POV Onbekend
Ik heb gehoord dat Lourdes in het ziekenhuis ligt. Ik moet haar gaan opzoeken! Ik neem een snelle douche en trek mijn grijze camo trainingspak aan met mijn grijze yeezy's. Mijn haar kam ik uit en borstel het in een staart. Ik breng mascara aan, concealer en rode lippenstift. Verder spuit ik parfum op. Ik stap in de auto en rijd naar Zwitserland. Na 5 uurtjes ben ik aangekomen. Ik stap uit en loop direct het ziekenhuis in. ' Ich kommen vor Lourdes Armani Svenna Scheepvaart ' zeg ik. Mijn Duits is echt bagger maar ja. ' Ah ja Etage drei und Nummer dreihundert ' zegt ze. ' Dankeschön ' zeg ik ze knikt ' keine Probleme ' zegt ze. (Mijn Duits lessen zijn toch voor iets nuttig geweest). Ik doe de deur open en zie haar daar liggen... Haar mooie kleurtje is helemaal weg, ze is zo wit als de sneeuw. Haar handen voelen koud aan. Haar hartslag is laag en haar stabiliteit is gevaarlijk. Het zou een wonder zijn als ze dit zou overleven! Toch denk ik dat het nog niet haar tijd is, ik kan het voelen. ' Hey lieverd ' zeg ik ' als je dit hoort.. Blijf sterk en blijf voor mij en vooral voor jou ' zeg ik. ' Love you always ' zeg ik. Ik schrijf wat op een brief en leg het onder haar kussen ' als je me hoort, lees die brief dan ' zeg ik. Ik sta op en loop het ziekenhuis weer uit. Ik kan niet riskeren dat iemand mij ziet.. Ik stap in mijn auto en rijd weer terug naar België.POV Lourdes
Ik wordt wakker van het geluid van mensen. Ik open me ogen en zie Yalima (haar tante), Riham, Imran en Lois. Maar degene die ik het meest hier wou zien is er niet. Namelijk mijn vader.. ' OMG ze is wakker ' zegt Riham. Ze springt op mij en knuffelt me stevig. Yalima rent de gang op, opzoek naar een dokter. ' Lourdes je hebt haast geen idee hoe blij ik ben je te zien ' zegt Riham. Ik knik ' bedankt dat jij er altijd voor me was! Je bent echt mijn ride or die ' zeg ik. Ik zie dat Lois zich wat ongemakkelijk voelt. ' Jullie mogen 1 voor 1 naar binnen ' zegt de dokter. ' Ik blijf ' zegt Riham. De dokter knikt en iedereen Verlaat de kamer. ' Wat doen hun hier? ' kom ik gelijk terzake. ' Nou Lois hoorde Amanda praten over jou in een winkel. Ze hoorde Amanda zeggen dat de ongeluk is gelukt en je onderweg naar het ziekenhuis was ' zegt Riham. ' Het spijt me dat ik het niet kon stoppen! Ik ging naar Imran en Lois maar niemand wou helpen. ' zegt ze. Ik knik ' no worries, ik ben er nu en die Amanda gaat boeten ' zeg ik. Ik vertel haar alles hoe het is gebeurd. ' Mogen wij ook nog? ' stoort Lois ons. ' We praten verder als je terug bent in NL ' zeg ik. Riham knikt en verlaat mijn kamer. Lois loopt naar binnen en kijkt me alleen aan. ' Ga je nog wat zeggen? ' vraag ik. ' Het spijt me ' zegt Lois. Ik knik ' het is je vergeven ' zeg ik. ' Waar had je het net over met Riham? ' vraagt ze. ' Iets wat jou niet aangaat ' zeg ik. Ze knikt ' Ik eh zal de volgende wel laten komen ' zegt ze. Zo gaat het verder. Met Imran was het het zelfde verhaaltje. En Yalima me tante heeft alles geregeld. Ik mag over 2 dagen weg en het ziekenhuis heeft mijn vader gebeld. Hij is nu onderweg met of zonder Amanda weet ik niet.Ondertussen is iedereen weg. Ik besluit die chauffeur te zoeken. Hij kan en gaat me meer vertellen over Amanda. Ik trek alle draadjes uit mijn lichaam en sta op. Ik drink een glas water leeg en loop mijn kamer uit. ' hallo, war ist meneer Bensalahdin? ' vraag ik. De vrouw kijkt me raar aan ' Where is mr. Bensalahdin? ' vraag ik. ' Ah Haha I didn't understand you ' zegt ze. ' He is in On the second Floor room 10 ' zegt ze. Ik knik en neem de lift naar de 2e etage. Ik open zijn deur en zie hem daar liggen. ' Meneer.. ' zeg ik. Als hij me ziet zucht hij van blijdschap. ' Oh Lourdes vergeef het me! Shaytan zat in mij. Ik had nooit een kind bijna moeten vermoorden ' zegt hij. Ik knik en neem plaats op zijn bed. ' Vertel me alles ' zeg ik ' neem het op, Amanda is slim en heeft veel connecties ze kan alles laten omdraaien ' zegt hij. Ik knik ' effe mijn telefoon pakken' zeg ik.
In mijn kamer pak ik mijn telefoon en ren terug naar zijn kamer. ' AMANDA NEEE!! ' schreeuw ik, ze draait zich om en lacht sluw. ' Weet je Lour, het was de bedoeling dat jullie allebei zouden omkomen en dan zouden jou vader en ik een gelukkig leven leiden. Maar je bent moeilijk weg te krijgen ' zegt ze. Ze steekt een spuitje in zijn arm ' Dit is rattengif, het is ontzettend gevaarlijk en heel dodelijk ' zegt ze. ' Waarom doe je dit? ' vraag ik ' jij en je moeder moesten weg ' zegt ze. ' Jou moeder is al weg en nu jij nog ' zegt ze. Ik spring op haar en sla haar kapot. Mijn moeder, mijn lieve moeder is weg door deze hoer. Een dokter stormt de kamer binnen en haalt me van Amanda af. ' Wis alle camerabeelden en doe alsof zij hem heeft vermoord ' zegt Amanda. De dokter knikt en neemt haar geld aan. Hij is de zelfde dokter die mijn moeder verzorgde, omg Amanda heeft het echt gedaan. ' Sharon wis de camera beelden van kamer 10 van 17:00 tot 18:00u ' zegt hij via de walkietalkie. ' Gedaan ' zegt ze terug. Amanda knikt en loopt de kamer uit. De dokter pakt mij vast en drukt op het rode knop ' veel plezier in de bajes meid ' zegt hij sluw. ' HELP!! HELP!! DIT MEISJE HEEFT HEM VERMOORD ' schreeuwt hij. Andere dokters pakken mij vast en nemen mij mee. ' IK HEB NIKS GEDAAN LAAT ME LOS ALSJEBLIEFT ' schreeuw ik huilend. ' Lourdes?! ' roept mijn vader. ' Papa! ' zeg ik huilend. Ik schud me los en ren naar hem toe. ' Papa, dit is Amanda's schuld! Ze wilt me dood hebben en ze heeft mama vermoord ' zeg ik. ' Lourdes, je bent gek geworden je vader en ik zijn hier pas net ' zegt Amanda zegma zielig. ' NEE NEE NEE NEE NEE!! ALLES IS JOU SCHULD ' schreeuw ik en gooi alles kapot. ' Yannick.. Ze moet echt naar een inrichting ' zegt Amanda. Me vader knikt ' Ik breng haar zelf ' zegt hij. ' Nee!! ' zeg ik huilend ' mevrouw het is of de inricht of de bajes! U beseft toch wel dat u rattengif in iemands lichaam hebt gespoten ' zegt die dokter. ' IK BEN ZELF NET WAKKER!! IK WAS ZELF IN DIE ONGELUK BEN JE HET VERGETEN?! ' schreeuw ik. ' Lourdes.. Je gaat en ik zorg dat je daar zelf komt ' zegt mijn vader. Ik knik en laat me gaan ' neem me maar mee ' zeg ik. Alle hoop die ik ooit had, is weg! Alles is weg..
JE LEEST
Changed {Voltooid}
Fiksi RemajaLourdes is een meisje die word gepest maar als ze in de 3e klas helemaal anders terug komt houd het gepest op. Als ze denkt dat haar leven normaal word komt er iemand in haar leven die alles op z'n kop zet en haar leven veranderd helemaal.. niks ma...