021

2.2K 103 15
                                    

De stappen komen steeds dichterbij ik adem nauwelijks in mijn hoofd bid ik dat de persoon weg gaat, Hij stopt precies op de plek waar ik ben en draait dan om en loopt een kamer binnen. Ik ren snel de trap op en open de deur ik kijk rond en zie een jonge vrouw gekleed in het wit ik zie alleen haar achter kant ik sluit snel de deur als ik stappen hoor. Ik verstop me onder het bed in de kamer, opeens word ik aan mijn haar getrokken ik schreeuw het uit ' help ' schreeuw ik ' alsof iemand je gaat horen ' zegt een man gekleed in het zwart ze zijn allemaal gekleed in het zwart hier behalve die vrouw. Hij richt zijn pistool op mij ik sluit me ogen en vraag Allah om vergiffenis ik bid naar god en vraag hem om me naar de hemel te sturen en bereid me voor op het moment.. en dan BAM!

POV Lourdes
Ik schrik wakker en zie dat ik op de grond lig ik sta moeizaam op en maak me bed opnieuw. Ik kijk op me telefoon het is 05:00u ' jezus ' zeg ik en loop naar beneden ik pak een flesje water en drink het in 1x op en loop weer naar boven. Ik blijf ronddraaien in mijn bed ik kan maar niet slapen ik sta op en loop naar de wc ik doe me ding en loop terug naar me bedje en eindelijk lukt het mij om in slaap te vallen. Ik word rustig wakker als ik Amanda in de deur opening zie ik heb totaal geen zin in ruzie ' goedemorgen Amanda ' zeg ik en ze kijkt verbaast ' jij ook goedemorgen meid ' zegt ze vrolijk. Ik sta na 10 minuten luieren op en loop naar de douche ik laat het bad vollopen en gooi er rozenblaadjes in en een bathbomb van Lush, Na het badderen in bad pak ik alle blaadjes op en gooi ze in de prullenbak ik laat het bad leeglopen en spoel me nog een keer af met water en zeep. Na het afdrogen in smeren en aankleden spuit ik me haar nat en zet er producten in voor krullend haar en föhn het droog ik bewonder me haar zo mooi krullen no frizz perfect! Ik maak me bed op ruim me kamer op ( stofzuigen , dweilen en sorteren ) daarna open ik mijn ramen en gordijnen en laat het frisse lucht me kamer binnen dringen. Ik bel me nichtje Riham op.

Lourdes: hey zine

Riham: Lour , alles goed?

Lourdes: ja met jou mop?

Riham: wollah goed goed Rotterdam is kapot leuk omg heb het gemist hier

Lourdes: welcome back babe , wat doe je today?

Riham: niks kom stadje pakken en daarna bios?

Lourdes: aii ik ben daar rond 3u

Riham: okey tot dan

Ik hang op en stop mijn telefoon in de lader, ik loop naar beneden ik open de koelkast en pak de overgebleven scampi van gisteren ik warm het op en doe alvast de tv aan. In de woonkamer zit er weer een briefje op tafel. Hey Lour , paps en Amanda zijn in Frankrijk voor zaken we zijn Zaterdag terug. Trouwens Amanda vond het leuk dat je goedemorgen zei Love You tot Zaterdag. - Paps en Amanda. Ik verscheur de brief en gooi het weg ja joh was te verwachten dat ze weer op zakenreis zijn. Nou ik heb dus 3 dagen het huis voor mezelf ik ga lekker een feest geven idgaf! Na het eten was ik de borden af en kijk ik op mijn horloge het is 14:30u ik heb dus nog een half uurtje ik besluit om naar de Ah te gaan voor wat lekker voor vanavond. Ik pak me Canada Goose jas en me tas en stop er me benodigdheden in en loop de deur uit , stap op mijn scooter en rijd naar de Ah.

 Ik pak me Canada Goose jas en me tas en stop er me benodigdheden in en loop de deur uit , stap op mijn scooter en rijd naar de Ah

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu