012

2.5K 111 21
                                    

POV Lourdes
Mijn wekker gaat af en ik schrik wakker ' tering wekker '  zeg ik en slide me telefoon zodat het stopt. Ik bekijk me social media nog effe en rek me uit ik sta op en loop naar de badkamer ik kleed me uit en stap in de douche, Na het douchen wikkel ik me om in een handdoek en droog ik me af smeer me in trek me lingerie aan en me kleding. Ik kam me haar uit en stijl het ik doe wat mascara op en BB Cream ik poets me tanden en daarna stift ik me lippen op met een Nude kleur ik doe mijn pet op en pak me tas in. Ik zie dat Imran het zelfde als mij aanheeft alleen is het een trainingspak en hij heeft zijn Adidas pet op 😍.

 Ik zie dat Imran het zelfde als mij aanheeft alleen is het een trainingspak en hij heeft zijn Adidas pet op 😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

outje

Ik open de ramen en gordijnen en doe het licht uit , ik loop naar Imran's kamer en zie dat hij aan het douchen is. Ik loop naar de keuken en bak 2 omeletten en doe brood in de oven en maak verse Jus d' Orange, Ik voel 2 handen op mijn ogen ' Imran mogol ga aan tafel haha '  zeg ik en hij geeft geen antwoord en gaat aan tafel zitten '  goed zo '  zeg ik en schuif ook aan tafel. Na het eten stop ik de borden , bestek en bekers in de vaatwassers en ruim de rest op ' ga je schoenen aan doen '  zeg ik en ren naar boven. Ik poets me tanden nog een keer en stift me lippen opnieuw met een nude kleur. Vervolgens spuit ik parfum op en pak me Canada Goose jas en me tas en loop naar beneden. ' Ben je klaar we hebben nog 10 minuten hè ' zeg ik en hoor Imran hollen van de trap. We stappen op de scooter en rijden naar school.

School

We stappen af en lopen de school in ' LOIIISSS BITCHH VERWAARLOZER VARKEN KOE ' schreeuw ik en ik hoor Lois stuk gaan '  hey bae '  zegt ze en ik spring op haar wollah hou van haar. We lopen naar de les en Lois , Imran , zitten naast elkaar de docent vraagt om stilt en iedereen is gelijk stil we hebben nu Frans en hij is kapot streng kippenvel alles. ' vandaag komt er een nieuwe jongen in de klas '  zegt hij iedereen kijkt geïrriteerd ' wollah donder op met nieuwe mensen onze klas is al vol shit '  zegt Imène iedereen knikt en zegt ja of Rt. ' mensen gedraag man als 1 van jullie zou komen zou je ook willen dat mensen je verwelkomen izans ' zeg ik ' STILTE! ' zegt de docent ( meneer Basso ). De deur gaat open en er komt een jongen binnen gelijk geilen die meisjes ' yekk schijnheilige bitches man net wouden jullie niet dat hij kwam omdat hij mooi is gaan jullie gelijk slijmen en jullie horse boys gelijk willen jullie vrienden zijn hè uff' zeg ik en gelijk kijken mensen boos de jongen daar in tegen lacht zich kapot ' kom verder Yassim ' zegt mnr. Basso en meteen kijkt Lola op ' SHIT NEE WAAROM ALLAH ' schreeuwt ze en Yassim kijkt haar scheef aan ' soso jullie kennen elkaar ' zegt Lois ' ja duh ze hebben ' zegt Imania en dan krijgt ze een klap van Lola en kan ze haar zin niet af maken. ' stel jezelf maar voor '  zegt mnr. Basso hij knikt en begint te praten.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu