013

2K 110 4
                                    

POV Lourdes
Ik sta op en loop naar de badkamer en poets me tanden ik bekijk mezelf in de spiegel en kijk misselijk het is al bijna een jaar geleden dat me moeder is gestorven over 2 dagen gaan me vader en ik langs haar graf. Ik was me gezicht en stap in de douche ik smeer me in met zeep en leun tegen de muur aan ' oh mama kon ik je maar terug halen ' zeg ik en spoel mezelf af, ik doe mijn badjas aan en loop naar mijn inloopkast ik trek me lingerie aan en smeer me in met lotion en trek me kleding aan. Ik kam me haar uit en doe er crème in en doe het in een staart me haar heb ik gisteren gesteld.

outfitje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

outfitje

Ik loop naar mijn kamer en maak me bed op doe de ramen en gordijnen open voor wat frisse lucht en ik doe mijn licht uit want het is ochtend dus het licht van de zon schijnt in me kamer. Ik groet me vader beneden en sla me stiefmoeder over.

** flashback **

Mijn vader werd wakker en zocht hopeloos naar mijn moeder die er niet meer was wat sneu. Ik kom thuis en zie me vaders secretaresse daar zitten Amanda heet ze ik kijk haar vies aan en word dan geroepen naar de tafel. ' Lourdes je moeder is nu 2 maanden dood en Amanda en ik zijn smoorverliefd op elkaar en willen een relatie met elkaar beginnen 'zegt mijn vader ik kijk hem dood serieus aan en gooi een glas kapot 'WHAT THE FUCK BEN JE WEL LEKKER IN JE HOOFD MAN IK HAAT JE ' zeg ik boos en loop naar mijn kamer. Ik heb 1 maand niet met hun gesproken en heb me bedacht ik gun mijn vader zijn geluk maar als dat wijf denkt dat ze me moeder kan spelen heeft ze het mis.

** einde flashback **

Ik loop naar de keuken en maak een omelet voor mezelf en maak een smoothie met aardbei en kokosnoot. Ik zit aan tafel en eet me eten terwijl ik door mijn instagram feed scrol ' Lour liefje kan je straks mee met Amanda naar die ene kapper waar je je haar doet ' vraagt mijn vader en opeens kijkt Amanda als een engeltje ' nee heb zelf plannen ga met Lois ergens heen ' zeg ik ' nee je gaat met Amanda mee ' zegt mijn vader. Ik kijk hem boos aan en ruim mijn boord en beker op ' nee ik ga met Lois iets doen ' zeg ik vastbesloten en loop naar de trap ' JONGE DAME ALS JIJ DENKT DAT JE ZELF DINGEN MAG BEPALEN OMDAT JE 17 BENT GEWORDEN HEB JE HET MIS JE GAAT GEWOON MET HAAR MEE ZORG DAT JE OM 2U KLAAR STAAT' schreeuwt mijn vader en ik loop verder de trap op. Ik pak me handtas en stop mijn spullen er in en fix kleine babyhaartjes op mijn hoofd cuz them edges gotta stay fleek. Ik loop de trap af en zoek naar Amanda en word dan op me schouder getikt en draai me om ' kom we gaan ' zegt ze bazig ik kijk haar scheef aan en loop langs haar naar buiten, ik wacht al 5 minuten ik loop naar binnen en zie de oorzaak al ' HALLO KUNNEN JULLIE EEN ANDERE KEER ZOENEN IK HEB DINGEN TE DOEN STRAKS ' zeg ik commanderend en Amanda loopt de deur uit. We lopen naar de garage en ik loop naar mijn vaders auto want die van mijn moeder staat er nog steeds en de enige die er in mag rijden ben ik. Ik zie Amanda niet meer en kijk rond ik zie haar in de Range Rover Evoque zitten en woede borrelt in me op ik loop naar de auto en trek de deur van de auto open ' ER UIT ' schreeuw ik ' SCHREEUW NIET TEGEN ME EN STAP IN ' schreeuwt ze ik trek haar er uit ' STAP NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER IN DEZE AUTO DE ENIGE WIE HIER IN MAG BEN IK IS DAT DUIDELIJK ' schreeuw ik en ik schreeuw zo hard dat ze een beetje bang kijken en me de sleutels geeft en stop ze in mijn tas en loop naar mijn vader de auto de hele rit is het stil.

Kapper

We stappen uit en lopen naar binnen als ze binnen is besluit ik dat ik toch ook een was en knipbeurt wil. Nadat we klaar zijn lopen we naar de kassa en betalen we allebei onze bedrag die we moeten betalen en lopen weer terug naar de auto.

Thuis

Ik stap als eerste uit en loop de garage uit en me huis binnen, Ik pak een zak chips een blik Redbull en loop naar boven ik bewonder me haar en maak een foto op snapchat en zet hem ook op Instagram. Ik maak me huiswerk terwijl ik bel met Lois en muziek luister jaja meisjes kunnen Multitasken.

Lourdes: Lo.. ik kan dit niet meer..

Lois: blijf doorzetten schat, je weet dat je ma je niet zo zou willen zien!

Lourdes: I know maar Pff het is zo moeilijk

Lois: you got this babe

Ik facetime haar en de uren gaan voorbij en we zijn nog steeds niet klaar tja dat komt ervan als vwo doet en in de 5e zit. Als we na een paar uren klaar zijn hang ik op en ruim ik me boeken op en maak me tas klaar voor morgen en doe me paarse Djellaba aan en doe me haar in een losse knot typisch iets voor Marokkanen losse knot en Djellaba's aan en loop naar beneden want ik ruik eten nog een feitje over mij. Ik schuif aan tafel en schep op ik mis mijn moeders gerechten vooral als ze Bastilla maakte en haar Msemmen damn heaven shit. ' Lourdes hoe gaat school je bent nu al bijna klaar met de 5e?' vraagt me vader ' het gaat goed denk ik ' zeg ik ' word je gepest ? ' vraagt Amanda hoe durft ze ik trek me wenkbrauwen op en krab op mijn voorhoofd ' gaat jou dat wat aan? ' vraag ik en ze kijkt me beledigd aan net als mijn vader wat wilt zeggen zegt zij iets. ' Ik vraag het alleen maar ik mag toch bezorgd zijn om je als een moeder ? ' vraagt ze wacht hoor ik dat goed als een moeder woede borrelt in me op en wat gebeurd er als je emmer vol is? dan explodeer je ' ALS EEN MOEDER HEB IK JE VERDOMME NIET DUIDELIJK GEMAAKT DAT JE NOOIT ME MOEDER ZAL ZIJN ' schreeuw ik boos en ruim mijn gedeelte op. Terwijl ik in de keuken sta en mezelf laat vallen loopt er iemand binnen ' Lourdes dat was echt erg wat je deed Amanda probeert zo hard om je het gevoel te geven dat je haar kan vertrouwen en dan doe je dit ' zegt me vader ik sta op en veeg me tranen weg. ' luister leuk dat je vriendin een band wilt maar dat hoef ik niet ' zeg ik kortaf en loop naar boven. Ik loop naar mijn badkamer en laat het bad vollopen als hij vol is gooi ik er een galaxy bathbomb in en wat rozemarijn zeep ik stap er in en sluit me ogen. Na het ontspannen stap ik uit bad en laat het leeglopen ik wikkel me on in een handdoek en droog me af smeer me in trek me onderbroek aan en me pyjama ik droog me haar met een föhn en doe er crème in en me krullen hangen mooi los, ik poets nog me tanden en loop naar mijn kamer ik zet me telefoon in de lader en stap in me bedje ik doe het licht uit en val al snel in slaap.

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu