029

1.6K 91 10
                                    

POV Yannick ( vader van Lourdes )
Ik sta op en kijk naar Amanda ze slaapt als een roosje een echte koningin mijn schatje, ik loop naar beneden en maak een lekker ontbijtje voor haar. Ik loop met een mooie dienblad naar boven en leg het op bed ik zet Netflix aan en kies voor Think Like A Man en ga weer liggen in bed ' baby wakker worden ' zeg ik, Amanda draait zich moeilijk mijn kant op en kijk me verliefd aan ' dankjewel babe effe snel me tanden poetsen' zegt ze en ik knik en loop meteen met haar mee. We liggen samen op bed onze ontbijtje te eten ( Omslag ). Na het eten en film kijken staan we allebei op en maken het bed gezamenlijk op en openen onze ramen en gordijnen we hebben 2 weken geleden onze kamer opnieuw ingericht ( Omslag ), na het douchen smeren we ons in en trekken we onze kleding aan. ' babe kan je me haar stijlen? ' vraagt Amanda ik knik en loop naar haar toe , ik begin haar haar te stijlen pluk voor pluk ' babe ben klaar ' zeg ik en ze knikt en draait zich op. Haar zachte lippen raken de mijne en alles om ons heen verdwijnt. Nadat Amanda zich heeft opgetut lopen we naar beneden trekken onze jassen aan en lopen naar buiten. Ik doe de deur voor haar open ' na u ' zeg ik en stap dan zelf in de auto.

onze outfit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

onze outfit

POV Amanda
Werk
Ik stapte uit de auto en liep samen met Yannick naar binnen , we werden al gauw gegroet door onze werknemers ' goedemorgen mevrouw Brui ' zegt Yanice ze zit achter de balie en kan echt helemaal niks haar lompheid irriteer me dood erg ' goedemorgen meneer Scheepvaart ' zegt Sophia dit kind ja kind want ze is pas 19 geworden ze brengt koffie naar iedereen maar kan haar handen niet thuis houden van de mannen hierzo. Ik zit rustig in me kantoor te werken als Yannick binnen komt ' babe ik heb een uitnodiging voor een bruiloft van broer ' zegt hij , ' laat me eens kijken ' zeg ik als ik de uitnodiging uit zijn handen pak.

Lieve Familie leden
Zoals sommige van jullie weten ben ik bekeerd en heb ik de hand van een prachtvrouw gevraagd. Ik wil iedereen uitnodigingen voor onze bruiloft maar eerst de henna dag is over 2 weken voor de vrouwen en de mannen hebben dan effe een praat momentje, de bruiloft zelf is over 4 weken oftewel 1 maand. Ik hoop jullie allemaal daar te zien en gelieve geen witte jurk dragen ik wil dat mijn toekomstige vrouw de enige is die wit draagt.
Liefs Rayen Scheepvaart

Als ik klaar ben met lezen leg ik de brief op tafel ' dus dat word een jurk zoeken ' zeg ik en hij knikt. Het is nu 18:30u ik ben eindelijk klaar ik wacht op Yannick die natuurlijk de schoonmaakster duizend keer de regels moet uitleggen, na goeie 10 minuten loopt Yannick eindelijk mijn kant op. Tijd om naar huis te gaan.

POV Yannick
Thuis
Ik stap mijn auto uit en loop naar binnen , Ik trek me schoenen uit en loop de trap op. Na een lekkere douche te hebben genomen samen met Amanda trek ik me Zwarte Nike trainingspak aan en Amanda haar grijze Nike trainingspak #CoupleGoals!!!!!! We lopen naar beneden en ploffen neer op de bank. ' babe wat wil je eten ? ' vraag ik ' er is nog een beetje van die overgebleven tajine ' zegt Amanda en ik knik. Na het eten wassen we samen alles af en lopen dan naar boven. Ik wil net me pyjama aan trekken of mijn telefoon ringt.

POV Amanda
Ik loop het huis binnen en trek me schoenen uit , als ik boven ben stop ik mijn Nike trainingspak in de wasmand en trek ik me pyjama aan ' Ah heerlijk lekker warm ' zeg ik en kam me haar uit aangezien het gesteld is hoef ik maar 2x er door heen te gaan met de kam. Als mijn haar eindelijk in een knot zit en al mijn make Up er af is loop ik terug naar bed ' babe morgen word een lange dag heb een jurk en schoenen nodig ' zeg ik en hij steekt zijn duim met moeite op hij heeft sowieso slaap. Ik stop onze telefoon in de laders en doe de ramen en gordijnen dicht , ik loop naar beneden en doe alle ramen dicht en druk op een knop waardoor er een metaal ding over alle ramen en deuren gaat je weet wel wat je bij winkels hebt. Als dat is gedaan loop ik weer naar boven en stap ik me warme bedje in , ik draai me om naar Yannick en houd zijn middel vast het gevoel dat je naast iemand kan wakker worden waarvan je houd is fenomenaal. Mijn ogen worden slap en moe binnen een paar minuten slaap ik al 💤💤.

 Mijn ogen worden slap en moe binnen een paar minuten slaap ik al 💤💤

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zara Chloé El Nor (eigenlijk Zara Chloé Svenna Scheepvaart) - 21 jaar. Ze studeert Cardiologie. Ze is Kwart Marokkaans, Kwart Syrisch, Kwart Kaapverdiaans en Kwart Nederlands. Ze is de zus van Lourdes

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu