POV Lourdes
' Hey Amanda ' zegt Lourdes die Amanda's bewaker vast heeft. ' Kijk wat jij niet weet is dat mijn en ik vroeger deden aan jagen ' zeg ik. ' Ik ging de vuilnis buitenzetten en jou "bewaker" die was zo dom om mij op het slechte moment te besluipen ' zeg ik. ' Ja ik deed wat ching Chang en eh nu is hij hier vastgebonden ' zeg ik. Amanda loopt boos mijn kant op ' Ik zou dat niet doen als ik jou was ' zeg ik. ' Hahaha denk je nou serieus dat je me te slim af bent? Ik heb jou moeder en ik ben de enige die weet hoe het met haar gaat. Jou vader is de hoop in jou verloren, je wordt verdacht van moord en ik heb je in een gekkenhuis gekregen ' zegt ze. Ik lach schamper ' het was nooit de bedoeling dat jou vader in die auto ongeluk zou komen. Maar helaas was zijn auto kapot toen. En jou moeder moest het niet overleven' zegt ze. ' Dus heb ik haar laten oppakken door iemand en laten meenemen naar een plek. Waar jij en Yannick haar nooit zullen vinden ' zegt ze. ' En nu ga ik jou en Zara uit de wegruimen zodat Yannick en ik een gelukkig leven kunnen leiden ' zegt Amanda. ' Hahahaha dat dacht je ' zeg ik en fluit op het fluitje. Alle politiemannen rennen naar Amanda en de bewaker en boeien hun vast. ' Heb je alles opgenomen? ' vraagt een agent ik knik en overhandig hem de opname als ik het zelf op mijn telefoon heb gezet.Mijn vader rent de het huis binnen en knuffelt me. ' Mijn dochter het spijt me zo ' zegt hij. Ik knik en knuffel hem strakker. ' Dit is Zara, jou en mama's dochter ' zeg ik. Hij omhelst Zara en kijkt ons blij aan ' Goed werk Lour ' zegt hij. ' Meneer Scheepvaart.. ' zegt een agent. ' Uw vrouw, Yara Scheepvaart is dood gevonden door onze mannen ' zegt hij. Ik hoor niks meer en laat mezelf huilend op de grond vallen. Alles voor niks. Wat heb ik er voor terug gekregen? Niks! Mijn lieve moeder!! Ik heb gefaald.
POV Zara
Mijn moeder.. Die ik nooit heb kunnen ontmoeten is van me afgenomen. Mijn lieve moeder. Ik was bij mijn geboorte afgegeven door mijn opa's en oma's. Ze wouden absoluut niet dat mijn ouders een kind zouden krijgen op zo'n jonge leeftijd. Ik ben opgevoed door een lieve Marokkaanse familie en vorig jaar zijn ze allebei overleden aan een bootongeluk onderweg naar Marokko. Ik kreeg 2 dagen later een envelop met erin alles over mijn geboorte en een erfenis van hun. Ik ben gelijk Mijn biologische familie gaan zoeken. En na al die tijd heb ik ze gevonden en dan krijg ik te horen dat mijn moeder dood is. Zonder haar ooit te hebben gesproken. Mijn lieve moeder, de vrouw wie me aan een geweldige familie heeft gegeven. Mijn oma's en opa's wouden me in een weeshuis zetten maar me ouders vertikte het. Ze vonden Samira en Hamza El Nor een lieve Marokkaans getrouwd stel. Mijn adoptie ouders. In sha Allah hebben hun alle 3 nu een plek in de Jannah, El Firdaous! Mogen Allah swt hun een mooie plek schenken want hun verdienen dat. Dat weet ik zeker! Ik kan het voelen.We zijn inmiddels al terug in Nederland. Ik blijf een paar dagen hier. Het is weekend en maandag begin ik weer met school. Ik ga nu nog harder werken dan eerst. Ik wil beiden ouders trots maken. Want voor hun doe ik het!
JE LEEST
Changed {Voltooid}
Teen FictionLourdes is een meisje die word gepest maar als ze in de 3e klas helemaal anders terug komt houd het gepest op. Als ze denkt dat haar leven normaal word komt er iemand in haar leven die alles op z'n kop zet en haar leven veranderd helemaal.. niks ma...