015

2K 109 11
                                    

hij gooit me op de grond en loopt de kamer uit ik lig op de grond als een zielig kind wat is dit waarom ik en wat willen ze van me. Ik zie iets zwarts onder het bed ik pak het en het is een pistool ik sta op en doe de deur op slot best wel dom dat ze een slot hebben van binnen, Ik loop naar de badkamer en zie een kogelvrije vest ik trek hem aan en loop naar de deur ik maak hem open en loop de kamer uit. Ik word stevig vast gepakt bij mijn arm en meegetrokken.

3 dagen later

POV Lourdes
Ik schrik weer wakker wat is dit mijn droom ging verder waar het gebleven was ik besluit om nog een beetje te slapen aangezien het 8:00u is en ik 13:00u begin. Mijn kut wekker gaat af dus ik sta op en maak mijn bed op ik open mijn raam en gordijnen voor frisse lucht ' oei ik heb zelf ook een frisse lucht nodig ' zeg ik tegen mij zelf terwijl ik de badkamer in loop. Ik trek me kleren uit en zie dat me maandelijkse vriendje weer is vertrokken thank you Jesus. Pff was ik maar langer in Marokko gebleven. Ik stap de douche in en was mezelf goed. Me gezicht geef ik een masker beurt en daarna scrub ik het en ik scheer de plekken waar ik haar heb ook. Ik stap uit de douche en droog mezelf af ik smeer me in met lotion ' oeh me benen zijn zo zacht als baby billetjes ' zeg ik tegen mezelf. Ik trek me lingerie aan ( mensen met lingerie bedoel ik BH en Onderbroek ). Ik loop naar mijn inloopkast en kies iets leuks uit terwijl ik mijn haar los maak loop ik naar de badkamer ' hmm ' zeg ik. Ik schud me haar los en het ziet er geweldig uit mooie krullen no frizzy hair ik doe wat mascara op en Kylie jenner lipkit Dolce K op ook spuit ik wat parfum.

outfitje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

outfitje

Ik ruim me tas van gisteren op al mijn boeken leg ik in mijn boekenkast en etui in me bureau la, ik pak een kleine tas en stop er me benodigdheden in. Ik maak een fruit Smoothie en 2 broodjes gezond die stop ik in me tasje en pak me sleutels ik ga niet eens dag zeggen tegen me vader en die amanda. Ik stap op me scooter en rij naar school.

School

Ik parkeer mijn scooter en loop naar binnen iedereen is met zijn groepje. Er word niet echt buiten gesloten iedereen heeft zijn groep: De emo people , de gothic people , de kechba's , de hippies , de gangster en dan heb je de normale. Ik loop naar mijn vrienden en groet ze allemaal ' vandaag soortige film dag ofzo met school ' zegt Yassim ik lach en maak een gebaar van ja zal wel. Imran is er nog niet dat verbaast me hij is altijd op tijd ' heeft een van jullie Imran gezien? ' vraag ik. ' Eh ja hij liep naar lokaal 19 ' zegt Lois ik bedank haar en pak me spullen en loop naar Lokaal 19. Ik hoor mensen praten ik twijfel zal ik open doen ja of nee , na een minuut doe ik toch de deur open maar dan wel heel langzaam. Ik schrik van wat ik zie ik blijf bevroren stil staan met me mond open het meisje kijkt me aan ' je vangt vliegen meid ' zegt ze waardoor ook Imran zich omdraait en me aan kijkt ik zie de spijt in zijn ogen ik ontdooi en ren weg ik hoor het meisje nog iets roepen maar dat boeit me niet ik stop bij de trap die niemand gebruikt ik ga zitten en leun tegen de muur. Ik voel twee handen op mijn schouders ik kijk naar boven en zie Soufien ik weet niet waarom maar ik spring op hem en knuffel hem ' Lour sorry voor alles ik houd van je echt ' zegt Soufien ik geef hem geen antwoord maar houd hem stevig vast. In de les zit ik naast Lois en ben niet echt aanwezig ' LOURDES OPLETTEN ' schreeuwt mijn Spaanse docent mevrouw Cortez. Ik geef haar geen aandacht en begin aan mijn werk na 10 minuten heb ik geen zin meer ik kijk op me telefoon en lach om Soufien.

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu