POV Imran
Ik pak me telefoon en bel Lourdes de vader.Imran: hallo meneer
Vader Lourdes: hallo wie is dit?
Imran: ik ben het Imran
Vader Lourdes: ah juist je belt voor Lourdes
Imran: ja ik eh bel voor Lourdes
Vader Lourdes: Lourdes ligt momenteel in het ziekenhuis ze heeft een paniek aanval gehad en het gaat slecht met haar ademhaling
Imran: oh eh wanneer is ze terug?
Vader Lourdes: Imran.. Lourdes zal een tijdje weg zijn. Bel ons niet meer en vergeet haar. Ze heeft alle rust nodig om beter te worden
Voor ik iets kan zeggen hangt hij op. Ik loop naar de badkamer en draai de kraan open ik stap in de douche en relax. Ik ben een beetje aangekomen ik moet weer gaan trainen , ik droog me af en smeer me in trek me boxer aan en open mijn kast ik pak mijn pyjama er uit en trek het aan. Ik loop naar beneden en bestel een extra large pizza Peperoni en een doner broodje. Mijn gedachtes blijven bij Lourdes, wat zou ze hebben? Dat ze beter moet worden.. * TRING TRING * ik loop naar de voordeur en maak de deur open en geef de man zijn geld en pak mijn eten aan. Ik loop terug naar boven en zet me ps4 aan ik kies voor GTA5 , mijn eten zet ik op mijn bed.
POV Amanda
Ik sta op en loop naar de douche en doe mijn routine. Ik kleed me aan en doe mijn haar. Ik doe mijn make-up en spuit parfum op. Gisteren heeft mijn vriend een brief gevonden van Lourdes de zus.Lieve Lour,
Toen ik het nieuws hoorde van mama kon ik het niet geloven.. Ik heb niet eens gedag kunnen zeggen of vragen waarom ze mij niet wouden. En nu lig jij op mama's positie, ik kon niet nog iemand verliezen zonder gedag te zeggen. Maar jij gaat het halen! Dat weet en voel ik. Als je beter bent zoek me alsjeblieft op!! Ik woon in België Ghent. Als je er bent vraag naar Zara Chloé El Nor. Een man zal je uitleggen hoe je bij mij moet komen. Ik hoop je snel te zien!
Xx je zus
Dus ze heeft blijkbaar een zus. Ik moet haar zien te vinden en haar ook wegruimen. Vandaag zal Yannick, Lourdes brengen en zijn we eindelijk van haar af. Ik maak een foto van mezelf en stuur het naar Yannick. Ik ben nu effe in mijn eigen huis. Zo kan ik makkelijker mijn zaken regelen.
outfit Amanda
Ik pak mijn auto sleutels en loop de deur uit , als ik mijn auto instap word ik gebeld.
Amanda: hallo met Amanda
Yannick: liefje ik ga nu weg met Lourdes
Amanda: is goed schat, blijf sterk
Ik start de auto en rijd richting Ghent.
POV Yannick
' Lourdes ben je klaar? ' vraag ik, ' Jup ' zegt ze. We stappen in en dan rijd ik weg. ' Je gaat naar die van België, zo ben je dichtbij maar ook weer niet te dichtbij ' zeg ik. ' Je moet alles vergeten en focussen op beter worden ' zeg ik. De hele tijd is ze stil. ' Lour.. ' zeg ik ' laat me met rust ' zegt ze. Ik zucht en focus me op de weg. ' Wordt snel beter oké ' zeg ik. Ze rolt met haar ogen en loopt de kamer in en doet de deur dicht. Dit is het dan.. Zodra je die deur voorbij bent, mag je niet meer weg zonder toestemming. Tot snel Lourdes...
JE LEEST
Changed {Voltooid}
Teen FictionLourdes is een meisje die word gepest maar als ze in de 3e klas helemaal anders terug komt houd het gepest op. Als ze denkt dat haar leven normaal word komt er iemand in haar leven die alles op z'n kop zet en haar leven veranderd helemaal.. niks ma...