003

4.5K 180 10
                                    

Ik word wakker en loop naar de douche en maak me klaar. Nu het moeilijkste stuk kleding uitkiezen ik kijk effe rond en neem dan een besluit ik loop naar de badkamer en krul me haar.

 Nu het moeilijkste stuk kleding uitkiezen ik kijk effe rond en neem dan een besluit ik loop naar de badkamer en krul me haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

outjee

Ik loop naar buiten en pak me fiets 'Shit' roep ik boos me band is lek dat word openbaar vervoer. Ik loop naar de bus halte en zie Imran daar staan ik ren naar hem toe en spring op hem 'Imraaaaan' schreeuw ik. Hij glimlacht en neemt mij in zijn armen ' faka bestie ' zegt hij. Ik voel me aangekeken en krijg steeds rillingen na een paar minuten komt de bus aanrijden en stap ik in. Ik zie iemand met een capuchon en zijn gezicht verborgen weg rijden op zijn scooter ik probeer zijn gezicht te zien maar hij rijd al weg, de hele tijd volgt hij de bus bij Juniusstraat stap ik uit en zie ik hem ook stoppen. Imran en ik stappen uit 'Im ik denk dat iemand ons volgt het is super eng ' zeg ik bang en meteen slaat hij zijn armen om me heen en geeft me een kus op me hoofd ' komt goed kleintje ik bescherm je ' zegt hij zelfverzekerd en eerlijk ik voel me nu wel iets beter.

We lopen naar school en opeens word ik gebeld

Lourdes: hallo?

Onbekend: ga weg bij die boy nu

Lourdes: Soufien ben jij dit ?

Onbekend: wie is Soufien?

Lourdes: doe normaal Soufien als jij dit bent kan je die afspraakje vergeten

Onbekend: als je nu niet weg gaat ga ik je leren om niet de hoer uit te hangen

Lourdes: wat Ey donder op hoor

Opeens neemt Imran mijn telefoon over en gaat helemaal te keer

Imran: moss luister dan beter doe normaal en verwijder je haar nummer

Onbekend: wat moss wie is dit ?

Imran: is niet belangrijk ik waarschuw je laat haar met rust

Onbekend: wat ben je haar pappie

Imran: Ey kowed man

en hij hangt op en kijkt me boos aan en begint me een hele preek te geven dat ik niet zomaar me nummer aan mensen moet geven en vooral niet mensen die ik maar 1 dag kan etc etc. Ik knik braaf en zeg dat het niet klonk als Soufien maar als iemand anders wel een bekende stem maar kwam er effe niet op.

School is afgelopen en ik loop met Lois naar haar fiets 'ik breng je wel thuis als je wilt hoor ' zegt ze en ik knik en ik zie Imran aanlopen ik ren snel naar hem toe en geef hem een knuffel en een kus op zijn wang en hij slaat op mijn bil 'whaha billuhh hoor ' zegt hij speels en ik geef hem een duwtje 'doe normaal gek ' zeg ik lachend.

Ik kom thuis aan en geef Lois een knuffel en zie haar weg fietsen ze woont 2 straten verder van mij. Ik stap in de douche en douche me snel het is inmiddels 14:05u en Soufien is 14:30u uit dus ik moet snel doen. Ik stap de douche uit en wikkel me haar om in een microfiber handdoek en droog me af, Ik doe snel mooi kleren aan en droog me haar en stijl en krul het onder het ik doe wat mascara op en Nude matte lipstick en spuit wat parfum.

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu