,,Amy!" rychlým krokem jsem došla k ní a pořádně ji objala.
,,Ahoj Ellie."
,,Omlouvám se, že jsem se vůbec neozvala a včera jsem tak rychle usla."
,,To je v pořádku.. Ale teď mi spíš řekni, jak ses měla!",,Když mi dáš moje kafe a sednem si, tak ti všechno povím."
,,Jo, jasný." zasmála se a šla mi připravit kafe.Mezitím jsem si sedla na svoje běžné místo a rozhlížela se kolem sebe. ,,Neboj Ellie, vypadá to tady pořád stejně."
,,Já jen přemýšlím.",,Tak povídej." položila přede mě kafe a sedla si vedle mě.
,,První den jsme byli na nejznámějším místě ve Francii.."•••
Po nekonečném vyprávění celého týdne v Paříži se na mě Amy neustále usmívala a nemohla jsem pochopit proč. ,,Co se děje?" zeptala jsem se jí ze smíchem.
,,Jsem ráda, že sis to užila." usmála se.Lehce jsem se pousmála a sklopila pohled k mému pití. Cink.
Chris ❤: Ty a já za hodinu u tebe
Me: O co jde?
Chris ❤: Chci tě někam pozvat :)
Me: Mám se bát?
Chris ❤: Ne, ale doufám, že řekneš ano,,Kdo ti píše?"
,,Chris." prohodila jsem. ,,budu muset jít."
,,Máte se sejít?"
,,Za hodinu." schovala jsem mobil do kapsy. ,,uvidíme se zítra?"
,,Jasný, budu tu." usmála se a já odešla.Nevím, jestli jsem měla Chrise pro dnešek odmítnout, když jsem ho viděla celý týden. Za to Amy mi strašně chyběla a neměla jsem s kým řešit drby.
Zítra si dám od Chrise pokoj. Dávám si jediný slib, který musím dodržet.
Začalo poprchávat, tak jsem zrychlila krok až jsem byla u domu. ,,Ahoj tati." řekla jsem. ,,jsi doma?" Tak asi není.
Šla jsem k ledničce vytáhnout si něco na jídlo, ale když jsem dnes ráno zjistila, že tam skoro nic není, tak jsem si to radši rozmyslela a šla si jen sednout na gauč a počkat na Chrise.
•••
Uslyšela jsem klíče v zámku, tak jsem se otočila směrem ke dveřím.
,,Tati?" zasmála jsem se a šla mi pomoct s nákupem. ,,si snad vykoupil celý obchod, ne?"
,,Viděla si lednici?"
,,Jo, je stříbrná."
,,Já myslel, že v ní nic není na jídlo."
,,Ani jsem si nevšimla." odpověděla jsem mu sarkasticky.,,Cos jedla?"
,,Okusovala jsem zeď."
,,Já myslel, že vtipná kaše už došla."
,,No, v lednici určitě není."
,,Máš ještě nějaké připomínky?"
,,Už mě nic nenapadá.",,Máš na dnešek nějaké plány?"
,,Půjdu ven s Chrisem."
,,Jak to vůbec dopadlo s Amy?"
,,Jo, chvíli jsme si povídali.."
,,V kolik půjdeš?"
,,Měl by tu být za pár minut."
,,Budete tady?"
,,Nejspíš jo. A už se mě neptej." zasmála jsem se a položila jednu z tašek na linku.,,Ovoce?" divila jsem se. ,,proč si koupil ovoce?"
,,Normálně se to přece kupuje, ne?"
,,To shnije dřív než se toho vůbec dotkneme." vzala jsem jablko do ruky a začala si s ním házet.,,Budeš to jíst?"
,,Ne."
,,Tak to jabko polož."
,,Ne."
,,Proč?"
,,Ne."
,,Elizabeth.."
,,Tati.."
,,Polož to jablko."
,,Děláš jako by to byla zbraň." hodila jsem to po něm. ,,vyhoď to radši."__________________________
Tak se pochlubte - přijati?❤ Já jsem přijata, ale na první školu musím ještě počkat do úterý 🙃😳😅
ČTEŠ
Coffee Girl [CZ] ✔
Novela Juvenil[PROBÍHÁ KOREKCE] Kniha se přepisuje. Budou přidané postavy a upravená CELÁ dějová linie! Nemusíte hlásit neustálé chyby, příběh bude nahrazen novým! Jediné, co je kdy dělilo, byla vzdálenost od stolu ke stolu necelých padesát metrů a z poloviny vyp...