014

2.1K 113 17
                                    

Ik word wakker en sta op uit mijn bed ik loop mijn kamer uit en zie 2 gewapende mannen ik probeer om te keren maar ik word meegenomen. ik kom aan in een afgelegen plek ik word wakker en heb een vies doekje in me mond ik mompel allemaal dingen ' laat me los mmm...mmm' mompel ik en dan gaat de deur open. Ik zie een man gekleed in het zwart ' opstaan ' zegt hij en ik sta met moeite op hij trekt het doekje uit mijn mond en houd me stevig vast ' LAAT ME LOS VIEZE PEDO ' schreeuw ik en hij houd me steviger vast.

POV Lourdes
Ik schrik wakker en veeg mijn zweet weg ' PAPA ' schreeuw ik, me vader opent de deur en omhelsd me dit is wat ik heb gemist mijn vader ' wat is er Lourdes? ' vraagt hij me ik vertel hem over mijn nachtmerrie en hij knuffelt me stevig ' não chore papa está aqui ' zegt hij ( Portugees voor : niet huilen papa is hier ). Ik bevrijd mezelf vanuit mijn vaders knuffel en loop naar mijn badkamer ik hoor de deur dicht gaan, ik bekijk mezelf in de spiegel me gezicht is helemaal rood ik zweet en me pyjama is zeik nat. Ik verschoon mijn bed en stap vervolgens in de douche ik smeer me in met zeep en was mijn lichaam zorgvuldig ook mijn gezicht was ik goed. Mijn tanden poets ik gelijk en scheer mezelf als ik klaar ben doe ik het water uit en wikkel me on in een handdoek. Ik smeer me in met lotion en trek me lingerie en mijn kleding mijn haar kam uit ik uit en laat mijn Bosse krullen los hangen.

 Ik smeer me in met lotion en trek me lingerie en mijn kleding mijn haar kam uit ik uit en laat mijn Bosse krullen los hangen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

outje

Ik pak mijn tas en loop naar de badkamer ik doe wat mascara op en licht bruine lipgloss. Als ik beneden ben groet ik me vader en besluit om toch Amanda te groeten ik maak me lunch voor school dat bestaat uit een kip salade en een broodje gezond en 2 blikken Redbull ja mensen ik ben verslaaft aan Redbull. Ik stop het in me tas en maak een Smoothie voor onderweg, ik loop naar buiten en stap op mijn scooter en rijd naar school ik heb voor me 16e verjaardag een scooter gekregen.

 Ik stop het in me tas en maak een Smoothie voor onderweg, ik loop naar buiten en stap op mijn scooter en rijd naar school ik heb voor me 16e verjaardag een scooter gekregen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

mijn scooter

School

Ik stap van mijn scooter af en loop naar binnen. ' moss t is tantoe koud man ' zeg ik tegen Lois ' en hoe, het is al zomer alles en kijk hoe koud het is moss ' zegt ze terug Imran loopt onze kant op met Yassim ik groet Yassim eerst en daarna Imran de bel gaat en we lopen naar onze les. Ik zit in de les en krijg opeens een oproep van mijn blaas dat ik naar de wc moet ik geef door dat ik naar de wc ga en loop de klas lokaal uit. Vandaag is de dag dat mijn moeder 1 jaar is overleden terwijl ik naar de wc loop hoor ik een bekende stem ik loop er op af. Ik zie Jawden praten met een meisje en luister hem effetjes af want ik ben bijna 2 minuten weg ' je bent echt prachtig , het komt goed schat ik zal haar binnen kort dumpen ' zegt Jawden ik loop naar toilet en doe me ding. Ik loop het lokaal binnen en word aangekeken door een paar mensen ' lekker gepoept ' zegt Miran ( beste vriend van Logan ) ' hou je kaolo bek kinderachtige bitchboy ' zeg ik boos opeens roept iedereen ' oh shit oh shit beef '. De lessen zijn voorbij en ik loop naar mijn kluis ik pak al mijn boeken en andere shit want we hebben vanaf morgen middag zomervakantie en morgen is het een soort filmdag ofzo nadat ik alles in me tas heb gedaan doe ik me jas aan en me kluis dicht. ' hea Canada Goose jas hé ' zegt Logan ik gun hem geen blik ' Ey highclass bitch tegen wie sprak je zo net ' zegt Miran ik draai me om en kijk hem emotieloos aan ' jou kaolo hond ' zeg ik en hij komt dichter en mensen komen rondom ons staan. ' Ey ik sla geen meids maar jij he jij hebt gewoon mijn vuisten nodig ' zegt Miran en Logan probeert hem te kalmeren weet je wat het is ook al ben je een jongen boeit me geen reet ik vecht gewoon met je ' geef me focking vuist dan ' zeg ik hij komt dichterbij en BAM daar kwam hij mijn eerste vuist van een jongen. Ik pak hem bij zijn kraag en geef hem een paar rake stoten dat komt door al mijn woede en problemen die ik heb meegemaakt. Hij valt op de grond en kijkt me bang aan maar toch wilt hij opstaan ' blijf zitten blijf voordat ik je nog meer klappen geef ' zeg ik en pak me tas op van de grond en loop weg. Ik hoor mensen me naam schreeuwen en dan word alles zwart. Ik word wakker en kijk om me heen ' waar ben ik ? ' vraag ik mezelf ik zie nog steeds alles wazig ik knipper een paar keer ik zie een jongen en denk dat het Imran is en knuffel hem ' Lourdes je bent wakker ' zegt hij en streelt over mijn haren terwijl ik op zijn schoot zit. ' Imran wat is er gebeurd en waarom zie ik bijna niks ' zeg ik bang ik hoor hem lachen ' ik ben geen Imran ' zegt hij en op dat moment word ik opgetild in bruid stijl uit mezelf leg ik mijn hoofd op zijn borstkast ' ik ben Imran ' zegt Imran ' en ik ben Logan je toekomstige man ' zegt Logan ' hou je bek man ' zegt Lois.

Thuis

Ik kom thuis aan en word weer opgetild in bruid stijl en naar boven gebracht ik zie nu wat meer. Lois helpt me met me pyjama aan doen en dan stopt ze me in me bed ik val gelijk in slaap. Ik word wakker gemaakt door me vader dat ik moet komen eten ik sta op en loop naar beneden ik voel me weer helemaal goed maar Miran gaat zien ik pak hem nog wel. Tijdens het eten zit ik te wachten om naar mijn moeders graf te gaan ik wil haar zo graag alles vertellen en effe een momentje hebben met haar ik hoop dat Amanda niet mee gaat want me vader had me beloofd dat we met z'n tweeën zouden gaan 1 week geleden had hij me dat beloofd ' hallo Lour waar zit jij met je gedachten? ' vraagt me vader ' bij mama zijn jullie klaar ? ' vraag ik en ze knikken allebei ' okay papa ga je dan klaar maken we gaan toch naar mama ' zegt mijn vader. Ik sta op en loop naar boven hij zegt nog iets maar ik hoor hem niet meer, Ik fris mezelf op en trek iets moois aan en stijl me haar en laat het los hangen ik spuit parfum op werk me mascara bij en mijn lippen ook.

outjee

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

outjee

Ik pak me handtas en stop er alles in en loop naar beneden. ' hallo waarom zit je nog op de bank? ' vraag ik aan mijn vader en hij kijkt moeilijk ik zweer het als hij gaat afzeggen door die teef praat ik nooit meer met hem ' Lour we kunnen niet gaan Amanda is ziek ' zegt hij klaar klaar klaar klaar ik ga uitbarsten pak je focking paraplu ' WAT AMANDA FUCK AMANDA JA FUCK JOU VIEZE TEEF JE WILT OPEENS BELANGRIJK SPELEN FUCK OFF ' schreeuw ik ' Lourdes doe verdomme rustig ' zegt mijn vader. ' RUSTIG RUSTIG BEN JE GEK OFZO JOU EIGEN VROUW HE JOU VROUW DIE IS AL 1 JAAR DOOD IS DE MOEDER VAN JE KIND HOE DURF JE AF TE ZEGGEN VOOR DAT DAAR ' schreeuw ik mijn emmer was helemaal leeg maar toen hij dat zei vulde me emmer en barste ik uit hoe durft hij ' Lourdes je moeder is dood ze is me vrouw niet meer en dat moet je accepteren ik ben nu gelukkig met Amanda en je moeder is uit mijn gedachten ' zegt hij en houd Amanda strak vast zie ik dit goed en hoor ik dit goed ' WEETJE WAT FUCK JOU EN AMANDA FUCK JULLIE ALLEBEI JIJ MAG JEZELF NOOIT MEER VOORSTELLEN ALS MIJN VADER EN JIJ DENK MAAR NIET DAT IK KLAAR MET JE BEN ' schreeuw ik en ren het huis uit en sla de deur dicht. Zal ik zelf mijn vlucht naar Marokko nemen? Om me ma op te zoeken? Wollah fuck it, ik ga gewoon! Eenmaal thuis pak ik mijn koffers in en stap in mijn moeders auto. Ik heb me rijbewijs maar aangezien ik 17 ben mag ik nog niet alleen rijden.

Ik kom aan bij schiphol en loop naar binnen. Nadat ik ben aangekomen in Marokko. Koop ik onderweg nog effe bloemen. Nadat ik bij haar graf ga ik ernaast zitten ik leg de bloemen er op en laat een traantje vallen maar je weet wat ze zeggen na 1 komen er meer ik huil het uit en speel met het opgedroogde modder. Ik vertel haar alles wat is er gebeurd en huil nog is ik zing haar lievelings liedje voor haar na 2u hier te zijn geweest is het tijd om te gaan. Ik loop mijn hotelkamer in en doe mijn ding. Ik sluit me ogen en laat me gaan..

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu