vorige hoofdstuk
De politie man kijkt moeilijk 'ik moet jullie helaas bekennen dat ..... tranen beginnen te stromen en Imran's woede aanval komt in beeld.POV Lourdes
Ik loop naar beneden huh een politie man denk ik bij mezelf ' wat doe u hier meneer ? ' zeg ik iedereen draait zich om en zucht opgelucht ' wat ? ik was gewoon in de kamer van Logan de ouders ik heb effe geslapen ' zeg ik en doe me schoenen aan en jas aan en app me moeder om te vragen of ze me kan halen. ' Zoals ik wou zeggen , ik moet helaas bekennen dat we haar niet hebben gevonden maar ja dat is denk ik niet meer nodig ' zegt de politie man en loopt dan weg.Niet veel later zijn we thuis Imran stapt uit en loopt naar de overkant we blijven kijken tot hij naar binnen gaat en dan lopen we naar binnen. Ik ben echt dronken ik ren meteen naar boven en kots het uit *blugh blugh* alles spuug ik uit na een tijdje sta ik op en spoel ik door , ik loop naar mijn kamer en zie Lois slapen heeft ze serieus gedoucht haha was ik zo lang aan het kotsen. Ik heb me tanden gepoetst en me jurk weggegooid hij was zo mooi helaas pindakaas, Ik loop naar mijn bed en leg er een emmer neer aan mijn kant voor als ik moet kotsen.
- NEXT MORNING -
*14:00*
Ik word wakker en zie dat Lois al is opgestaan ik sta ook op en loop naar de badkamer om me zelf te wassen. Ik kies een outfit uit en loop terug naar de badkamer ' Euhm wat zal ik met mijn haar doen? ' vraag ik mezelf uiteindelijk neem ik een besluit ik stijl me haar en doe een half up half down haar style , ik doe wat mascara op en donker blauwe lippenstift.
outje
Ik maak me bed op maak me raam open gordijnen open en spuit een lekker luchtje in me kamer ' voilà ' zeg ik en loop naar beneden. Ik groet iedereen en loop naar de keuken ' mama is er eten of niet ? ' vraag ik en ze schud haar hoofd, ik vraag waar Lois is en als antwoord krijg ik dat ze naar huis is gegaan. Na het eten verveel ik me zo erg ik loop naar mijn kamer en ga zitten op bed ik pak me telefoon en app Imran.
Lourdes: hey moppie
Imran: hey ben je weer nuchter?
Lourdes: huh?
Imran: laat ook maar..
Lourdes: okey
Imran: wat doe je vandaag?
Lourdes: Niks , Lois is weg naar huis ze heeft straks een date denk met Jawden die vriend van Soufien
Imran: kom naar mij?
Lourdes: ai
ik pak me tasje en doe me oplader er in me pinpas lippenstift mascara telefoon en huissleutels. ' mama ik ga naar Imran ' zeg ik.
Ik bel aan bij Imran en de deur gaat open. ' hei ' zeg ik we lopen naar de keuken pakken want eten en drinken en lopen dan naar boven. Het is 20:00u ik ben hier al sinds 15:00u ik besluit om me spullen te pakken en naar huis te gaan, de deur gaat open en Imran's moeder staat voor de deur ik begroet haar ' hallo mevrouw alles goed?' zeg ik en ze knikt ' ehm Lourdes je ouders ... ' zegt ze. Ik kan het niet geloven ' wat is er met mijn ouders ' zeg ik.
JE LEEST
Changed {Voltooid}
Teen FictionLourdes is een meisje die word gepest maar als ze in de 3e klas helemaal anders terug komt houd het gepest op. Als ze denkt dat haar leven normaal word komt er iemand in haar leven die alles op z'n kop zet en haar leven veranderd helemaal.. niks ma...