POV Lourdes
Vandaag heb ik eindelijk mijn diploma uitreiking en Zara ook. Die van mij is om 17:00u en die van Zara om 18:00u. Daarna hebben we beiden nog een afterparty. Ik sta op en neem een douche. Ik trek mijn denim broek aan en mijn witte Tommy Hilfiger topje met mijn witte yeezy's. Mijn haar laat ik stijl, was het morgen wel weer om me krullen terug te krijgen. Ik pak mijn telefoon en bel Milou.Ik: Hey Lou
Milou: Hey Lour alles goed?
Ik: ja met jou?
Milou: goed lieverd
Ik: mooi zo, ga je mee naar Zara's diploma uitreiking
Milou: Ja gezellig
Ik: oké mooi
Milou: ik ben kwart over 4 bij jou dan
Ik: oké is goed, tot straks
Ik hang op en doe mijn telefoon in de lader. Milou en ik zijn heel close geworden sinds het afgelopen jaar. Ze wou nog een jaar vwo doen aangezien ze klaar was met havo vorig jaar. En toen kwam ze bij mij in de klas. Ze woont samen met haar oma die ook in Delft woont. Ik ga niet meer om met Lois, Imran en heel die clique. Riham heb ik ook niet meer gesproken geruchten gaan dat ze naar Marokko is gestuurd. Naar onze tante Melek en onze oom Ahmroen. Ze is blijkbaar betrapt tijdens het hebben van geslachtsgemeenschap met een meisje. En ze is blijkbaar Lesbisch.. Niks tegen lesbiennes hoor daar niet van. Ik vind het flauw van galtoe om haar zo gewoon weg te sturen. Alsof zij geen zondes heeft begaan. En alsof wonen in de bergen je weer hetero gaat maken, maar okeeee.. Ondertussen is Milou er al en gaan we eerst naar mijn diploma uitreiking.
' Ik wil mijn zus Zara bedanken voor alles, mijn steun en toeverlaat Milou en mijn vader bedanken. Zonder hun had ik dit jaar nooit kunnen halen. Ik hoop dat mijn moeder trots is op mij vanuit de hemel. Mama ik houd van jou en in sha Allah ghair zullen we snel samen zijn ' zeg ik. ' Ik wil mijn oma bedanken voor alles, voor het zijn van een moeder en een vader in een. Mijn lieve vriendin Lourdes, meid ik ben echt gezegend met jou. En voor iedereen die dacht dat mij naar beneden te kunnen halen. Nice try babes ' zegt Milou. Ik schiet in de lach en nadat iedereen is geweest gooien we allemaal onze petten of zo in de lucht. ' Gefeliciteerd klas van 2018 jullie hebben het verdiend ' zegt de directeur.
' Oké kom we gaan Zara's uitreiking is over 45 minuten ' zegt mijn pa. Eenmaal daar wordt Zara als tweede geroepen. ' Waar zou ik eens beginnen.. Mijn ouders zijn bijna 2 jaar geleden overleden of naja me adoptie ouders. 2 dagen na hun dood kreeg ik een brief met daarin. Informatie over mijn biologische ouders, een heel jaar heb ik hun geobserveerd. Er zijn zulke erge dingen gebeurd, ik verloor mijn biologische moeder voor ik haar had kunnen ontmoeten. Maar gelukkig had ik mijn lieve zusje en vader, grappige is dat mijn zusje ook is geslaagd vandaag. Maar goed ik bedank iedereen voor jullie hulp en liefde' zegt ze en stuurt een lucht kusje.
POV Milou
Inmiddels zijn we bij Lourdes thuis, we gaan nu omkleden voor de afterparty van onze school. Zara heeft er ook een maar wel bij haar eigen school. ' Klaar? ' vraag ik ' Yes ' zegt Lourdes. We maken nog alle twee foto's en lopen dan naar Zara's kamer. ' Ooeehhh you slaayyy bihhh ' zegt Lourdes ' hahahaha en jullie dan ' zegt Zara knipogend. Lourdes maakt een foto van Zara en dan lopen we naar beneden. ' Welke auto gaan we? ' vraag ik ' Welke wil je? Range Rover, BMW I8, Mercedes G klasse of Audi R8? ' vraagt ze. ' Hahahaha ik heb alleen keuze tussen Opel Astra en golf GTI ' zeg ik. Lourdes rolt met haar ogen ' mijn auto's zijn ook jou auto's ' zegt ze. ' welke zijn van jou dan ' zeg ik. ' Die range die van me ma was is nu van mij en die Mercedes G Klasse ' zegt ze. ' Welke is van je pa en welke van Zara? ' vraag ik. ' Die andere 2 zijn van me pa en Zara's auto zijn bij haar huis behalve die ene waar ze mee is gekomen dan ' zegt ze. ' Ze heeft een Mercedes C klasse en een Porsche Macan gts ' zegt ze. ' Jezus wat een auto's zeg ' zeg ik.Lourdes de foto
Milou's foto
Zara's foto
We zijn nu in de zaal voor de afterparty. Lois is aan het schuren met Imran.. Nooit gedacht dat ze zo kon zijn. ' Lour kijk dat daar ' zeg ik. Lourdes kijkt de twee aan en schud haar hoofd. Ze loopt naar hun toe en gooit de punch kom over hun allebei heen. Iedereen joelt en snapt het. ' Snakes ' zegt Lourdes en loopt weg. Ik pak haar hand en samen dansen we op de dansvloer op het nummer Buk van valsbezig. De avond was verder goed verlopen. Ik ben zo blij met Lourdes, ze is echt de enige persoon die real met me is. Lourdes heeft me net thuis gezet en eindelijk ben ik van die stomme middelbare school af!
JE LEEST
Changed {Voltooid}
Novela JuvenilLourdes is een meisje die word gepest maar als ze in de 3e klas helemaal anders terug komt houd het gepest op. Als ze denkt dat haar leven normaal word komt er iemand in haar leven die alles op z'n kop zet en haar leven veranderd helemaal.. niks ma...