POV Lourdes
' Hallooo waar the fuck ben ik kill ' zeg ik. ' Stil we zijn er bijna ' zegt mijn nieuwe chauffeur. Die andere chauffeur hoefde me van Amanda alleen te brengen naar het vliegveld. En met mijn vaders privé jet heb ik 2 uurtjes gevlogen. Nu wordt ik gebracht met de auto naar die "internaat" door mijn nieuwe chauffeur. Ik heb een sterk vermoeden dat iets niet klopt.. Hoezo zou ik helemaal naar een internaat in Zwitserland moeten gaan. Als het ook in Nederland kan? ' Ik moet plassen ' zeg ik. ' Snel dan ' zegt hij, ik knik. Ik stap weer in en we vertrekken. Hij blijft heel de tijd naar achter kijken ' is er wat? ' vraag ik. Hij schud zijn hoofd en richt zich weer op de weg. ' Sorry kiddo, ik had geen andere keus ' zegt hij. ' Huh? Wat bedoel je? ' vraag ik. Hij zucht en keert de auto in een keer om en rijd zo richting een boom. ' STOP DE AUTO WAT DOE JE?! ' schreeuw ik. Ik probeer de deur open te krijgen maar de deuren zijn vergrendeld. Ik maak mijn gordel los en probeer het stuur over te nemen. ' STOPP!! ' schreeuw ik bijna huilend. ' GA ZITTEN MISSCHIEN OVERLEEF JE HET DAN NOG ' schreeuwt hij. Hij duwt me terug naar achteren ' doe je gordel om je hebt 5 seconde ' zegt hij. Ik doe snel mijn gordel om ' Het spijt me zo erg ' zegt hij. Hij spreekt de shahada uit en dat is het laatste wat ik hoor....POV Imran
Ik ren naar de deur want diegene die 5x achter elkaar aanbelt heeft blijkbaar haast. ' Wat?? ' vraag ik geïrriteerd als ik Lois zie. ' Het is Lourdes.. ' zegt ze. ' Boeit me niet, doei ' zeg ik. ' Ze ligt op sterven.. ' zegt Lois huilend. ' Ze ligt wat?? ' vraag ik geschrokken. Ik trek mijn jas aan en ren de deur uit. Ik bel aan bij Lourdes' huis en haar vader doet open. ' Waar ligt Lourdes?! ' vraag ik. ' Lourdes? Imran, Lourdes is in Zwitserland in een internaat ' zegt hij. ' Ze heeft een auto ongeluk gehad meneer ' zeg ik. ' Nee dan had Amanda me dat wel verteld ' zegt hij. ' Oké zal wel, geloof maar weer die Amanda van je ' zegt Lois ' weet je misschien waar haar nicht Riham woont? ' vraag ik. ' Zwaluwstraat 30G in Rotterdam' zegt hij.Ik bel aan bij Riham's huis, ' Wat? ' vraagt ze bot. ' Waar is Lourdes? ' vraag ik. ' Oh nu willen jullie het wel weten? ' zegt ze bot. ' Lourdes ligt in het ziekenhuis ' zeg ik. ' Hoe weten jullie dit? ' vraagt ze. ' Ik Ehm heb Amanda het horen zeggen toen ik haar in de stad zag' zegt Lois. ' YEMMAAAA LOURDES LIGT IN HET ZIEKENHUIS ' schreeuwt Riham. Haar moeder rent naar ons toe en pakt haar auto sleutels. ' Waar? ' vraagt ze ' dat weten we niet, haar vader weet van niks ' Zegt Lois. ' Ik schat dat Amanda het geheim houd ' zegt Riham. Haar moeder knikt en wenkt ons om in te stappen. ' Stil eens!! ' zegt Riham. We horen op het nieuws dat er een auto ongeluk is gebeurd in Zwitserland. Een man reed bewust tegen een boom aan. ' Omggg mama!! Lourdes moest naar Zwitserland van Amanda ' zegt Riham. Haar moeder keert om en rijd zo de snelweg op. Lois en ik bellen onze ouders en die rijden straks er naar toe na werk.
POV Amanda
' Liefje ' zegt Yannick ' ja schatje ' zeg ik. ' Zou alles goed zijn met Lourdes? Ik heb een slecht gevoel ' zegt hij. Ik knik ' het is waarschijnlijk omdat je haar mist, het is een goeie internaat binnen no time is ze de ouden en is ze weer terug bij ons ' zeg ik. Hij knikt en tikt op zijn schoot als teken dat ik met mijn hoofd op hem moet leunen.
JE LEEST
Changed {Voltooid}
Teen FictionLourdes is een meisje die word gepest maar als ze in de 3e klas helemaal anders terug komt houd het gepest op. Als ze denkt dat haar leven normaal word komt er iemand in haar leven die alles op z'n kop zet en haar leven veranderd helemaal.. niks ma...