Vážně nemám zdání, co mě to popadlo. Sedím tady už tři hodiny a zřejmě čekám na Chrise.
Divím se, že jsem to vydržela už tak dlouho. Jsem velice netrpělivý člověk. Stejně s ním nepromluvím.
Amy na chvíli odtrhne hlavu od dodělávání kávy a pokývne na mě hlavou. Nějak jsem nepochopila, co tím myslí.
,,Co je Amy?" Praští se do čela a ukáže mi rukou, ať se otočím.
A hele, kdo přišel. Počkat. Cože? Co tady dělá? Má být ve škole ještě dvě hodiny. Chrisi, chceš mi nějak naznačit, že si někomu něco udělal horšího než já? To mi ani neříkejte.
Vstala jsem a šla za Amy. ,,Co tady dělá?"
,,Na to samý jsem se chtěla zeptat já tebe, když si přišla," zakroutila jsem hlavou. ,,to není sranda. Má být ještě dvě hodiny ve škole," dodala jsem.Musela jsem mluvit extrémně potichu, aby mě neslyšel. Už jen kvůli tomu, že byl celkem dost blízko od nás.
,,Co byly poslední dvě hodiny?"
,,Dvě hodiny biologie."
,,Není učitel nemocný?"
,,Hmm.. prověř to."
,,Jasný.. zase já."
,,Já ti věřím, kámo," dořekla jsem větu a vrátila se ke stolu.|Amy view|
,,Jako včera?" zeptala jsem se Chrise.
,,Ehmm..jo."
,,Dobře, tak počkej."
,,Můžu se Vás na něco zeptat?"
,,Samozřejmě," sedla jsem si na volnou židli vedle něj.
,,Pro koho bylo to telefonní číslo?"
,,Jak můžeš vědět, že nebylo pro mě?"
,,Vypadáte mnohem starší než já. Asi důvod, že Vám taky vykám.",,Vadí to?"
,,Ne, jen pro koho bylo?"
,,Vidíš tamtu brunetu?" ukázala jsem na Ellie.
,,Ellie, chodím s ní do třídy. Proč by chtěla moje číslo?"
,,Ona ho nechtěla. Jednoduše jsem jí ho dala a ona ho přijala," pokrčela jsem rameny.,,Nevypadá na to, že by se semnou chtěla bavit."
,,To si myslíš ty. Mám ji něco vyřídit?"
,,Jenom, že hezky maluje," usmál se.
,,Ona maluje?"Tohle jsem opravdu nevěděla.
,,Jo, něco si kreslí do deníku."
,,Tak jo, vyřídím ji to," otočila jsem se zády k němu. ,,Chrisi?"
,,No?"
,,Proč si tady tak brzo?"
,,Nebaví mě biologie." řekl.
,,Mě taky nebavila," zasmála jsem se a odešla od jeho stolu.
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Novela Juvenil[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...