017

1.9K 110 3
                                    

Ik word in een kamer geduwd weer zie ik de zelfde man helemaal gekleed in het zwart. Ik kruip naar achteren en bedenkt me ineens dat ik een pistool heb ik haal hem uit mijn zat en schiet hem 3x in zijn hart. Ik ren naar de deur en kijk eerst links en dan naar rechts als ik zie dat de kust veilig is loop ik naar de trap. Ik hoor allemaal mensen ik verstop me onder de trap en als ik zie dat iedereen weg is wil ik opstaan maar dan hoor ik voetstappen heel dichtbij komen en dan..

POV Lourdes
Ik schrik wakker , ik heb opgemerkt dat mijn droom verder gaat als ik slaap ik besluit om het hierbij te laten. * piep * goedemorgen hier spreekt uw piloot, we gaan over 30 minuten landen * piep *, * piep * herhaling we gaan over 30 minuten landen * piep *. Ik sta op uit mijn bedje en loop naar de badkamer ik bekijk mezelf in de spiegel en opeens gaat het licht uit ' WHAAAAA HELP HET LICHT DOE HET LICHT AAN ' schreeuw ik en opeens gaat het licht weer aan, ik stap in de douche en was me haren en scheer mezelf. Tijdens het douchen heb ik me ogen dicht omdat ik wil ontspannen maar als ik ze weer open doe zie ik opeens iets wits weg flitsen ik doe het water uit en droog me af smeer me in doe me lingerie aan en me kleding. Ik doe me haar in een slordige knot en doe verder niks met mezelf het is toch 07:20u als ik in Dubai ben ga ik weer slapen. Ik ruim alles op de badkamer en mijn koffer ik zet het allemaal in de lounge room naast de deur ik neem plaats op de bank en pak me telefoon erbij ik open snapchat en instagram als ik door me Insta feed scrol voel ik iemands adem in me oor ik draai me hoofd om en zie niks ' wtf ' zeg ik. * piep * hier spreekt uw piloot we gaan landen doe uw gordels om en ga rustig zitten * piep * , * piep * herhaling we gaan landen doe uw gordels om en ga rustig zitten * piep *. Na 15 minuten zijn we eindelijk geland ik pak me koffer en zie mijn vaders bodyguards al daar staan ik geef me koffers aan hun en check nog effe alle kamer om te kijken of ik niks ben vergeten.

outfitje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

outfitje

Dubai Hotel

De chauffeur stopt de auto voor een chique hotel ' wauw ' zeg ik en de chauffeur lacht ' doe je mondje dicht voordat je vliegen vangt ' zegt de Chauffeur ik doe gelijk me mond dicht. Ik loop de lobby binnen terwijl mijn vaders bodyguards mijn koffer etc. dragen ik voel me echt een verwende bitch nu ik word aangekeken alsof ik het kindje ben van Beyonce en het nichtje van Nicki Minaj en het zusje van Rihanna. Na het inchecken loop ik naar de lift en kom uit op de 5e etage ik open mijn deur en kijk vol blijdschap naar mijn suite ik pak me koffers en leg ze midden in de kamer ik bedank de Bodyguards en sluit de deur ' IEEEEEEEEEEEEE ' schreeuw ik. Op een tafel ligt een briefje met de Wi-Fi code en de nummer voor roomservice en klantenservice , ik voer gelijk de Wi-Fi code in en krijg zoveel appjes , snaps etc. binnen. Na 15 minuten heb ik op alles beantwoord en alles gezien ik heb de kamer gesnapt en op Snapchat gezet.

Papa: liefje papa en Amanda zijn bij een bedrijf voor een meeting en we zijn 17:00u klaar zorg dat je dan klaar staat we gaan uiteten TREK IETS NETJES AAN!

Lourdes: oké

Ik leg me telefoon in de lader en trek me pyjama weer aan en ga in me bed liggen het is 08:10u verschrikkelijk vroeg dus dat word verder slapen , ik sluit de gordijnen en doe het licht uit kamer op slot en val kort daarna in slaap.

Changed {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu