Za chvilku přišel Chris a ani se na mě nepodíval. Rovnou šel do školy a ignoroval mě.
Otřásl mě studený vítr, tak jsem zalezla taky dovnitř.
,,Co? Zima?" zeptal se mě Chris.
,,Možná, proč?"
,,Jen tak."
,,Kde jsi byl?"
,,Projít se. Nic zajímavého.." Pokývala jsem hlavou a šla ke skříňce.,,Hej.." zabouchnul mi dvířka od skříňky.
,,Já mám jméno." otevřela jsem ji zpátky.
,,Tak se na mě aspoň podívej."
,,Otočím se až mi řekneš jménem.",,Ellie.."
,,Co potřebuješ?" zkřížila jsem si ruce na prsou a otočila se na něj.Blbě se usmál a nic neřekl. ,,Tak co potřebuješ?"
,,Ale nic.."
,,Tak jdi od mé skříňky."
,,Proč?"
,,Chci si vytáhnout výtvarku.",,Co se děje?"
,,To bych se měla ptát já tebe."
,,Nečteš moje zprávy."
,,Ale čtu. Jen o tom nevíš. Ty mi zas neodpovídáš."
,,Chtěl jsem."Povytáhla jsem obočí. ,,Neměl jsem čas."
,,Výmluvy." zabouchla jsem dvířka a vydala se směrem do třídy. Myslím, že by jeho kopnutí do skříněk slyšeli i na Měsíci.,,Ellie, co tady děláš tak brzo?" zeptala se učitelka na výtvarku.
,,Venku je zima."
,,Tak mi pojď pomoct s pomůckami."
,,Můžu si jenom zanést tu krabici do třídy?" zasmála jsem se.
,,Jasný." usmála se.Slyšela jsem, jak učitelka volala na Chrise. Já s ním nikam nechci jít. Otočila jsem se a viděla jsem Chrise, jak jde směrem ke mně.
,,Mám jít s tebou."
,,Skvělý." protočila jsem očima. ,,ale nemusíš chodit semnou do třídy, když si chci zanést krabici."
,,Fajn, počkám tady."Zašla jsem do třídy a položila si krabici na lavici. Byla jsem tady mezi prvními, ale pár spolužáků už bylo ve třídě. Vyhla jsem se veškerým pohledům a vyšla před třídu.
Bez jakýkoliv slov jsem prošla kolem Chrise a šla za učitelkou.
,,No?"
,,Vem tady ty výkresy."
,,Ještě něco?"
,,Ne, to je všechno. Zbytek vezme Chris."Otočila jsem ve dveřích a narazila do něčí hrudi. Jasně, že to byl Chris. Zvedla jsem hlavu a koukla na něho, on se na mě usmál a já mu úsměv oplatila. Samozřejmě ironický.
Uvolnil mi cestu a já prošla. Výkresy jsem položila na katedru a sedla si na své místo.
Vytáhla jsem si deník, začala si do něho čmrkat a čekala, kdy skončí volná hodina.
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Genç Kurgu[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...