035

1.6K 88 11
                                    

POV Lourdes
Vandaag ga ik met Milou naar de stad. Ik sta op en neem een douche. Ik trek mijn roze jurk aan tot mijn enkels en mijn doorzichtige hakken. Mijn haar heb ik gewassen, ik smeer producten erin en diffuse het droog. Verder breng ik een beetje make-up aan. Ik maak mijn bed op en open mijn ramen en gordijnen. Ik zie dat ik een app heb gekregen van Milou.

Milou: Hey ugly ass hoe, kom me ophalen over 30 minuten

Ik: hahahaha is goed dumb ass bitch

Zo praten we altijd met elkaar, als je je vrienden geen erge namen kan noemen Wat voor vrienden heb je dan? Natuurlijk als diegene stop zegt moet je wel stoppen. Eenmaal beneden pak ik mijn doorzichtige clutch en stop al mijn benodigdheden erin. ' PAPA IK GA WEG MET MILOU ' Roep ik. Ik stap in mijn zwarte Mercedes G klasse en start de auto. Ik zet het liedje Poke it out van Playboi Carti en Nicki Minaj op. ' You bitches chances looking slimmer than my waist line ' rap ik mee. Ik toeter 3x en Milou komt naar buiten. Ik heb trouwens een tattoo op mijn pols er staat " Yara Svenna". Mijn moeders naam. ' Ik ga effe me nagels weghalen want tja ik houd niet van acryl ' zeg ik. Milou knikt ' ik ga andere kleur doen ' zegt ze.

Als we klaar zijn lopen we naar een ijssalon. Milou heeft haar nagels rood gelakt. ' Ey het is warm man kom naar Scheveningen? ' vraagt Milou. Ik knik ' oke laat me mijn bikini halen dan ' zeg ik. Opeens hoor ik een klik geluid ' Milouuuu ' zeg ik lachend. ' Het is gewoon een mooie foto geworden ' zegt ze. (Omslag) is de foto.

POV Milou
Eenmaal thuis trek ik mijn Gucci bikini aan met mijn zwarte short en dan trek ik er een doorzichtige kimono jurkje overheen aan. Mijn haar doe ik in een losse knot. Ik haal al mijn make-up weg en laat alleen mijn waterproef mascara. Ik spuit parfum op en maak mijn strandtas klaar. Ik stuur Lourdes een app dat ik klaar ben.

Ik: ben klaar 😘

Lourdes: safe ik kom eraan

Als ik getoeter hoor loop ik naar buiten en stap in. Lourdes heeft haar rode Fashion Nova badpak aan met "Hotstuff" erop en een zwarte korte broek. Eenmaal aangekomen bij Scheveningen zoeken we een leuke plek en zetten onze ligstoelen daar. Ik zet mijn spullen onder mijn ligstoel en trek mijn kleren uit. Ik smeer zonnebrand crème in en neem liggen plaats op de ligstoel. ' Lour laat me niet te lang zonnen anders wordt ik echt rood ' zeg ik ' HAHAHHAA ' lacht Lourdes. ' Nee serieus!! ' zeg ik lachend ze knikt en loopt naar het water. Ik ben niet echt van het zwemmen meer van het zonnen.

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu