006

2.8K 143 4
                                    

POV Lourdes
Ik word de volgende ochtend wakker en sla op mijn wekker. Ik loop me inloopkast in en doe me handdoek af en kies iets leuks uit direct daarna als ik ben aangekleed vlecht ik me haar in 2 vlechten en doe wat mascara op en Roze lipstick.

 Ik loop me inloopkast in en doe me handdoek af en kies iets leuks uit direct daarna als ik ben aangekleed vlecht ik me haar in 2 vlechten en doe wat mascara op en Roze lipstick

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

outje

Ik loop naar beneden en maak een smoothie en brood met tonijn als Lunch ' goedemorgen lieverd '  zegt me moeder ik groet haar en loop naar de deur ' eh ho ho waar ga je heen?' vraagt ze ik kijk haar raar aan '  school... '  zeg ik verward en ze rent naar me toe. '  Niet alleen ik ga jou en Lois brengen de komende weken '  zegt ze ik schenk er geen aandacht aan en loop haar achterna als een hondje. ' Ga aanbellen bij Lois en haal haar '  zegt me moeder ik stap uit bel aan ' hey babygirl eh me moeder zegt dat ze ons de komende weken naar school gaat brengen '  zeg ik '  weet ik heeft ze met me ma besproken '  zegt Lois geïrriteerd.

We komen aan op school en stappen uit de auto ' doei ' zeggen Lois en ik tegen mijn moeder en lopen dan naar binnen. ' eh ik ga effe naar de wc '  zeg ik tegen Lois , Ik loop de wc binnen ' ja ik heb dus gisteren het met Logan gedaan in de schoonmaak hok '  zegt Lola ik hou me lach in en trek me voeten omhoog en ga op de wc deksel zitten. ' dus wat gaan we aandoen straks naar dat feestje van Logan ?' vraagt Lola aan haar vriendin Imania 'kom we gaan een korte jurk aan doen ofzo want ik wil indruk maken op Jawden ' zegt Imania. Ik moet opeens niezen ' wie is daar? ' vraagt Lola ik heb schijt en doe de deur open meteen word ik vies aangekeken ' heb je weer zitten huilen in de wc ' vraagt Lola ' ja want je huilt altijd ' zegt Imania 'ja baby'tje ' zegt Jadi. Lola kijkt hun boos aan en allebei zeggen ze sorry en beginnen een gesprek met elkaar ' jullie 2 zijn net haar hondjes ' zeg ik tegen Imania en Jadi 'en jij dan je bent niks zonder Lois binnenkort ben je weer alleen ' zegt Lola ' weet je make - up doos ik heb hier geen tijd voor kom met me praten als niet meer de slet uithangt en je gezicht niet meer douwt in een make-up doos ' zeg ik en loop dan de wc uit. Ik loop naar Lois en zie dan die ene vriend van Soufien eh Jawden ofzo als ik bij haar kom staan loopt hij weg ' wat zei hij? ' vraag ik ' hij vroeg me nummer ' zegt Lois.

De lessen zijn voorbij Lois en ik lopen naar de oprit en wachten op mijn moeder. Ik voel armen om mijn middel en ik denk gelijk dat het Imran is ' Hei ' zeg ik en draai me om en zie Logan 'IEULW GA WEG ' zeg ik boos en schud mezelf los. Hij pakt 2 enveloppen uit zijn tas en geeft die aan ons ' voor mijn feestje ' zegt hij en rent dan naar zijn vriend om hem een uitnodiging te geven.

Lois is bij mij want het is vandaag Vrijdag '  wat denkt Logan wel niet mij zomaar knuffelen en me ook nog uitnodigen ' zeg ik Lois rolt haar ogen ' kom op we gaan gewoon onze eerste huis feest, je wilt toch niet weer dat meisje zijn die van school naar huis gaat en nooit ergens mee word gevraagd / uitgenodigd ?'  vraagt Lois ik schud me hoofd en stem toch in om mee te gaan. We hebben allebei onze ouders gevraagd of we mogen gaan en we mogen gelukkig maar want het zou een schande zijn om te zeggen dat we niet kwamen vanwege onze ouders. Na het eten lopen we naar boven en kijken we nog effe Netflix tot 00:00u. We lopen allebei naar de badkamer en poetsen onze tanden en vlechten onze haren in 2 vlechtjes, we hebben de zelfde pyjama aan ' kom foto maken voor snap?' vraag ik en Lois knikt zo maken we een foto en posten die op Snapchat en Instagram.

 We lopen allebei naar de badkamer en poetsen onze tanden en vlechten onze haren in 2 vlechtjes, we hebben de zelfde pyjama aan ' kom foto maken voor snap?' vraag ik en Lois knikt zo maken we een foto en posten die op Snapchat en Instagram

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

onze pyjama

We lopen terug naar mijn bed en gaan er in liggen ' goodnight bestie' zeg ik ' goodnight best ' zegt Lois en dan geven we elkaar een knuffel en vallen we snel in slaap.

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu