024

1.6K 100 4
                                    

POV Lourdes
Ik sta op met een barstende koppijn. Waarom doe ik mezelf dit aan.. Ik neem een lange douche en was mijn haar en lichaam. Want ik ruik naar Alcohol en sigaretten. Ik heb niet gerookt gisteren alleen gedronken en ik schaam me ervoor. Ik smeer me in met crème en trek mijn rode Nike trainingspak aan met mijn rode Nike schoenen. Mijn krullen smeer ik in met producten en dan diffuse ik het droog. Ik breng mascara aan en lip gloss verder spuit ik parfum op. Als mijn kamer en badkamer weer zijn opgeruimd loop ik naar beneden. Alles is opgeruimd.. Z.. Zou Riham dat hebben gedaan? Ik pak een flesje water en loop de woonkamer in. ' Leuk gehad gisteren? ' vraagt mijn vader. ' Busted ' zeg ik ongeïnteresseerd. ' Je gaat nu je spullen pakken want je gaat naar een internaat ' zegt hij. 'WAT?! ' roep ik ' Lourdes je vader en ik hebben besloten dat je niet handelbaar meer bent' zegt Amanda. ' Je gaat in een internaat wonen tot je weer de oude wordt ' zegt ze. ' SNAPPEN JULLIE HET DAN NIET?!! IK BEN NIET MEER DIE LIEVE OUDE LOURDES!! DIE IS WEG, DOOD! I CHANGED SINDS MAMA'S DOOD! ' schreeuw ik. ' Pak je spullen in en lever al je elektronica in ' zegt mijn vader zonder me aan te kijken. ' Best ' zeg ik en storm de trap op. Ik pak al mijn kleren in wat 3 koffers zijn inclusief schoenen erbij. Ik ga niemand een bericht sturen. Weet je waarom omdat niemand aan mij denkt nu!

Riham: Hey Lour je pa kwam thuis en stuurde me weg.. Het spijt me zo erg 😭❤️

Whatever denk ik bij mezelf. Ik ga tenminste hier weg. Ik sluit al mijn elektronica's af en leg ze op mijn bed. Ik pak een paar van mijn moeders spullen en doe die ook in de koffer. Ik neem de koffers mee naar beneden en mijn vader de chauffeur zet ze in de auto. ' Wordt snel beter meid! ' zegt Amanda, ik steek me middelvinger op en loop de deur weg. ' Rijden maar ' zeg ik. Hij knikt en begint met rijden. En voor ik het weet rijden we mijn straat uit.

POV Riham
' Yemma.. ' zeg ik. Mijn moeder is zo boos en wilt me niet eens aankijken. Ze zegt dat ik een schande ben voor de islamieten. En als de mensen van de moskee dit horen ze zich zal schamen tot haar dood. ' Mama alsjeblieft ' zeg ik. ' Nee Riham, waarom liet je je meegaan door Lourdes?! Je weet dat ze sinds haar moeders dood, de baas is over haar zelf' zegt mijn ma. Ik knik ' maar mama ik ben bang... Haar stiefmoeder zei iets over een internaat ' zeg ik. ' Ja beter zo kan ze haar gedrag veranderen want hierop zou Yara niet trots zijn geloof me maar ' zegt ze. Ik zucht en loop terug naar boven. Ik kan haar niet zo laten gaan! Ik trek mijn schoenen aan en loop rustig naar beneden. Ik open de deur en stap op mijn scooter en rij weg. Ik bel aan bij Lourdes' huis en wacht tot er wordt opengedaan. ' Wat kom jij weer hier doen? ' vraagt Amanda bot. ' Ik kom voor Lourdes ' zeg ik. ' Ze is weg, ze is naar een familielid in Zwitserland ' zegt ze. ' Huh maar hoezo is ze we- ' Geen vragen stellen ' zegt Amanda. Ze duwt me wat naar achteren en doet de deur dicht.

Ik bel aan bij Lois en ook haar blijkt het niks te boeien. Zelfde geld voor Imran.. Wat zijn dit voor vrienden! Eenmaal thuis loop ik naar binnen en zie mijn moeder boos op de bank zitten. ' Riham als je zo door gaat ben jij de volgende die naar een internaat gaat maar dan in Marokko ' zegt ze. ' Mam, Amanda zei dat Lourdes bij een familielid in Zwitserland is ' zeg ik. ' RIHAM HET KAN ME NIKS SCHELEN WAAR LOURDES IS EN WAT ZE DOET! ' schreeuwt mijn ma. ' IK WIL DAT JIJ JE GAAT GEDRAGEN! ANDERS MAG JE GAAN WONEN BIJ JE TANTE BOUCHRA IN DE BERGEN ' schreeuwt ze. Ik zucht en loop boos de trap op. Hoe ga ik Lourdes hieruit helpen??

Hey Moppies koester alle momenten en maak geen onnodige ruzies want voor je het weet ben jij/ of zijn je dierbaren weg. Morgen is niet beloofd dus leef alsof het je laatste dag is. ❤️❤️

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu