#21. Kapitola✔

10.8K 820 10
                                    

Ráno jsem se vzbudila a Chris pořád spal. Je roztomilý, když spí. Celkem jsem se zděsila, když jsem neviděla svůj mobil. Otočila jsem se na noční stolek a ležel tam. Co mě překvapilo je, že tam ležely i moje brýle.

Zívla jsem si a pomalu se vyšoupala z postele, abych nevzbudila Chrise.

Sešla jsem do kuchyně nám uvařit kafe. Vytáhla jsem potřebné věci a položila je na linku. Zároveň jsem i vytáhla nějakou vhodnou vázu na růže, co mi dal včera Chris. Nalila jsem do ní vodu a šla do pokoje.

,,Dobré ráno, princezno." zasmála jsem se, když jsem viděla, že se Chris probouzí.

Šla jsem k těm růžím a dala je do vázy s vodou, kterou jsem následně dala na stůl.

,,Když už, tak královno." zamumlal do peřin.
,,Vstávej."
,,Musím?"
,,Chceš ranní osvěžení?"
,,To znamená, že mi dáš napít?"
,,Ne, to znamená, že skončíš mokrý s kyblíkem na hlavě. Vstaň!"

,,Posluš si."
,,Dobře, tak tady počkej."
,,A kam bych měl chodit?"
,,Třeba bys mi zdrhl."
,,V takovým stavu? Nic se mi nechce dělat."
,,Ale já na tebe tu vodu nenaliju. Vstávej, chci ustlat."

Šla jsem k němu a začala do něho šťouchat.

,,Nech mě spát.." zívl si.
,,Nenechám." a zase jsem ho začala šťouchat.

Otočil se směrem ke mně a začal mě lehtat a tím způsobil, že jsem spadla na něho. Přesněji - on ležel na zádech a já čelem k němu.

,,Ahoj." zazubil se.
,,Jdi si vyčistit zuby." zasmála jsem se.
,,Ty máš co říkat."
,,Měla jsem tam namířeno. Pak ses vzbudil a překazil mi plány." vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Tak si měla královnu nechat spát."
,,Pozdě." vstala jsem z něho a stoupla si před postel.

,,Pak přijď do kuchyně." oznámila jsem mu a vyšla z pokoje.

Konvice už dávno dovařila, tak jsem zalila oba hrníčky a položila je na stůl v kuchyni.

_______________

Stay awesome 💕🎀

Coffee Girl [CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat