POV Lourdes
Ik word wakker om 17:00u ' omg het is 5u ' zeg ik geschrokken ik sta op en loop naar de badkamer Lois slaapt nog als een roosje. Na het douchen droog ik me af smeer me in trek me lingerie aan en kies kleren uit. Ik kam me haar uit en doe het in slordige knot ik doe wat mascara op en rode lippenstift. Lois slaapt nog, ik besluit maar ontbijt te maken of naja wat je ontbijt noemt.. Eerder avond eten.outfitje
' Hopatee ramen en gordijnen open ' zeg ik terwijl ik ook echt het raam en de gordijnen open maak. Ik loop naar mijn bed en schud Lois wakker ' Lois wakker worden , Lois , Lois ' zeg ik ze opent haar ogen rustig en maakt een hmm geluid ' mama nog 10 minuten ' zegt Lois ik begin te lachen ' LOIS OPSTAAN NU ' zeg ik ze kijkt me boos aan en gooit een kussen naar mijn hoofd ze staat op en loopt naar de douche. Terwijl Lois aan het douchen is ruim ik mijn kamer op mijn bed opmaken me dingen sorteren dat soort dingen. Ik word gebeld door Soufien.
Lourdes: hey
Soufien: ewa prinses , wat doe je vandaag?
Lourdes: ben met Lois man
Soufien: oh jammer ik bel je straks wel
Lourdes: okay
Ik hang op en stop me telefoon in de lader. Ik heb Bestilla kip gemaakt ik dek de tafel en zet het eten op tafel en roep Lois ' KOM ETEN ' schreeuw ik en ik hoor Lois als een hyena de trap afstormen ik begin te lachen ' horige meid he ' zeg ik en schuif aan tafel, ' schep maar op je bent thuis ' zeg ik. ' Waar is je vader en zijn vriendin? ' zegt Lois ik haal me schouders op en loop naar de keuken om Redbull blikjes te pakken ik zie een brief in de koelkast ik pak het en lees het.
Lourdes papa en Amanda zijn effe weg voor zaken we zijn in Dubai om 01:00 's nachts moet je bij Schiphol zijn en de privé jet nemen van papa naar Dubai. We komen je in Dubai bij het vliegveld halen app me als je onderweg bent en sluit het huis goed af kusjes papa.
Ik gooi het briefje in de prullenbak en pak de blikjes Redbull ' eh Lour ben je verdwaald geraakt ofzo? ' vraagt Lois en ik loop snel terug. ' ik heb nog een toetje ' zeg ik en Lois kijkt gelijk blij, ik loop naar de keuken en pak de schotel met Borekken er op ( Borek: Turkse deeg gevuld met roomkaas ). Ik zet ze op de tafel en we tasten toe. Na eten was ik alles af en gaat Lois naar huis, Ik kijk of ik iets ben vergeten en nee alles is pico Belo schoon ' shit me tas ' zeg ik terwijl ik naar boven ren. Ik pak me koffer in. Ik pak me koffer en me handtas en breng ze naar beneden ik bel me vaders privé Chauffeur en vraag of hij me komt halen, na 10 minuten is hij er ik stop me koffers in de auto het is een Range Rover het doet me denken aan mijn moeder. Ik zet de Alarm aan en sluit de deur en doe hem goed op slot ik loop naar de auto en stap in, onderweg app ik me vader dat ik nu onderweg ben naar het vliegveld.
In het vliegtuig
Ik stap uit en stop me koffers in het vliegtuig ik app me vader dat ik in het vliegtuig zit, ik loop naar buiten en geef me vader de chauffeur een knuffel en maak een foto van zijn auto en mijn vaders privé jet ( omslag ) en plaats het op Snapchat en Facebook. Ik loop het vliegtuig in en maak foto's van de kamers en zet ze op Snapchat haha effe mensen jaloers maken denk ik in mezelf. Ik loop naar de douche en neem een lekkere warme douche , ik droog mezelf af smeer me in doe me ondergoed aan en me pyjama ik loop naar mijn kamer en ga liggen op bed ik stop me telefoon in de lader en val al snel in slaap.
lounge room in de jet
keuken in de jet
badkamer in de jet
kamer van me vader in de jet
mijn kamer in de jet
de jet zelf kan je zien op de omslag , beetje kort en saaie hoofdstuk maar volgende hoofdstuk word leuker
JE LEEST
Changed {Voltooid}
Teen FictionLourdes is een meisje die word gepest maar als ze in de 3e klas helemaal anders terug komt houd het gepest op. Als ze denkt dat haar leven normaal word komt er iemand in haar leven die alles op z'n kop zet en haar leven veranderd helemaal.. niks ma...