay doei 💋
ik leg me telefoon in de lader en doe hem uit en begin met mijn huiswerk. Na 2 uurtjes ben ik klaar met alles pff als je VWO doet heb je letterlijk geen leven, ik hoor de deurbel gaan. ' PAPA ' schreeuw ik blij en spring in me vaders armen ik ben een papa's kindje. ' waar is je moeder? ' vraagt hij ik trek me schouders op en even later gaat de bel. We zitten met z'n allen aan tafel en eten mijn lievelingseten Andijvie stampot met rookworst en jus 😍. Als we klaar zijn met eten help ik mijn moeder met afwassen en gaat me vader direct naar de douche, Als we klaar zijn loop ik naar boven en ga me zelf douchen. Ik kom er uit en smeer me in met lotion en doe me pyjama aan. Ik zie dat me ouders slapen het is inmiddels 20:00u dus besluit ik om effe tv de kijken in mijn kamer. Mijn ogen worden slaperig en ik kan het niet langer houden ik loop naar de badkamer en poets me tanden en loop weer terug naar mijn kamer niet veel later viel ik in slaap met Soufien in mijn gedachtes. 💤
JE LEEST
Changed {Voltooid}
Teen FictionLourdes is een meisje die word gepest maar als ze in de 3e klas helemaal anders terug komt houd het gepest op. Als ze denkt dat haar leven normaal word komt er iemand in haar leven die alles op z'n kop zet en haar leven veranderd helemaal.. niks ma...